Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smysl

04. 08. 2005
2
0
1793
Autor
Candy

 

 Ze zatuchlých myšlenek

píšu dopis sobě   Adresuji

                       testament

Rukopisně                          obkresluji

                 … rukou písně…

Kolmici nohám tvořím

jen aby nic už nebolelo

když o nádech se znovu snažím

 

Jsem to dál já

a zlehčující vírou

                           prosvítá(m)  rohem ulice

nově sestavený světadíl

          mé soukromí

                          -světa díl

Životem ve snění

naučit se vnímat

      

     - vidět smět

    a sama v sobě

        neumřít…

 


Candy
23. 08. 2005
Dát tip
vesuvanka:Nemusíš se omlouvat, vesuvanko, určitě mi práci nepřiděláváš, udělám to vždycky ráda, aby to čtenářům vyhovovalo.Jsem ráda, že se ti líbila...

Candy
21. 08. 2005
Dát tip
Ahoj vesuvanko, tak jsem to zvětšila znovu, já nevím čím to je, ale na mojí obrazovce je to písmo vždyčky větší než písmo kritik, takže nemám důvod ho zvětšovat a nevím, jak ho vidíte vy ostatní, omlouvám se za tenhle věčný nedostatek.

vesuvanka
21. 08. 2005
Dát tip
Candy, děkuji moc, teď je písmo skvělé, báseň jsem si znovu přečetla a moc ráda. A toto mě obzvláště zaujalo: Životem ve snění naučit se vnímat - vidět smět a sama v sobě neumřít Takže jestli mohu poprosit, u nových dílek zvětši písmo hned po napsání na tuto velikost. I já se omlouvám, že Ti s tím přidělávám práci, koukám, že jsem tu jediná kdo má se čtením drobného písma problém... je to asi také mým věkem .

vesuvanka
17. 08. 2005
Dát tip
díky za snahu, ale písmo je pořád maličké, i když teď jsem to jakžtakž přečetla, neměla jsem z básně takový zážitek, jako kdyby se mi to četlo lehce, což je škoda pro dílko, které je pěkné... TIP. Mně se čte dobře velikost písma, která je například u kritik - prosím jestli je to možné u příštích dílek o tuto velikost, menší mi namáhá oči.....

Candy
16. 08. 2005
Dát tip
Děkuju vám všem za reakci, je vždycky zajímavý slyšet, jak to působí na čtenáře... vesuvanko, snad to takhle stačí...

oleandr
15. 08. 2005
Dát tip
takové smutné, ale vlastně ani ne, něco mi v té básničce chybí, ale přeci se mi to líbí, poslední sloka mě velmi zaujala....mnohost věcí, která nás obklopuje, nemůže nás pohltit a vůbec zničit...přeji hezký den

vesuvanka
04. 08. 2005
Dát tip
Vítám Tě po delší době na Písmákovi :-))) a prosím o zvětšení písma

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru