Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

La strada...aneb Život je krásný

10. 01. 2001
2
0
2369
Autor
racek

Dneska mám takovou nějakou divnou Nicnáladu-a takhle to dopadá. Docela věrně to obráží mé dnešní rozpoložení. Ale vím, že bude líp, takže proto ten podtitul...Život je krásný.Zolli, je to taky pro Tebe, teda pokud budeš chtít, to a konto porodnice.

La strada...aneb Život je krásný Z porodnice do márnice Život šlapem u silnice... /10.1.2001/
per_zay
15. 01. 2001
Dát tip
ale no tak...

Bix
11. 01. 2001
Dát tip
A na tej ceste nás všelikto míňa, opúšťa a stretáva a...a...viem...lenže, život je aj viac...

racek
11. 01. 2001
Dát tip
Jo, někdy jsou i pěkný věci, ale obyčejně po té silnici jedou, zatímco Ty jdeš.

Sadaf
10. 01. 2001
Dát tip
Zajímavý podtext,ale úplně přesně zapadající do celkového vyznění díla. Přesně Tvůj osobitý,člověčinou vonící styl,racku...

racek
10. 01. 2001
Dát tip
Děkuji...Šlapat u silnice...není míněna E55.To jen na vysvětlenou, i když, kdo ví, co by dokázala nouze...

zolli
10. 01. 2001
Dát tip
Sadafku jako ze zivota? Ze? Dekujeme s Sadafem oba ani nevis jak ses trefila.

racek
10. 01. 2001
Dát tip
Děkuji, těší mě, že jsem trefila cíl, ač jsem střílela naslepo a od boku.

Kouř
10. 01. 2001
Dát tip
jo jo o ničem jinem ten život asi není

Sadaf
10. 01. 2001
Dát tip
Tak,tak zollííí,co my dva budeme vykládat,viď???:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru