Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jistota na Písmáku aneb běžný provoz

11. 08. 2005
2
0
5481
Autor
michal666

Místo, kde můžete pokládat -technické- dotazy a nadávat adminovi...

Vážení přátelé,

nejčastěji hlášená chyba - chybějící kritiky na autorské stránce - byla snad odstraněna. Prosím zkontrolujte si to.

Pokud narazíte na něco, co teď nefunguje (a před stěhováním fungovalo!), napiště to klidně i sem. Zatím evidované hlavní problémy:
- chybějící data z 5. až 10.8. (odstranění individuálně, návod viz diskuze "Nejistota na písmáku")
- pokec
- písmák domů
- jedna uživatelka se nemůže přihlásit

Na odstranění problémů se i nadále pracuje.

Michal666
zelva
26. 12. 2005
Dát tip
nejdou mi od včerejška zprávy...více pod mým dílem Pomoc případně další problém pod dílem autora synáčka

zelva
26. 12. 2005
Dát tip
nejdou mi od včerejška zprávy...více pod mým dílem Pomoc případně další problém pod dílem autora synáčka

mravenci: hele, jak to zmizla ta kritika - neupravovala jsi to dílo pak ještě, tedy potom, co jsi tam tu kritiku vložila? mně (a nejen mně) se tohle totiž stalo už několikrát, ale dávno tomu už, takže by to nebyla chyba po přesunu pakliže tomu tak bylo

dítě_na_skleníku: jo, měnili jsme jeden řádek z modré na černou barvu...zmizela jen první kritika, jinak nic... 666: a ještě se nám stala jedna zajímavá věc...při vkládání dílka jsme nezatrhli ( přesněji odtrhli) že chceme mít dílko v hlavním seznamu a ono se tam objevilo...te´d už je to fuk, když není na první stránce, ale moc příjemný nám to nebylo... a s těma kritikama na autorský stránce se pořád nic neděje, včera nám psali dva_rezavý_mravenci a nic se nám tam neobjevilo...a to nás fakt štve, by nás zajímalo, co nám chtěli říct...

mravenci: takže jestli je to tak, tak to se ti asi zpět nevrátí už se tu o tom mluvilo dávno, že se někdy stane, že když opravuješ dílo, tak první kritika jakoby vskočí do toho frejmu opravovacího a pak se uložením úprav smaže je to divný no a ani to nedovedu pořádně vysvětlit, ale je to tak :)

michal666: a s kritikama na autorskou stránku se teda stavím za mravence pořád nefungujou, pořád to nejde a už nás to trochu rozlaďuje žejo, když nám jako furt někdo něco chce a my furt nevíme co jako sákryš

dítě_na_skleníku: díky...tak my budeme preventivně jako první posílat obrázek medvěda, aby nám nezmizelo něco důležitýho...:o) Míša: my chápeme, že to chce trochu času, ale uvítali bychom, kdyby byl někde alespoň průběžně aktualizovaný seznam toho, o čem se ví, že nefunguje...

mravenci: :) možné řešení anebo se při opravě vždycky raději ujistěte, jestli vám ta kritika neskočila do toho okna pod báseň pokud tam nebude, zmizet by neměla pokud bude, dejte krok zpět a pak to zkuste znovu :) ahoj ahoj!

michal666
29. 08. 2005
Dát tip
Díla už by měla fungovat, chyba opravena.

No...tak za prvý nám u posledního dílka nějak zmizela první kritika, kterou jsme pod něj psali...byla žlutá a docela důležitá, tak by nás zajímalo jak je to možný... a za druhý nám přišli už dvě avi na kritiky na naší osobní stránce, ale tam žádnou novou kritiku nemáme... díky...

Craerassy
28. 08. 2005
Dát tip
mám prosbu...nemohu se dostat do svých zpráv...po přihlášení a otevření zpráv se mi objeví toto: Některé položky nebyly vyplněny, nebo byly vyplněny špatně. Pokud se nejste jistí, co, kam a jak vyplnit, podívejte se do nápovědy. Chybně: Nejste přihlášen(a)! nemohu se tedy domlouvat přes zprávy, musím to řešit takto a nevím, co se děje...do minulého týdne mi vše fungovalo normálně...v čem je tedy problém, Michale?

michal666
26. 08. 2005
Dát tip
Nikoliv. Včera večer jsem přenastavoval databázi kvůlivá větší bezpečnosti, takže byl asi 2x10 vteřin výpadek...

michal666
24. 08. 2005
Dát tip
Ano, někdo tu je... Patrně se bude jednat o stejný kalibr chyby, jako u (NE)blokace nicků s podtržítkem. Pokud se podaří bez vedlejších účinků otestovat odstranění té první chyby, pustím se následně i do tohoto problému.

a co s kritikami na autorskou stránku? proč to někomu jde a někomu ne? choděj mi samý (jistě) krásný obrázky a já mám prostě smůlu, nic nic nic a už mě to neba jako jiný věci tady

dva_karlove
22. 08. 2005
Dát tip
Haló, je tu někdo?

dva_karlove
20. 08. 2005
Dát tip
Hele, při mazání zpráv a vysypávání koše mi to ukazuje tohle:

Yfča
19. 08. 2005
Dát tip
Proč nefunguje "písmák domů"? Vůbec nelze načíst autory... Jak lze stáhnout díla? Dík za odpověď a za řešení problému.

dva_karlove
19. 08. 2005
Dát tip
Nejsem uživatelka, michale..... :))

michal666
18. 08. 2005
Dát tip
Zase souhrnná odpověď na více věcí... a) Kluby - takže tu máme další (celkově) blbě fungující věc. Kouknu na to. b) Seznamy autorů. Tady se budu maličko hájit: nefungovalo to korektně už před stěhováním. Pokusně jsem se registroval ještě na starém servru a v seznamech jsem se pak taky nenašel... Ale stejně jako u ostatních problémů, podívám se na to. c) Na předchozí problémy jsem NErezignoval, ale dohledat, proč některé věci nefungují, jak mají, je díky "průhlednosti" původního kódu dosti náročné na čas. (To v uvozovkách je myšleno silně ironicky). Za pravdu mi dá zajisté každý, kdo písmáká zná zevnitř. d) Nový písmák - je opravdu progresivnější řešení než se snažit zalátat ty tisíce děr, co jsou v tom původním. Nový kód bude sledovat snahu zachovat všechny stávající funkce písmáka, data uživatelů budou přesunuta automaticky, ovšem až po otestování systému (zatím tedy klidně pokračujte v tvorbě na tom stávajícím...). Měsíce času na to bohužel nejsou (už proto, že to by nikdo nezaplatil), bude se to muset stihnout rychleji. Předpoklad začátku testování nové verze je měsíc září. Omlouvám se, že neodpovídám všem na všechno individuálně, ale při tom množství chyb a psaní nového na to bohužel není čas.

Delight
17. 08. 2005
Dát tip
Mno... a co ten seznam autorů od "N", který čítá celých(!) 10 položek?!

Delight
17. 08. 2005
Dát tip
.... a jaktože nemůžu administrovat odkazy v klubech Lůza a Lúza?! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

Delight
17. 08. 2005
Dát tip
Nojo... neba mě to.. :/

Noe1
17. 08. 2005
Dát tip
rovněž u klubu "skladovnický guláš" nefunguje přístup ... když na něj kliknu, vždy mi zamrzne počítač ... a jeho zakladatel tuleň mi psal, že mu klub nejde upravovat

Miroslawek
16. 08. 2005
Dát tip
Perilous Orange: doufej, že to byl vtip, který jsme nepochopili...

Krokodýl
16. 08. 2005
Dát tip
chci pokec zpět :o))

JiKo
16. 08. 2005
Dát tip
We still working hard... Míša na hrad!

JiKo
16. 08. 2005
Dát tip
(To jakože Klub)

Šminka
16. 08. 2005
Dát tip
tady se s náma asi nikdo bavit nebude:-(

Drahý pane Satane, nuže jsem se pokusil napraviti ztráty individuálně, jak doporučuješ, avšak z mnou nově založeného klubu se mi objevilo pouze záhlaví. Chtěl jsem se proto podívat, zda jsem neudělal někde chybu, jenomže nefunguje ani pokyn „upravit klub“ (po dlouhé době načítání se objeví absolutní nic). Pokusil jsem se celý proces vkládání pozorněji zopakovat, a výsledek byl identický. Pro zmíněnou nefunkčnost funkce, nemohu klub(y) ani smazat, takže zne nyní trčí dva pomníky mé tuposti... Za případnou snahu pomoci předem zahrnuji mnohými díky! Nu a také přidávám jeden tip, abys neřekl, že jsi zneuznaný autor.

Barbar
15. 08. 2005
Dát tip
Zdá se mi, že je nás tu nějak moc přihlášenejch, že by to neodhlašovalo?

michal666
15. 08. 2005
Dát tip
Kritiky pod Sbírkami: budou, jen se kvůli tech. chybě nezobrazují, jak mají. Na odstranění chybě se pracuje. Opět: nevztahuje se na období 5-10.8. Odhlašování: nefunguje korektně. Vím. Budu řešit. Přihlašování (nejen): z nějakého důvodu mají uživatelé, jejichž nick obsahuje znak podtržítko "_" mnohem více problémů, než ostatní... Závěr: bude rychlejší napsat písmáka znovu, než se snažit opravit -všechno- v tom původním... ;)

Miroslawek
15. 08. 2005
Dát tip
EndMan666: napsat Písmáka znovu? Tak to bude opravdu Závěr aneb Velké Finále, které se jistojistě setká s nebývalým vděkem :-/

Šminka
15. 08. 2005
Dát tip
opět prý mám nová aviza, která ovšem zřejmě zmizela v propadlišti dějin, protože já nevidím ani jedno:-/

Pacer
15. 08. 2005
Dát tip
Nebyl jsem tu v době "Velkého třesku", takže poslední dvě blbůstky dostaly šupu. Na festivalu poezie všechny reakce jsou, ale má smysl tam odpovídat..dtto se zprávami? Nejde to nějak přikopírovat?

qwer
15. 08. 2005
Dát tip
jo tak sem si to tam našel jedná se o toto a chci to v nezměněné podobě zpátky dík administrátorům -05.08.05 V matice 19 3 Smíšené verše 1 -05.08.05 le atter v 18 2 Smíšené verše 1 -05.08.05 skřítkovo upouštění 17 2 Smíšené verše 0 -05.08.05 V vzad 26 4 Smíšené verše 2 -05.08.05 V srš úl 24 3 Smíšené verše 2

ehm ehm, že jsem tak smělé kritiky na autorskou stránku někde vložit lze, jinde nikoliv například dítě na skleníku s tím má potíže a někteří další, jak jsem zjistilo

a že jsem smělé znovu, já totiž nevím, co všechno se ví/neví pod zmíněné sbírky cokolv zapisovat taky nejde huhuhu!

qwer
14. 08. 2005
Dát tip
před týdnem sem vložil asi tři díla a ted je nemám mohli byste se po nich kouknout? dík

Induan
14. 08. 2005
Dát tip
uživatelé písmáka, svá ztracená data najdete ještě pár dní až hodin na http://festival.poezie.cz/ Pospěšte si, nikdo neví, jak dlouho to ještě bude přístupné. Dotazy Michalovi666. Dík

Jinovata
14. 08. 2005
Dát tip
dítě: nějaké jsem nastahoval z toho lyrykova klonu a budu to teď vkládat sem.. aby to nezmizelo. díky za upozornění, docela by mě mrzelo kdyby všechno co jsem kdy napsal ke sbírkám zmizelo.. a nejen to moje žejo

jinovata, *

smutný je, krom jiného - samozřejmě, že zmizely veškeré kritiky pod sbírkama i ty mnohem starší, nikoliv v onom časovém rozmezí, které zde uvádíte no, achjo, poměrně často diskutovaná věc zde - když už si někdo dá tu práci s kritikou (a že většinou se něco takového objevilo právě pod sbírkami) a všechno v trapu nikoliv kvůli mazacímu boomu, na který si tu teď leckdo v této souvislosti stěžoval, ale kvůli stěhování serveru já tomu asi nějak nerozumím

hastrman
13. 08. 2005
Dát tip
mi se onehdá vybyly baterky v discmau akorát uprostřed paranoid androida ... a to mě pěkně dožralo! ...a utrh se mi suchej zip na kapse u kraťasů!!! a bojím se satanistů a velkejch pavouků

Šminka
12. 08. 2005
Dát tip
hlásí mi to nový aviza, ale nemám tam žádný nový a ani většinu starejch nesmazanejch, jen pár z prvního týdne letošního roku

michal666
12. 08. 2005
Dát tip
Díky za připomínky, beru je na vědomí, budeme řešit... Co se týká výpisu autorů, byl nějaký problém už před stěhováním (cvičně jsem se zaregistroval a taky jsem se tam pak vůbec nenašel)...

michal666
12. 08. 2005
Dát tip
PS. Induan - díky za doplnění ;)

Šminka
12. 08. 2005
Dát tip
jo, taky mi chyběj nearchivovaný zprávy

michal666
11. 08. 2005
Dát tip
...a zrovna když jsem se to sem snažil vložit, tak se chroustnulo přihlašování... Jednorázově opraveno.

pozorovatel
11. 08. 2005
Dát tip
a pamatuje si ta uživatelka heslo?:)))) jinak.. až mě napadne nějaká nadávka, tak se určitě ozvu

Induan
11. 08. 2005
Dát tip
dík alespoň za to

Empty
11. 08. 2005
Dát tip
Fíha, Písmáka teď vede satanista jo??? :-O

Induan
11. 08. 2005
Dát tip
protože ale tamtu diskuzi není už lehké najít a protože se vám to evidentně blbě říká oficiálně, nuže: uživatelé písmáka, svá ztracená data najdete ještě pár dní až hodin na http://festival.poezie.cz/ Pospěšte si, nikdo neví, jak dlouho to ještě bude přístupné. Dotazy Michalovi666. Dík

pozorovatel
11. 08. 2005
Dát tip
Empty:)) snad bys tu nechtěl nějakýho pánbíčkáře...:)) chce to pevnou ruku!

Cotopaxi
11. 08. 2005
Dát tip
Mám prosbu - nelze odesílat kritiky (zprávičky, obrázky atd.) na autorské stránky - autorovi dojde avízko, ale nic se neobjeví.... Asi do 21 hod. mi fungovalo přihlášení na můj nick "vesuvanka" normálně - jenom častěji vypadávalo a po posledním jeho výpadku se mi vůbec nedaří přihlásit. Po přihlášení se objeví autorská stránka tak, jako když vypadne přihlášení - tj. zprávy - atd jsou na stránce úplně nahoře..... Prosím o odstranění této závady, abych se mohla na svůj nick vrátit.

Sargon
11. 08. 2005
Dát tip
chybajuce kritiky pod zbierkami

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru