Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam patrím

11. 01. 2001
8
0
2615
Autor
Sýkorka

...

Som doma roztopená v teple našej nedokonalosti doma v bezpečí známych omylov Som doma keď odchádzaš k sebe a znovu späť v okamihu návratu potom našľapuješ nežne dotýkaš sa pošepky milovania aby si nám nevzal ani jediný sen... Som s tebou DOMA.
Sýkorka
07. 04. 2002
Dát tip
:o) Ja Ťa tiež rada spoznávam ;o)

Sýkorka
06. 04. 2002
Dát tip
:o) Rekvizitár, aj tak som písala vymyslene a vieš prečo? Strašne som sa chcela niekde cítiť doma.. A necítila... Ale uznávam, že ten pocit pre mňa strašne veľa znamená. Teraz :o). Teraz to tak cítim, takže máš pravdu. :o)

Wopi
28. 11. 2001
Dát tip
nádherně něžné a milé ****

Naso
19. 04. 2001
Dát tip
tak ja by som si v tejto súvislosti (nakŕmený básňou a odozvami na ňu) dovolil parafrázovať jedno známe príslovie (s obľubou používané niektorými našimi migrujúcimi spoluobčanmi): ´Všade doma, dobre najlepšie!´ :-)) A s takýmito básničkami je dobre!

Svetielko
17. 01. 2001
Dát tip
hmmm ale ved to nie je skutocny Domov, alebo sme cudzincemi? Viem, ze tento pocit pre Teba vela znamená ale ja s toho cítim neistotu a strach kdesi v priepasti skutocnosti //tip//

Silvinka
17. 01. 2001
Dát tip
Svetielko, to ma nenapadlo, že sa moje slová môžu i takto vnímať. Paradoxne je práve táto báseň o najväčšom pocite istoty, aký som kedy mala. DOMA je predsa tam, kde cítiš teplo, kde cítiš bezpečie napriek tomu, že poznáš všetky nedostatky :o).

bláhovey
15. 01. 2001
Dát tip
kape z toho teploučko... děkuju :-)) *!

AZALIN
15. 01. 2001
Dát tip
Tiež som s Tebou DOMA.. Díky miláčku.. :-))))******XXXXXX******((((-;

Miroslawek
15. 01. 2001
Dát tip
Oh to je pěkná. TIP za obsah, pocit... no prostě formální výtky nehledám (a to je u mne co říct ;o)))

Print
12. 01. 2001
Dát tip
Sama doma? Sama v sobě doma a přece tak opojně bez sebe...!:-) *!

Merle
12. 01. 2001
Dát tip
tak tohle je ovšem skvělé....

AZALIN
12. 01. 2001
Dát tip
:-)

Albireo
12. 01. 2001
Dát tip
"Teplo našej nedokonalosti"!!! TIP

Vio
12. 01. 2001
Dát tip
doma v bezpečí známych omylov!!! TIPík

Bix
11. 01. 2001
Dát tip
Hm, Silví..."I´ll take you home, when you´re alone, I´ll take you home, when you cry" ( Jana Kirschner )...to je ono...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru