Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hradní plkárna

14. 08. 2005
0
1
3973
Autor
tuleň

Pro všechny modré.

Domluvili jsme se s Popem, že když je tolik Zvířat na Písmákovi, že se nějak sejdeme ve stejném klubu. Dovolil jsem si to zařídit. Snad budete spokojeni. Pokud máte něco do úvodu, manifestu a spol., rád se tím nechám inspirovat.

1 názor

Lechuzita
28. 01. 2007
Dát tip
Tak moje účast na písmákovi prožívá renesanci. Kde jste kdo?

Míííla
03. 04. 2006
Dát tip
Nazdarek :-) Magdu prasknu-je tu jako Lechuzita a anickou si nejsem jsitej-mozna Ainne (e,é apod.) jinaxi prectete muj novy fejeton :-))) trosku reklamy neuskodi...

Míííla
03. 04. 2006
Dát tip
Nazdarek :-) Magdu prasknu-je tu jako Lechuzita a anickou si nejsem jsitej-mozna Ainne (e,é apod.) jinaxi prectete muj novy fejeton :-))) trosku reklamy neuskodi...

Andulka
14. 02. 2006
Dát tip
Jo...a ja vas povedu...:-))) Sice zvire nejsem, ale porad je nekde pasu...:-))) p.s. jsem se musela smat...pripomenulo mi to babicku...." ten je velky zvire"...ona tak rikala vsem papalasum...

tuleň
14. 02. 2006
Dát tip
andulka: právě, my jsme samá velká Zvířata :) zrovna jsem četl jednu tvou povídku, to je náhodička...

Noe1
05. 12. 2005
Dát tip
S_B: vešku? blešku? co má plešku? :-)))))

Noe, tu především... ;-)

tuleň
06. 10. 2005
Dát tip
mno, v podstatě ne

neřeš...to je v pohodě

tuleň
05. 09. 2005
Dát tip
cože? jakou veš? to jsem nějak nepochopil

ahoj, ahoj. tak jsem se zdárně dopracovala až sem a právě si promýšlím pro a proti býti členem sladovnickopísmáckého společenství... a hlavně mám pocit že jsem si nasadila do kožichu veš:-)))

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
mno jo, to je tak, když někdo neposlouchá :^)

Noe1
15. 08. 2005
Dát tip
míla je míííla ... aspoň to říkal :-)

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
aha, tak na to kouknu

Plicnik
15. 08. 2005
Dát tip
aha, tak aha ;-)

Noe1
15. 08. 2005
Dát tip
a dal někdo vědět aničce? A Magdě?

Plicnik
15. 08. 2005
Dát tip
já nevim... asi ne, já nevim, jak tady kdo je... :-(

Noe1
15. 08. 2005
Dát tip
si ňáká zmatená :-)))))

Plicnik
15. 08. 2005
Dát tip
jsem naprosto mimo - prší, jsem tady v práci, je mi smutno :-( to je taky někdy třeba ;-)

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
jj, Aničce, Magdě, Lindě, jinak nevím, kdo tu je a jak

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
plicnik: jsem na tom podobně, kdy končíš v práci? :^) jsem pro to, dodržovat duševní hygienu i mimo akci Z

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
ještě avi

Noe1
15. 08. 2005
Dát tip
tuleň: duševní bez tělesné????? Nonsens. plicník: na chmury a zmatenost je nejlepší ... ale ty víš sama co :-)))), bejt tebou tuleňovu nabídku příjmu :-))))))

Noe1
15. 08. 2005
Dát tip
tuleň: ta kategorie "inspirováno některým účastníkem, Smarfem, ..." je příliš široká. To bych tam musel dát polovinu své "tvorby" :-))))))

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
noe: děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal... jinak duševní hygiena je přeci popsaná v jednom zásadním blíže nespecifikovaném dokumentu, který skoro celou dobu visel na nástěnce

Plicnik
15. 08. 2005
Dát tip
tuleň: no, končím tady v tý zadeli jménem Záběhlice přesně ve čtyři a tak v půl pátý su v centru... třeba trojkombinace dobrý ne :-) Noe: neváhám ani chvilku - co si člověk nevezme, uletí do pryč a co s tim pak, že jo ;-)

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
tak ji nějak přejmenuj, myslel jsem tím jako v přímé souvislosti s táborem...

Noe1
15. 08. 2005
Dát tip
tuleň: přejmenovávat nebudu ... udělám holt výběr :-))))))))) ... du tam prdnout pár "hadích"

Plicnik
15. 08. 2005
Dát tip
hmmmm, on je tam ve Sladovnickym guláči nějak mega obrázek? načítá se to děsně pomalu a furt nic - 2,2Mb a furt nic, je trochu moc... nechcete to nějak zrušit, nebo tam dát pár slov????

tuleň
15. 08. 2005
Dát tip
je tam podle mě malý obrázek, ale asi jsem ho tam vložil nějak blbě... kontaktoval jsem správce, tak doufám, že mi s tím pomůže, neb se nejde dostat do úprav :^(

tuleň
14. 08. 2005
Dát tip
pojďte do toho a rozšiřujte mezi další sladovníky, třeba na Mílu nemám nick...

Plicnik
14. 08. 2005
Dát tip
mno, to já ani nevim, že tys byl tuleň, kdybys nenapsal ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru