Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní zprávy

17. 08. 2005
2
0
1070
Autor
cvokator

Jsou oblasti života, které jsou vnímány jako pomoc druhým. Dobrý skutek se skrývá za absolutní anonymitu, která je vyzdvihována jako přednost. Než někomu ublíží...

Zatracené reklamy! Kdy konečně pochopí, že při bejsbólu tyhle opičárny člověka jen vytočí... pomyslel si George po agresivním reklamním vstupu při přenosu zápasu svého oblíbeného klubu. Mezi drobky od pizzy na stole nahmatal dálkový ovladač a náhodně přepnul na národní zpravodajský kanál a srknul si piva Bud z plechovky. Prsatá hlasatelka předčítala zajímavosti z celé země.

"...tento přístup zajistil jeho politické straně výrazný přísun peněžních prostředků. Zástupci jiných politických stran však považují tento postup za nečistý. A teď jedna zajímavost z Kalifornie. Jane a Alexander Harrisovi žili ve spokojeném manželství téměř pět let. Nyní jsou oba v péči psychologů a zvažují žalobu na středisko umělého oplodnění v San Franciscu. Po dvou letech manželství, kdy se neúspěšně pokoušeli o zplození potomka, se obrátili o pomoc k lékařům. Ti se pokusili po běžných testech o mimoděložní oplození Janenina vajíčka Alexandrovým spermatem. Tento postup  se však opakovaně nezdařil. Protože oplození dárcovským spermatem byla až krajní možnost, kterou nechtěli využít před vyzkoušením všech ostatních možností, rozhodli se podstoupit experimentální vyšetření, kdy je pro zjištění problému analyzována DNA obou potenciálních rodičů a hledány defekty. Toto jim však připravilo otřesný šok a možná doživotní trauma. Odborníci zjistili, že to, co Jane a Alexander odsouvali v seznamu možností na konec, udělaly obě jejich matky. Shodou nešťastných náhod obě navštívily stejné reprodukční středisko a obě byly oplozeny spermatem stejného muže. Jane a Alexander jsou tak geneticky nevlastní sestra a bratr se společným otcem. Kongres na základě tohoto incidentu zvažuje změnu příslušného zákona, přehodnocuje se záruka anonymity dárce pro jeho případné potomky. Do budoucna by tak mohlo být možné požádat o zanesení jména nebo alespoň registračního čísla dárce do rodného listu, aby se podobným případům zabránilo. Statistici spočítali, že pravděpodobnost setkání dvou osob opačného pohlaví zplozených ze spermatu jednoho dárce je jedna k..."

George si pomyslel něco o kravinách a přepnul zpět na bejsból. Přece nepřijde kvůli zprávám o první nadhoz páté směny...


pacajda
26. 08. 2005
Dát tip
Je to dobré - i obsahem i formou. *

Krátké, zajímavé, ale kategorie "povídka" mi na to nesedí. Protože obsahově to má co nabídnout, dávám tip :-)

obluda
17. 08. 2005
Dát tip
je to nahoda, zaujimavost.. ale ako poviedka nic moc... a keby slo o soccer alebo hokej, tiez by som si kvoli tomu nenechal ujst zaciatok...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru