Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Údajně záměrný pošlapávač

19. 08. 2005
8
0
3699
Autor
Zbora

Měls pivo? To mi děláš schválně.

Neuvařím ti snídani!

žonglíř obvinění - podezřelá obžaloba

vrah vztahu vs oběť potřeby

- vždy úmyslné zavinění


achjo!!!

zaki
20. 08. 2005
Dát tip
Zbora ty ma stale pobavis...:)

Craerassy
20. 08. 2005
Dát tip
ty máš teplé snídaně?? :-)))

Zbora
20. 08. 2005
Dát tip
Janek: opakuji stále ta samá slova dokola :o) Craerassy: když si ji uvařim, tak jo...no, i když jestli se tomu ve dvě odpoledne ještě dá řikat snídaně :o)

Zuzulinka
19. 08. 2005
Dát tip
:o))

Zbora
19. 08. 2005
Dát tip
Pápá kuře :o)))

Pacer
19. 08. 2005
Dát tip
:))

Noe1
19. 08. 2005
Dát tip
jejda, sem včera zas někde chyběl ... koliks jich měl :-) btw: přesně vystiženo - respektive, to znám :-))))))

Zbora
19. 08. 2005
Dát tip
Já naštěstí zatim ne :o))) ...ale čtu teď toho Plzáka...čoveče tam Ti je inspirace :o))

Noe1
19. 08. 2005
Dát tip
teoretiku !!!!

dadíková
19. 08. 2005
Dát tip
Plzák je fajn, docela mi kdysi snad i pomoh...teoreticky.....:))) dávno tomu....

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
plzáku:))

Zbora
19. 08. 2005
Dát tip
ŠMÍRÁKU, Ty zmetku, jak to děláš, že ať napíšeš sebevětší hovadinu, rozesměje mě to?...jenom ta pórková polivka na monitoru nevypadá moc hezky.

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
:)) asi tím šarmem... (nesnášim otázky ohledně mých kvalit.. nevim pak, co na to říct)

hmm...pórková polívka k snídani? To jsme teda nikdy nezkoušeli...to je dobrý na kocovinu nebo to jíš normálně? :o) TIP

Zbora
19. 08. 2005
Dát tip
Tak to už bylo z horšího soudku... Odpovím si tedy sám. Je to nejspíš tím, že Tě znám a vždycky si tě představím.

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
ano nevim, jak ji podepsat..

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
..má křivej nos

zoro: No jo, zamlada jsi býval docela fešák... :o)

Zbora
19. 08. 2005
Dát tip
Brablenci: jak víte, že zrovna snídám? Dostal jsem jí, tak jí jim a chutná mi. Normálně jim párky a přikusuju k nim meloun. Kocovinu dnes vyjímečně nemám a jsem z toho celý nesvůj. Šmírák: to asi někde dostal přes hubu...tak si dej bacha, ať taky takhle neskončíš...už Jenyk řikal, že seš mu hrozně podobnej :o))))))))))))))))))

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
černí: ale naštěstí jsem z toho už vyrostl..

zoro: Hmm...no jo, ale nejlepší pozorovací léta máš teprve před sebou...třeba dají mezitím do parku pohodlnější lavičky...:o) Zbora: my víme všechno a dneska jsme taky měli meloun...od krtka, zase ho někde ukradl...normálně jíme medvědí blechy...:o)

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
léta plynou a člověk se mění

Zbora
19. 08. 2005
Dát tip
Brablenci: pozorovatel neni žádnej amatér skrývající se za v křoví za lavičkou...je to vojágr s velkym V...používá webcamery.

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
vojágr:)))))

zoro: Ale néé, my mysleli, až budeš jako důchodce vysedávat na lavičce v parku...anebo celej den koukat z okna...ale toho se s takovým ksichtem asi nemáš šanci dožít...:o)

zoro: Ale néé, my mysleli, až budeš jako důchodce vysedávat na lavičce v parku...anebo celej den koukat z okna...ale toho se s takovým ksichtem asi nemáš šanci dožít...:o)

ale no tak bráško, dyť jsme se domluvili, že budu mluvit já...:o)

pozorovatel
19. 08. 2005
Dát tip
:)))))))))já nemůžu:))) já vždycky myslel, že holky nemůžou bejt vtipný, ale na písmáku snad ani holky nejsou:)))) bráško:))

Vesly
19. 08. 2005
Dát tip
:)

romale
19. 08. 2005
Dát tip
No tak nějak...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru