Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdno_vědecky

14. 01. 2001
2
0
2667
Autor
Semipalakva

Fyzikální veličina : Prázdno Jednotka: Nic Budeme-li chtít uvažovat prázdnotu, jakožto fyzikální veličinu musíme si nejdříve ujasnit některá důležitá fakta. A) prázdnota ačkoliv se zdá jakkoliv nehmatatelná protože tak je to vlastně abstraktní a relativní pojem. Nemužeme ji uvádět v množství ale ve velikosti! B) nikdy nikde neexistovalo a neexistuje absolutní prázdno o velikosti povrchu rovné nekonečnu. D)__________ Rovnice pro výpočet velikosti prázdnoty: Povrch prázdnoty dělíme dobou trvání prázdnoty Výsledek nabývá mnohdy zajímavých hodnot...jednotky NIC. Musíme ale přesně hlídat hodnotu Povrchu, která musí být stabilní. Pokud bychom do rovnice dosadili počáteční hodnotu x a po čase t kterým ji dělíme byla hodnota rovna y, tak dojde mnohdy k značnému zkreslení. (V případě že se tedy hodnota povrchu mění, dostáváme buďto aritmetickou, nebo geometrickou posloupnost klesajícího či stoupajícího charakteru.) E) Prostor definovaný jako prázdno nemusí zákonitě neobsahovat nic. F) Všechny výše uvedená fakta platí v celém Jsoucnu. X)Prázdno můžeme zkoumat pouze na základě výše zmíněných ukazatelů. ((toto je pouze několik základních faktů.. o zbytek požádejte u vrátnice psychiatrické léčebny v Bohnicích, nebo na adrese oki.st@seznam.cz ))
1917
03. 09. 2001
Dát tip
teda to je něco, Stývn Hávking ať se jde zahrabat...

Semipalakva
03. 09. 2001
Dát tip
1917 :-) díky

JiKo
11. 02. 2001
Dát tip
Semi k B/ já ale nemluvil o emailu, ale o těch Bohnicích

Semipalakva
11. 02. 2001
Dát tip
Je mi to jasný:) ale směju se tomu už tejden:)

Anonym
10. 02. 2001
Dát tip
zajímavé

Semipalakva
10. 02. 2001
Dát tip
viď:)) hihi

Semipalakva
20. 01. 2001
Dát tip
děkuji:-) od tebe potěší JIKo:-) dodatek k B) emailovou adresu má dnes už skoro každý...

inventor
14. 01. 2001
Dát tip
bestiálně prima!!!!

Semipalakva
14. 01. 2001
Dát tip
děkuji:-) od tebe potěší:-) mlask

pampelin
14. 01. 2001
Dát tip
:-)

Janis
14. 01. 2001
Dát tip
*

JiKo
14. 01. 2001
Dát tip
za A jako mystifikačka nic moc, je to dost děravé a nekompaktní. za B poslední řádek svědčí o tvé vysoké vyspělosti! Jen tak dál! za C a to je vždy správně... nelíbí se mi to

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru