Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem jen paní, co se dívá

21. 08. 2005
9
0
4035
Autor
Eileen

V každém zkrouceném vlasu mi vrkáš jako malý otazníček. Hřeju si tě pod srdcem jako jablko právě vytažené z lednice, které jsem zvyklá si třít o prsa. Nemůžeš mě mít za zlé. Jsem jen paní, co se dívá barevnýma očima a většinou, i když se zdám mít sebevětší hloubku, neposlouchám. Jen tak si tiše vnímám tvé tikání malého srdce v hrudníčku plném velkých ideálů.

V pokoji plném peří a stužek, zornic zahleděných ze stěn..

Vanilková vůně tyčinek ulpělá kde se jen dá a ty se jí pětadvacet týdnů dotýkáš jen přes mou noční košili plnou chomáčků  kočičích chlupů.

Teď! Teď tě hladím po rtech přes oranžový šátek omotaný okolo pupíku! Vždycky se ti nakonec rozcukají koutky, lechtá to...   Dneska jsi někde daleko, asi.. Nevěnuješ mi jediné stříbrné mrknutí z vlhké tmy, ani jen lehounký pohyb dlaní...

Rozsypal ses mi ospale do jezera jako včerejší korále.. a já jsem tě chtěla vychovávat....

 


brachio
25. 04. 2006
Dát tip
rozvrkočená, zaskočená, hrdá, prdlá, skvělá! *

sk8ergirl
25. 12. 2005
Dát tip
několik věcí se mi líbí, ale zároveň bych se přiklonila ke gemině, že to byl spíš vzkaz jedný osobě, aspoň tak to na mě působí

slonovina2
23. 11. 2005
Dát tip
V pokoji plném peří ?opovaž se.........:o((((((((((((((((((((((((((((....o)

sidonia
30. 10. 2005
Dát tip
asi jako glassy

tulacek
13. 09. 2005
Dát tip
Roztomilé, lechtající, sympaticky upřímné i přesto, že pro mne místy trochu nesrozumitelné. Hezky jsi vystihla atmosféru. :-)

slonovina2
31. 08. 2005
Dát tip
líní se mi as se tru jen pomerancem o soba, tedy sorry o koza

Ferrda
23. 08. 2005
Dát tip
lidičky ! básně podle mne musejí pobouřit fantazii a u téhle to funguje děkuji ti , že jsi - i když opačně to nefunguje pokračuj

Taková Bolavá *

Krokodýl
22. 08. 2005
Dát tip
pochutnala jsem si *

gemina
22. 08. 2005
Dát tip
hm...tohle mi prijde tak nejak prazdy. Jako bys to vubec nepsala ty. Je to trochu jako striknuti jedu do zily, nebo spis jen vzkaz jedny osobe.

Loutka
22. 08. 2005
Dát tip
zajímavá atmosféra...útočí na víc smyslů.. i když, abych se přiznal, podle názvu jsem čekal, že to bude taková ta stará babizna co celej den kouká z okna aby pak mohla hlásit kde se co nového šustlo :-)

Eileen
22. 08. 2005
Dát tip
zas tak stará nejsem, panáčku;) dik za kritiku

Empty
21. 08. 2005
Dát tip
no, o obsahu si ještě promluvíme, ale je to pěkný jinak*

Eileen
21. 08. 2005
Dát tip
glassy, miluju tvoje kritiky, dik az budu mit trochu casu tak se zamyslim;))

DRAHT
21. 08. 2005
Dát tip
Líbí se mi. TIP

Spirit
21. 08. 2005
Dát tip
líbí se mi, ač jí příliš nerozumím..

Silvita
21. 08. 2005
Dát tip
ale díváš se krásně *********************** (podrtženo :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru