Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dětem

15. 01. 2001
8
0
3250
Autor
ARC

Dětem 1992 Smát se dětem když upadnou - Vidět Pana u fontány motýlům na flétnu hrát Stát si za svými zvyky - Slyšet světlušky tančit nad lesní tůňkou Tajemství tůňky a zakázaného bůžka Nejmenší věci září nejvíc Naplňují celé nebe A celou duši Cítit jak ti narůstají křídla - Stříhat křídla a vlásky Vidět kouzlo v hlubokých očích srnky - Zašlapovat brouky Nevěřte rodičům Nevěřte učitelům Nevěřte televizi Věřte jen svým snům Skřítkům které si schováváte pod polštář Aby vás v noci někdo zlý neodnesl Ukryjte si je dobře a dobře je hlídejte Stejně je jednou ztratíte Ale nebojte se, ony vás neztratí Až uslyšíte znovu jejich volání Tak se k nim vraťte A nestyďte se za to Maličké je největší Nejmenší je nejmocnější Zacpěte si uši a chtějte uši nové Zničili jen vás Vaše sny zničit nemohou Ty už si musíte zničit samy Je těžké se se sny loučit Těžší se k nim pak vracet Však jaký by to byl úlovek bez lovu Proto vybírejte dobře mí holoubkové Hluší a slepí ukradli tuto zemi A chtějí abyste byli jako oni Abyste jako oni zahodili klíče od vaší kouzelné zahrady Kam jste se vraceli raději než k mámě a tátovi Kde jste byli naposledy šťastné Odkud pramení vaše pravá krev A kde máte uschovány nejvzácnější poklady Vysmívají se vám protože oni klíče už ztratili Zničí vás protože sami nemají už sílu je najít Vysají vás abyste byli slabí jako oni Zapomeňte na ně jako na zlou noční můru mí netopýrkové A vstupte beze strachu do svojí zahrady Co je vám do těch co ztratili svá tajemství Co je vám do zlodějů vašich snů Zapomeňte na vše na co se bojíte zapomenout Vzpomeňte si na vše na co si chcete vzpomenout A vstupte do svého království Kde ve Zlatém zámku vládne královna Arcana Vaše matka sestra dcera milenka Zář z její koruny vám zahřeje tvářičky Nikdo z vás ji zatím nezná Ale ona vás zná od počátku světa Je pořád s vámi Tak už otevřte očka ať ji spatříte To už není dětská říkanka mí krokodýlkové To je to čeho se oni bojí To je to kvůli čemu vás vraždí abyste to ztratili A až se budete stydět za své sny Ztratíte to taky A budete jejich Nevěřte knížkám Nevěřte knížatům Nevěřte kněžím Nevěřte svým spícím očím Poslechněte si svá srdíčka Slyšíte je? Slyšíte to ošklivé v něm? Slyšíte v nich váš vlastní hlas který vám chce ukrást váš sen? Vaši zahradu? Vaši královnu? Slyšíte se? Nezlobte se na ten hlas, ale nevěřte mu! Neposlouchejte ho! Schovejte se pod peřinu a myslete na to Co jste ještě nikdy nikomu neřekli Abyste byli silní až přijde váš den Myslete na to co víte jenom vy A královna Arcana A Slunce A hvězdy A vítr A tráva A stromy A hory A moře Co víme my Když jsme šťastni Když slyšíme pramen A vidíme zář v srdci svém Neztraťte to prosím vás děti moje I kdyby sluníčko umřelo Vše bude tak krásné a čisté jak vy budete chtít...
ARC
04. 10. 2004
Dát tip
Díky*

KayTee
23. 09. 2004
Dát tip
krásné...avi Cannisha*

ARC
02. 05. 2002
Dát tip
Výborně, mrštíkovci, jaxte tu žlutou udělali?:o))))

Sourozenci mrstikovi tento nápad viděli slyšeli a odešli

Fantocia
09. 03. 2002
Dát tip
**********

ARC
07. 01. 2002
Dát tip
***

ARC
07. 10. 2001
Dát tip
Blanisko (ja), toto je asi jedna z těch hvězd.....Sfingo,7.10.01 - pořád se k nim vracim,snad bude teď zas "jaro 2000":)))

ARC
23. 03. 2001
Dát tip
Sfingo, 22.3.01 postřižinováno, pročištěno, snad, smím se vrátit k Dětem? Já nechci být krutý jako ona, víš, J. Tys neztratila, já chci se vrátit. Drž mi palečky, sestřičko

Anonym
21. 03. 2001
Dát tip
Malý netopírek si nic z toho nenechá vzít,na to vem jed Aričku. Dávám ti tipek jelikož jseš típek.Pa

Anonym
21. 03. 2001
Dát tip
Ten anonym jsem opět já.Sklerotická fiki

ARC
21. 03. 2001
Dát tip
Sfingo, zapomínám trochu, díky za připomenutí!!!! Drž se taky, ať Stromboli počká!!!!!! Fikino, díky za típek, tipice!

ARC
08. 02. 2001
Dát tip
Venuju ji Sfinze, mé nejmilejší upíří sestrřičce, ...at hlavne nezapomene na svy sny....věř a nenech si to vzít...

Šílená
25. 01. 2001
Dát tip
Vše bude tak krásné a čisté jak my budeme chtít... chtěla bych tomu moc moc věřit...VĚŘÍM TOMU... promlouváš...

Yeziiinka
21. 01. 2001
Dát tip
Trochu dlouhá, trochu zaskočila svou sílou, ale líbí se mi...a trošku rozesmutňuje pro tu pravdu uvnitř.

Anonym
16. 01. 2001
Dát tip
Tuto báseň svým dětem vložím do kolébky, když autor dovolí... Sfinx

Adelan
15. 01. 2001
Dát tip
Dobrá myšlenka, osobně mám raději zhuštěnější formu. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru