Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sila

23. 08. 2005
0
0
1253
Autor
Sali

Vykrik ze tmy. Prominte nejsou hacky a carky, jsem v EE a oni je tu neznaji.

Boze!

Dej mi silu zmenit svet

nebo dej alespon slepotu me dusi,

 at nevidi a neciti nic..


Rastin
24. 08. 2005
Dát tip
No... to chces asi moc... Ani Kristus nezmenil svet... Presto ze sebe asi nebyl nestastny, kdyz umiral na krizi. Zijme tak, abychom ze sebe nebyli nestastni - svet sam o sobe clovek tezko zmeni, ale neco malo z neho k lepsimu posunout muze (vcetne sebe).

silny slova..............kdyz uz nekde jsi tam jsi proto aby jsi to poznala neaby jsi to nevidela............kdyz na to nemas..........jdi domu

Sali
24. 08. 2005
Dát tip
Dik, delam co muzu, neni to zase tak spatny jak to vypada, ale obcas proste mam pocit tak velke bezmoci, zvlaste tady. Pracuju tu jako dobrovolnik s postizenyma a obcas je to vazne silene co dokaze zivot pro tihle lidi pripravit. Coz mne obcas dovadi k silenstvi a pak pisu takovy veci.

Sali
24. 08. 2005
Dát tip
Pro Pacajdu: kdyz ona je to jedna velka bolest, ktera nejde rozdelit na mensi. Presto diky za radu.

Sali
24. 08. 2005
Dát tip
.....

Sali
24. 08. 2005
Dát tip
Ja nejsem ze sebe nestastnz spis z toho co vidim okolo sebe. Kdyz jdu s nejakym mym klintem po ulici, lide se na nas divaji z odporem. Co je to za zrudu s tim zkrivenym oblicejem a ten kdo jde s nim je asi blazen, ze se zahazjue s temihle lidmi. Tohle si mysli, je jim to viden na ocich i kdyz se snazi odvratit zrak.... Tohle me boli.......a tohle bych chtel zmenit nebo nevidet.....protoze je to dost silene a po mesici uz tak trochu blbnu..............

Sali
24. 08. 2005
Dát tip
kdybych na to nemel uz tu davno nejsem, vis nekdy by jsi si mela zkusit neco takoveho prozit, protoze pokud nepochibujes, nemyslis a pod nemyslis, nic ti nedava silu, protoze nevis co by ti ji mohlo dat.......

vesuvanka
23. 08. 2005
Dát tip
To je moc smutný výkřik, vím že ze severnější rovnoběžky, ale ono Ti to uteče.... teď mě napadá, nechceš se ve volném čase porozhlédnout po té rovnoběžce podle svých zájmů - jak tam lidé žijí, kultura, příroda atd. Třeba Tě něco zaujme a zažene stesk

pacajda
23. 08. 2005
Dát tip
Co Tě bolí - neber všecko, vezmi jen jednu jedinou bolest a přežvýkej ji!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru