Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cigareta

24. 08. 2005
2
0
3742
Autor
jufonka

Natáhnu kouř z cigarety, který jde do mých plic a pomalu a slastně vydechnu. Rozkašlám se. Neměla bych kouřit. Po tolika letech však nejde přestat, mé tělo je zvyklé. Potřebuji ten zápach, potřebuji tu cigaretu, potřebuji něco držet, potřebuji to! Podlouhlý, uschlý a zmačkaný tabák v bílém tenkém papírku se opět přibližuje k mé popraskané puse. Snažím se ústa neotevřít, ty se však otvírají sama. Co všechny ty ústa už zažily? První nádechy. První chuť mléka od mé matky. První odřeniny. První polibky. A kdo je teď jejich společník a druh? Pouhá cigareta. Droga, bez které nemohu žít. Můj partner v radosti i smutku. Můj pomocník v depresi i spěchu. Moje odreagování ve stresu i únavě. Můj život. Cigareta je můj život, můj konec a začátek. A tento můj konec a začátek právě dohořívá. Neváhám a zapálímu si další. Jednou však dohoří navždy. A já si nestihnu zapálit další.


Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
:o)))))

Kovi
11. 10. 2005
Dát tip
tak jsem akorát natáhla a vyfoukla kouř na tvoje dílko... závěr je pěknej...

CZlovek
08. 09. 2005
Dát tip
Naposledy jsem přestal na rok. A už v tom zase lítám... Pěkně napsané, jak blízké mi to připadá. :-)

Myna
26. 08. 2005
Dát tip
No možná se nad sebou zamyslím... Až si půjdu zapálit...;o)

Flammea
24. 08. 2005
Dát tip
Och...:)))

Rastin
24. 08. 2005
Dát tip
No... věru, je to s námi špatné... Přestaňme spolu! tip*

Jeheheman
24. 08. 2005
Dát tip
:)) doufám, že macek s čičem nekouří

jdi do brna te tam na masarykove klinika......masarikova 31.....po 30 minutach si uz nezapalis........zanm to a jde to prestat drzim palecky.......kupujes si svoji smrt

SLOW
24. 08. 2005
Dát tip
velmi vydarene popisanie

celer
24. 08. 2005
Dát tip
hmm a třeba právě tahle vsune nádorek.. (ježiš, jak já to znám důvěrně..) Ale jinak se mi to moc nelébbee....další taková ufňukaná..

houmles
24. 08. 2005
Dát tip
jeste bys mela ochutnat krev a sperma, dej si pauzu od cikaadra a hura na to.

Nimis
24. 08. 2005
Dát tip
Nic převratnýho...

Nimis
24. 08. 2005
Dát tip
PS:Po kolika letech proboha?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru