Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podvečer na pláži

29. 08. 2005
1
0
1745
Autor
kramny

Pojď blíž, pojď v ústrety mým rtům,
pěnící moře mě vždy okouzlí.
Když pak v dáli zableskne se loď
a padající hvězda mi splní všechna přání
- to je mi dobře.

kramny
30. 08. 2005
Dát tip
jsem totiž Čech jak poleno. Nenadělám s tím nic. Ještě že Ty jsi z ciziny a podobné věci u Tebe nehrozí. :o)

kramny
30. 08. 2005
Dát tip
to Bad Girl - jasně, není to nic extra...:o)

vesuvanka
30. 08. 2005
Dát tip
Má krásnou atmosféru a něco krásného mi moc připomíná...... TIP

Maryčka
29. 08. 2005
Dát tip
V ústrety jde moře? Není trochu "prislané" na okouzlení? Nebo přichází okouzlení z následného vysušení? :o) Jinak prakticky bez nápadu :o( (až na to v ústrety, myslela jsem, že to Češi používají minimálně)

kramny
29. 08. 2005
Dát tip
když sedíš u toho moře, tak kromě toho pocitu, že je Ti fajn, tak se tam toho moc neděje, ale chápu. Jinak nechci to moře pít, ale když se blíží vlna, jakoby Tě chtěla políbit... Třeba to v ústrety po přečtení této básně začnou Češi používat. Uvidíš :o)

Maryčka
29. 08. 2005
Dát tip
Češi jsou na některé věci... jakbychtakřekla zabednění... mají své skřípající vstříc a s tím si vystačí... za všech okolností :o) Jinak co se posezení u moře týče: coby téma na báseň poněkud vyčpělé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru