Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezabudol som

16. 01. 2001
4
0
1652
Autor
vánok

Už cestou k tebe som cítil tú bielu labutiu pieseň zriedkavých úlomkov času krotký nežný dotyk na horúčkovité čelo Stál som vo víchrici roztrhnutým úsmevom ťa pozoroval ako oplakávaš beznádejný pohyb vo večnosti na kraji sviečky Aj ona horí slzami... Možno pre ten vyschnutý strom sonáty možno pre nedostatok rúk ktoré ťa aj prikrijú možno pre ten pohľad láska som na teba nezabudol...
Ribi
04. 04. 2002
Dát tip
možno

Mythus
22. 09. 2001
Dát tip
nedostatok rúk...* denis

nebraska
23. 07. 2001
Dát tip
TIP .... krasne

vánok
07. 03. 2001
Dát tip
Bix, ehm, dalsi preklep :o))) Nebud anonym, lebo sa ani nepozries co Ti sem Silvinka pise. Tuto mam od vanku najradsej. :o)

Naso
06. 03. 2001
Dát tip
roztrhnutý úsmev... tak s tým sa atretávam po prvýkrát! Páčivo píšeš...

Anonym
15. 02. 2001
Dát tip
Vánok ? Prikrijú ?? ( :o) Silvi, to si vkladala Ty ?? :o) ) Nežné a citlivé, na niektoré veci sa jednoducho nezabúda...napríklad na krehkú labutiu báseň od Teba...Bix Skvelé obraty ako roztrhnutý úsmev, záležitosť so sviečkou, úchvatné !! :o)

Stepca
17. 01. 2001
Dát tip
TIP moc pěkné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru