Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bůh je mrtev

17. 01. 2001
3
7
6632
Autor
Ozzy

Už nejsem jako kdysi, když míval jsem svět rád, teď všude jsou jen krysy a já si nechci hrát. Lidé jsou jak hnusný hmyz, hledám kůži, sval a srdce, na rukou však mám jen sliz, na jazyku chutná trpce. Jsem tu ve tmě zcela sám, jen duchové nade mnou, na život už nemám plán, rychle slabí podlehnou. Bůh je mrtvev, nevadí, zajdu za ním, potají.

7 názorů

Super práce..líbí..


NocoMada666
04. 01. 2015
Dát tip

Popatřte! Toto jsem Vám psal já, jen jsem změnil kabát. Ozzy, dal bych ti ještě jeden tip ale to by bylo asi zbytečné. Naviděnou v Pekle :-)


NocoMada666
04. 01. 2015
Dát tip

Popatřte! Toto jsem Vám psal já, jen jsem změnil kabát. Ozzy, dal bych ti ještě jeden tip ale to by bylo asi zbytečné. Naviděnou v Pekle :-)


Agapi
04. 01. 2015
Dát tip

Něco podobného říkají lidé furt dokola, nejen Nietze, naznačil to i MgrSat. Anton Szandor LaVey, kterého zbožňuji a uvažuji že se k Němu po čtyřech dnech opět vrátím. Zítra o půlnoci. Za úplňku. A hovoříš mi z duše. Ozzy Osbourne o tom vydal desku. Patřím mezi Vás tak je třeba mě chránit, Vašeho bratra a druha na cestě nectnosti.Šemhamforaš!


Agapi
04. 01. 2015
Dát tip

Něco podobného říkají lidé furt dokola, nejen Nietze, naznačil to i MgrSat. Anton Szandor LaVey, kterého zbožňuji a uvažuji že se k Němu po čtyřech dnech opět vrátím. Zítra o půlnoci. Za úplňku. A hovoříš mi z duše. Ozzy Osbourne o tom vydal desku. Patřím mezi Vás tak je třeba mě chránit, Vašeho bratra a druha na cestě nectnosti.Šemhamforaš!


líbí T ***


Sarken
31. 01. 2001
Dát tip
dva poslední verše mě víc než zaujaly. nejspíš si z nich vyvozuju něco zcela jiného, než jsi chtěl říct, ale na tom asi zas tak moc nezáleží. Díky

Rastin
19. 01. 2001
Dát tip
Vio: souhlasím s tebou, že o zhnusení světem nepíše Ozzy jako první, ale jeho podání se mi líbí přímočarostí, syrovostí a jistou temností. A navíc - jak napsala Silvinka - poslední dva řádky mají myšlenku. To vyhození na konci se povedlo.

Vio
18. 01. 2001
Dát tip
Není v tom nic, než pocit zhnusení světem. Mnohokrát popsaný... a líp. Vesměs gramatické rýmy. Poslední dvojverší už ani rým nemá. Nicméně takových blackbonů už tady bylo. Takový názor si můžet nechat, blackbone.

Silvinka
18. 01. 2001
Dát tip
Vio, posledné verše majú ale myšlienku :o)

kafka
17. 01. 2001
Dát tip
Chce-li Bůh udělat zázrak nedá ti o tom vědět po týdnu zapřáhni plejády hvězd nezůstaň na zemi sedět... a tak, no... anebo jinak...

Miroslawek
17. 01. 2001
Dát tip
nekrofilní uctívači

CZlovek
17. 01. 2001
Dát tip
Jó, souhlas s Miroslawkem. I ty nekrofile... :o) Chň, chň, chň (tak co, Merlíku?) :o)

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
klasika...

Silvinka
17. 01. 2001
Dát tip
Posledné dva verše sa mi páčia moc! :o) Rada Ťa tu opäť vidím :o))))

blackbone
17. 01. 2001
Dát tip
je mi z toho zle.mrzí mně to.jenom přestaňte psát.nebo si myslet že tohle je poezie.ach jo.

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
blcakbone: vždyť Tě tady nikdo nedrží...

Ozzy
17. 01. 2001
Dát tip
he he .. a rekl sem negdy ze pisu poezii, prdecku ?

PanJan
17. 01. 2001
Dát tip
No, ale myslim, ze Nietzsche to rekl lepe...

Stepca
17. 01. 2001
Dát tip
......snad trošku víc práce s pointou, ale jinak to šlape:-).

Rastin
17. 01. 2001
Dát tip
Není to špatný, fakt ne. Úvod a konec je dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru