Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Talířová poesie

17. 01. 2001
4
1
5167
Autor
pampelin

Právě jsem se vrátil z oběda :-)


Hledě na knedlo a na zelo
zas se mi na tebe vzpomnělo.
Žvýkám,co patřilo praseti
vánek už hubičku nese ti...

1 názor

Bacil
06. 02. 2001
Dát tip
Falčí, tak já otvílám pusu, a záloveň po Tobě hážu pál lakvicek se slehackou... tet nevím, jestli jsem se tlefil...

Vio
06. 02. 2001
Dát tip
Fůůůj ten vanilkový klém je ale slizký.... Falčí, no počkej! Já si dneska koupil 20 deka bůčku... ááááááá šup chytééééj.... PLESK! :-*

Falka
06. 02. 2001
Dát tip
Bacil: Tlefil, ale do sestšičky :o) Bacil jsi mi sestšičku lakvičkou, to se nedělá... tumáš, jůůů, taková palačinka namazaná z obou stlan bolůvkovou malmeládou a pšiplesklá na obličej :o))) MERLÍKU: Já to věděla... Jahodové pylé tu čekalo jenom na tebe :o))) Ale to tliško budeš muset vyplat... :o)

Falka
06. 02. 2001
Dát tip
Ženatej... a že ne? Lozmysli si to, nebo n tobě pšistane celej tenhle véééélikej dolt... sotva ho unesnu ale z támhletý židle ti ho spustím na hlavu i s těma malcipánovejma kytičkama a šokoládou... Viáááásku... nééé, bůšek nééé...fuj, za tohle dostaneš všechnu šlehašku z tohohle pohálu... néé, jinak, já ti dám celej ten pohál... jojojo, zmzlinku... za klček :o)

pampelin
06. 02. 2001
Dát tip
Pročpak jste lepkaví řeknu vám hned Právě vás zaměřil Medomet ťjacháááááá.......

Miroslawek
06. 02. 2001
Dát tip
Hlavně po mně nechtějte, abych se do téhle diskuse zapojoval, až půjdu po sedmi pivech z hospody. To by nedopadlo ;o))) P.S. Slaďoulinkou šlehačkou stříkám po vás stříkačkou

Merle
06. 02. 2001
Dát tip
Falčík: mě stačil ten cukr... ještě teď ho mám dost po kapsách... ale takové ovocné želé, to bych si líbit nechal... a nebo jinak, nahážu ho na tebe, a pak si to pořádně slíznu ;-))) a od šíly si to klidně slíznu i jen tak, už toho má na sobě beztak dost ;-))))

Vojtek
06. 02. 2001
Dát tip
Falka s Šílou v záloze vystřelují k obloze dorty které tajně pekly chtějí abychom se lekli.. Merle s Viem - to se ví jako zbraň maj uzený Vojtek Papouch - mimo bouři za kamenem tajně kouří

Bacil
06. 02. 2001
Dát tip
A teď by to chtělo slízat ze sebe navzájemtu spoušť... ale nedovedu si představit, kdo bude organizovat tu frontu zájemců, kteří budou chtít olízat Falku (ať nikdo neváhá, že se do takové fronty hlásím...)

papouch
06. 02. 2001
Dát tip
mvvvv ... hummmbvvv... mvám zvalepvnvej zvvobvák jv jsvm nvemňvl klofvt do tvho tvrveckvyho mvdu

Falka
06. 02. 2001
Dát tip
Bacil: Až budete pěkně stát ve flontě, uteču a dostanete salvou žloutkových věnečtů... :o) Já ze sebe tu doblotu spláchnu v jahodovým mlíčku :o) Vojtkůůů, jedna velká sněhová pusinka plo tebe :o) Jasně že za ucho :o) Papíí: :o)))) A to ještě nebylo všecko :o)) Mám v zásobě kopici kalamelu, jestli se z toho medu dostaneš :o)

Ženatej
06. 02. 2001
Dát tip
Na vále do prosáté mouky uděláme důlek, přidáme citronovou kůru,tlučenou vanilku, žloutky, bílé víno, pak vše vypracujeme na volnější těsto nežli na nudle. Poté těsto nakrájíme na pět dílů, každý rukou zakulatíme a válečkem vyválíme na kulatou placičku. Pak každou zoubkovaným kolečkem třikráte nakrojíme, ale nedokrojíme, složíme ji do sebe a vložíme do formy - dírkované koule. Takto připravenou formu vložíme do hrnce s rozpáleným máslem, sádlem neb umělým tukem a usmažíme kouli do růžova. Pak ji vyndáme do vanilkového cukru a hodně ji cukrem obalíme. Takto pokračujeme, až máme všech pět koulí usmažených. A teď se těšte. Všichni! (C;

Falka
05. 02. 2001
Dát tip
Sestší, že váháš :o) Bum! požóóól, zdlhám :o)

Šílená
05. 02. 2001
Dát tip
Mňaaaam... ségra to bodlo měla jsme děsnej hlad...jůůů a jsou tam i tousky čokoládky a ananasu a za klkem mám tšešně....doblůůůůůtka...kam ždlháš to šama nesním.... počkeeeeeej....:o)!

Falka
05. 02. 2001
Dát tip
Šem tu... jůůů, tys mi nechala s vožíškama... hele, vyměnim ten kopec šlehačky s jahůdkama, co mám na lameni za zbytky banánový zmlzliny, ktelý ti zůstaly ve vlasech... LIDI? POĎTE TATY, JE TO PLÍÍÍMOVÝ :o))))) Papíííí, už letíííí... plesk!!... máš lád mandalinky? Tak si je vyndej z kapšičky od bundy a dej ši :o))

papouch
05. 02. 2001
Dát tip
jau, no teda doštat vožíškem do vočíčka, to še mi eště neštalo.. no počkej HÁZÍÍM .. plesk ... jééé, plomiň Šílko, já ža to nemůžu, že še Falčínka ohnula.. máš to š baňáňem a vanilkou :-))).

Falka
05. 02. 2001
Dát tip
Jůů, to je bžunda :o))) Míwo, chytej... tlochu šlehaškového pšekvapení pšímo do nosu... a kalamela za tličko, požóóól, tlošku se lepííí :o))) Papí, a co tohle...? MLASK!!! Kokosová pěna - jsem zvědavá, jak to dostaneš z fousů ;o) BAMBEE, dálešééék.... BŽUCH!! Já vim, že máš láda čokoládu :o) Ale stejně... nemyslíš, že čokoládovej klém je škoda patlat po celý hlavě??? ;o)

Miroslawek
05. 02. 2001
Dát tip
Falka: To si vypiješ. Žbluňk, Radegast 12°, přímo za výstřih ;o)))

Vojtek
05. 02. 2001
Dát tip
Vy jste teda pěkní... cobytomuřekli děti v Somálsku :-((( :-)

Falka
05. 02. 2001
Dát tip
Vojtkůůůůůůůůů.... uf, pozdě... ale ta pudinková kobviha na hlavě ti fakt docela sekne... :o) Ale máš plavdu... tak víš co, já našetšim nějaký penízky, uděláme spóóóustu cukloví a doltů a odletíme do Somálska, aby to těm dětem nebylo líto... zkoulujeme se i s nima, ju? Míwo, počkej, ty uličníku, tohle ti vážně nedaluju... vybel si, plnotučnou Olmu za tličko a nebo hustou malinovou šťávu odshola dolů... ? Vióóóó... žjóva, plomiň, tou plalinkou sem tě fakt tlefit nechtěla, to byla nálož plo Bacílka... plo tebe tady byly nachytaný tyhle piškotový bábovičky s vanilkovým klémem a cuklovou polevou... tak počkej, to naplavíme... TEĎ! Tlefáááááááá :o)))) Bacil, úsměf :o) Hmmm, kdybys tu pusu otevzel pozádně, tak sem se mohla možná :o) i tlefit... ale sluší ti to, ty šokoládiškový ďobance na tváziškách :o)))

Falka
05. 02. 2001
Dát tip
Jé, ženatej :o) No, já si myslela, že to s tím tvalohovým papáníčkem nepude tak lehce.... ale ze te tlefim pšíímo do nosu, když sem mížila Pampelinovi na záda... nóóó, já stejně nidky netvldila, že bych uměla házet... to neva, vylepšíme to, jo? Mám tu bezva vanilkový lohlíčky, dyš se namočej do kakaa, úžasně cákaj... koukni? Plesk plesk :o))))

Ženatej
05. 02. 2001
Dát tip
Falka: Že po tobě fláknu biftek! ;o)))))

Vojtek
22. 01. 2001
Dát tip
Šílka po tobě kamenem...ty po ní řízkem

Šílená
22. 01. 2001
Dát tip
:o))))papouchu - z dějepisu máš u mě 1 s * ale neusni na vavřínech ze životosprávy propadáš...no žádná pohoda;o) a...já su taky s tebou ty jedno opeřené sluníčko:o) nevím co je horší zda být ukamenován či uřízkován...ani jedno není lákavé:o) nechcete po mě někdo házet třeba šlehačkový dorty...při tom je alespoň sranda:o)))

Šílená
20. 01. 2001
Dát tip
:o)))) já vás mám všecky rádi i když jste masožlavý... vy jste totiž uvnitř stlašně fajn lidičky:o))) Vio víš že jsem holubičí povaha a ani kamenů nebude třeba abychom tě přesvědčily že maso se nepapá:o) máme jiné zbraně;o)

papouch
20. 01. 2001
Dát tip
Šílííííí pozorrrrr ... voni holubi jsou pěkný potvory a bestie ... a říká se, že slovani jsou holubičí povahy .. a taky že jo, vyvraždění Slavníkovců... poté bratrovraždy Přemyslovců... no žádná pohoda :-))))) ale vím jak to myslíš a jsem s Tebou ,, .. sluníčka   ¤ ¤

Bambulka
19. 01. 2001
Dát tip
Vio: tak Tě kamenem postřelím já:o))

Vio
19. 01. 2001
Dát tip
Zákeřně zezadu, aúúúú ;-)))

Vio
18. 01. 2001
Dát tip
Panebože, lidé, bděte! S nimi však nic nesvedete Neví, že k pravdě je jen krůček Nejlepčí cukroví je bůček! ;-))) Aúúúú!!! Falko, Šílko, nekamenujte mě!!! ;-)))

Šílená
17. 01. 2001
Dát tip
Mirošláwešku ...:o)))byls asi o vteřinu rychlejší:o))) (háre:o)!

pampelin
17. 01. 2001
Dát tip
Pro tebe změním tu strofu a chceš-li tak dám si Tofu Etiky houká sýček zbaštím i ŽIVÝ klíček :-)

Falka
17. 01. 2001
Dát tip
Míwa: Pozdě!!! :o( Pampeline, ale ta druhá, ta je ;o) PS: Protože se mi ta první nelíbí, hnidopišsky ti připomenu, že přechodník přítomný pro mužský singulár je HLEDĚ ;o) Zahleděn na knedlo, na zelo - začíná býti ti veselo. Snad pro to, že místo masa tu klíčí ti pět deka salátu :o)

Šílená
17. 01. 2001
Dát tip
:o)!!! tak za tenhle rychlý přerod na vegetariána si zasloužíš nejen tip:o))) A mám nápad... Když dost je lásky, smíchu, vody k jídlu postačí spadlé plody semínka z nich pak zasadíme vím ,že i v nich si život dříme Má teze zdá se nemá vady!!! (snad jen že asi umřu hlady:o)

Šílená
17. 01. 2001
Dát tip
Falko, sestřičko:o))))!!!

CZlovek
17. 01. 2001
Dát tip
eště že su vegetarián... :o)

Krišpína
17. 01. 2001
Dát tip
Bože,ještě,žě už mám oběd pro dnešek za sebou...

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
Ať žijou VŠEŽRAVCI... :-)

Bacil
17. 01. 2001
Dát tip
Na zelí SPOLEČNĚ hledÍCe vžijem se do role zajíce...

papouch
17. 01. 2001
Dát tip
Když ale někomu láska se vypaří a najít jinou a milou se nedaří... Když zkrátka stýská se po někom blízkém... Nediv se lidem, že                                          léčí to řízkem

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
V hospodě seděli s Vojtků Tomášem hládek si léčili hovězím gulášem

pampelin
17. 01. 2001
Dát tip
PAPOUCH!!*!!:-))) Snad není v rozporu s dobrými mravy držet se pestré a básnící stravy Mrknuvše tiše pak šeptneš mi do ouška Miláčku,pojď - dnes upečem Papouška :-) PS:přechodníček pro Falku

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
pampelin zastoupil řád strašných zloduchů tím že tu zavedl Smrt krásných papouchů :-)

Bambulka
17. 01. 2001
Dát tip
lidičkýýý, vy jste se teda rozjeli!:o))) tak já jen potichu louskám písmenka a k nim hrst již vylouskaných ořišků:-)

kafka
17. 01. 2001
Dát tip
to knedlo taky nemusim ;-))) ale jinak! vám to tedy básní, vážení! Nechcete to dát dohromady? (dnes už však beze mě, mám v hlavě zmatlík;-) To se ti povedlo pampeline! ;-)))

Ženatej
17. 01. 2001
Dát tip
Papouch už se uzdravil! Jupíííííí!!! (C:

Miroslawek
17. 01. 2001
Dát tip
mňam... Falko, Šílo nečtěte !!!

Šílená
17. 01. 2001
Dát tip
eee tím sis mě nezískal - žvížátka se pšeci nepapaj...ale kdyby tam místo toho byly tšebas nějaký klíčky:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru