Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víš?

17. 01. 2001
6
0
1624
Autor
Sargis

... ptej se a uvidíš...

Voníš, bárka na otevřeném moři, čas, odměřován polibky, ten dotyk, slunce v náručí. Kam s hrnkem ranních slz odcházíš? Daleko? Blízko? Čas mi utíká, pro hvězdy, ticho před víčky, chci jej zastavit. Záleží jenom na nás, víš? Jenom cesta sadem něhy nekončí, jenom s oblakem sny letí, jenom v nás náleží, co jinde slepo, klenoucí se duze, víš? Stopy v písku stáčí se v kruh, možná je první příliv smyje, vlastně, co na těch vlnách hladových záleží, když kaměj ruky v ruce v prsten jsme si usadili. Věčnost je prach, jenž rozfoukán je větrem, chvilka je tón, který nese se napříč všehomírem, to, co v očích ti čtu je krásné, poklad, který neseme spolu, víš? Milovat, je nápoj věčného života, to už oba víme...
Helča
19. 02. 2001
Dát tip
*

Merle
22. 01. 2001
Dát tip
ach vy obrazníci, nemůže se mi to nelíbit, ikdyby snad jo, protože ste to prostě vydra :-))

Albireo
18. 01. 2001
Dát tip
Krásný. Závidím vám. *

Falka
18. 01. 2001
Dát tip
... MVR

Silvinka
17. 01. 2001
Dát tip
Rozplynula som sa v prívale krásnej nežnosti, pravdy a lásky. Úžasné, ďakujem. :o)

Skleboun
17. 01. 2001
Dát tip
jojo...moc pekne. Nejvic se mi libi "Kam s hrkem rannich slz odchazis?" - mnam :o)) Obcas jsem to nepochopila, ale celkovy dojem mi to nepokazilo...takze tip :))

zirafka
17. 01. 2001
Dát tip
Ať slouží :) moc hezké. Jen malá poznámečka. Pokud je slovem kaměj míněn takový ten kámen co se dává do prstenů ;) tak je to kamej. Bez háčku. *

Bambulka
17. 01. 2001
Dát tip
jůůů... to je nežný! Milovat - toť elixír života!!! (Beezoo)

Stepca
17. 01. 2001
Dát tip
...co dodat..dík za náladu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru