Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Telegraph Road

31. 08. 2005
4
2
3097

všem modrým a cestovatelům ať je čas milosrdný... i jejich vzpomínkám

Telegraph Road. Při té písni se vrací všechno. Loňský srpen, vůně léta, zážitky už mírně obestřené mlhou, pálící slunce nad hlavou, úsměvy a důvěra donedávna úplně cizích lidí. Pocit, že nic není nemožné. Pouto, které se zdá být nepřetrhnutelné. Kroky tmou, stisk ruky, pohlazení. Svět ve světě. Uzavřený před všedností a běžnými problémy. Mám chuť se vrátit. I když…

Ale přesto nedokážu odolat a pouštím si ji znovu a znovu. Zavírám oči. Za víčky se vytváří obraz silnice lemované telegrafními sloupy. Nohy v sandálech zanesených prachem, zpocené triko na zádech, slamák a batoh tížící ramena. Nic z toho se doopravdy neodehrálo. Teď to vím jistě. Ale za pár let, kdo ví. Čas je čaroděj.

Zvednutá ruka, úsměv tmavovlasému řidiči peugeotu, měkké křeslo auta a  rychlostí rozmazaná scenérie za oknem. Vzduch odfukuje horkem, asfalt se vlní před očima. Cestovat je svoboda. Ta svoboda, kterou lze ochutnat, dýchat, podržet na dlaních. Můžete ji vidět v očích spolupoutníků, slyšet v cizích šeptaných rozhovorech. Je všude okolo a natahuje po vás svá chapadla.

Tak se nechte chytit. Pak i vy možná uslyšíte tu známou melodii. Přinese vám ji vítr. Ten vítr, který má tisíce vůní i chutí a cuchá mi vlasy, když znovu stojím na vrcholu rozpůlené věže...

 

 


2 názory

Koom
03. 02. 2007
Dát tip
where he thought it was the best....

Lechuzita
28. 01. 2007
Dát tip
Sice úplně nevím kdo jsi, ale velmi dobře chápu. Jen bych přidala opečená jablka a seno pod hlavou:-)(Z03)

martinez
29. 08. 2006
Dát tip
tu písničku hrávala jedna moje nevydařená láska v hospodě na kytaru... dodnes mě to bere... :o)

Noe: to víš, řekla jsem si, že mafie už po mě nejde, tak proč se skrývat, že:-) PS: a chcete mě? ;-)

tuleň
02. 09. 2005
Dát tip
jasně, že chceme... taky začínám tušiti... jinak nejen proto, že jsem kdysi zmodral tip

clovrdik
01. 09. 2005
Dát tip
tuhle písničku mám taky rád; ostatně i já jsme se jí nechal onehdá inspirovat (teda tak trošku) k napsání básničky (jmenuje se Ten chlápek z Telegraph Road) :-)

Noe1
01. 09. 2005
Dát tip
Hezký, tajemná Berniko (tušíím, tuším kdo jsi :-))))) ) *t a klub PS: Pojd do klubu, děvče ;-)

Nicollette
01. 09. 2005
Dát tip
pod tohle se můžu podepsat *

parádně voňavá věcička!

Úvaha sotva, spíš část recenze.

recenze teda ani náhodou. ale poraď kam to dát? díkes

Já ti nevím. Ale být to z obou stran obaleno věcnějším textem, je to recenze jak vyšitá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru