Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď

17. 01. 2001
1
0
1181
Autor
Stepca

..je to už hodně stará píseň, kterou jsem ponechal v původním "znění". Poselstvím tehdá nejspíš bylo to, že ŽIVOT nelze odkládat na někdy.....a to platí pořád!

Amulet Stmívá se už o něco dřív vítr plody kaštanům vzal. Mokrou stuhou syrových rán těžko byś šel než loni dál. Čas sílu sebral jen tolik zbývá, co v lukách květů může být. Ve starém parku u vlhkých zdí prsty hrneš hlínu je čas skrýt. Ref.: Ten amulet svůj, co štěstí nosil nám na všech cestách pátečních tu vítr zadul na život tvůj a rozvál roky do polí.. Ten podzim je tvůj. Tu šňůrku perel jsem do dlaní vzal ve vlhkém jílu uložil. S ní hlas šamanův, co život můj ved tisíce cest, tisíc mil. Těžko na začátku kdybych ji znal, bych cestu vážil životem. Teď překvapením, že cíl jsem přešel zůstal jsem stát za plotem. Ref.
Stepca
01. 02. 2001
Dát tip
Díky. Už jsem myslel, že to nikdo nepřečte. Hezký víkend :-).

Sarken
31. 01. 2001
Dát tip
nádhera, tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru