Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Síréna

18. 01. 2001
8
0
4306
Autor
Carodej

Nejsem Odysseus...

Bolím Tě, bolím, mysl se vzpírá, hladová duše plive krev; do ran Ti solím, nestačí víra, tvářím se hluše na Tvůj zpěv... ...marně se bráním, vůle má zmírá, hlavu s´ mi popletla, nejsem lhář; v Tebe se skláním, touha nás svírá, rozkoší rozkvetla Tvoje tvář...
Elyanne
25. 02. 2004
Dát tip
Líbí, velmi.

Meggie
09. 08. 2002
Dát tip
Bolím Tě bolím....... jak křehké

Kašika
11. 05. 2001
Dát tip
Carodej: Třináctiletý ( stále čtoucí, ale zato dosud nevařící ) :-)))))))

Kašika
08. 05. 2001
Dát tip
Taky líbí, další přečtu za chvíli, na těch Tvejch krásnejch stránkách jsem zapomněla, že bych měla nakrmit dítě. Leč ono nezapomnělo....Ach, ta dnešní mládež....!! :-))))

Carodej
08. 05. 2001
Dát tip
:-))))))))) jůůů, mimi:-)

Yenn
29. 01. 2001
Dát tip
Libi.

Merle
24. 01. 2001
Dát tip
čaroději, však já to vím :-)))) měls přece vyhrát...

Merle
23. 01. 2001
Dát tip
čaroději, budeš mít šanci si to s námi oběma vyříkat na meče v rámci srazíku :-))) a víš co? dokonce s každým zvlášť ;-))))

Carodej
23. 01. 2001
Dát tip
Já dělám historický šerm, frajere:-)))))))))))))))

Merle
22. 01. 2001
Dát tip
ou, Cavova úprava má něco do sebe... teda ta svatozář, řvát nemusím (jen ta chybějící slabika ve 4. řádku) na tip to rozhodně dá BTW: měl jsi říct kámo, přivázal bych tě a sám si dal vosk do očí, uší, pusy, nosu, ... no nic :-))

Miroslawek
22. 01. 2001
Dát tip
Bolím Tě, bolím, to už na mne tento týden křičela Bix a soli je na silnici dost. Místy mi ten styl přijde trochu šroubovitě knižní, ale rýmy a rytmus jsou jak našlapaná mašinka a v pointě jsem rozkvetl také, takže si přes výhrady neodpustím TIP ZLÝ KRITIK (jak jsi na tohle přišel?)

Carodej
22. 01. 2001
Dát tip
Bix jsem nečetl, za kritiky děkuju, za tipíky taky:-) Jsi zlýýýýýýý:o))))) A Merle taky:o) To máte za ten Universe inside us:o)

Vio
19. 01. 2001
Dát tip
Bez výhrad... TIPík ;-)

Adelan
19. 01. 2001
Dát tip
Ano...bolím Tě bolím...krásné, něco mi to připomnělo, dík... *

Janis
19. 01. 2001
Dát tip
Je to přesně ten typ básnje o které Někdo tvrdí.že je pjekná :)) tak hééj Víc slunce a dadaismu!!

Grendel
19. 01. 2001
Dát tip
ouha... tip :))

Cavalera
18. 01. 2001
Dát tip
Dobrýýý .. pro můj absolutní prožitek (orgasmus to nebyl:-))) .. si "zpěv" změním na "řev" a "Tvoje tvář" na "svatozář" a je to TIP:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru