Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čo som..

19. 01. 2001
3
0
1890
Autor
DarkSoul

Som ako duša bez tela, som ako temný tieň čo v noci zastená, som ako prázdna miska čo po vode baží, som ako hriešnik čo sa v pekle smaží, som ako prázdny zošit bez mena, som ako hráč čo so smrťou hrá hru výmena, som ako nič čo Boh v niečo zmenil, som ako prút čo proti vetru sa vspenil, som ako temný deň čo preťal ho jasný lúč, som ako zámočník čo hladá k srdcu klúč, som ako dieťa čo bez strachu sa smeje, som ako starec čo pri ohni sa hreje, som proste človek a nič viac.
niektoré myšlienky naozaj fit.....

Petra
21. 10. 2001
Dát tip
niečo podobné mám vo svojom repertoári...volá sa to trochu inak ale podobné je to dosť.......voľný plynutie myšlienky....s vyústeným do holej pravdy....pekné...a snáď si toho ešte viac než len čo bolo napísané :-))

lubi
25. 07. 2001
Dát tip
proste človek... tip

nebraska
23. 07. 2001
Dát tip
no, ved co ti brani to zmenit? na lyriku? klikni na svoj nick...mazanie (arena) alebo take nieco, tam to zmen a posli, ono sa to zmeni ;) no ako basen....je to pekne...som nic co boh v nieco zmenil..hm, pochybujem ze to bol boh... ;)

Naso
11. 07. 2001
Dát tip
nič čo Boh v niečo zmenil... bomba! Páči sa mi to! Vadí mi slovko vspenil (asi vzpenil), ale celkove je to na tip! T.

Miroslawek
19. 01. 2001
Dát tip
ešte Ti chýba som - ár ;o)))

Vio
19. 01. 2001
Dát tip
Nám vždycky říkali, že epika musí mít děj. Ale ten tu nenacházím. Tohle je opravdu lyrika.

DarkSoul
19. 01. 2001
Dát tip
Ok... som aj somár.. :o) Inak som sa sekol ako tu naznačuje Vio.. Sorry...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru