Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Julie

19. 01. 2001
12
3
6994
Autor
crayfish

3 názory

crayfish
26. 03. 2008
Dát tip
Přečti si Správnou holku. :-) Předělávka. :-)

těša
31. 07. 2007
Dát tip
a tahle povídka funguje?

sidonia
06. 10. 2005
Dát tip
nedočetla sem to dostala sem se k tomu, jak zpívali a tak.. přijde mi, že ta podobnost s tou druhou věcí (nemůžu si vzpomenout na název, ale odkazoval si tam sem) je až moc veliká.. a to se mi nelíbilo

crayfish
06. 10. 2005
Dát tip
Ano. Ono je to vlastně jen předělaný... :-)

sidonia
06. 10. 2005
Dát tip
přesně tak no, proto mi přišlo takový divný číst dvě téměř, až na malý rozdílky, stejný věci doufám, že se tě to nedotklo, je to jen názor

crayfish
06. 10. 2005
Dát tip
Kdybych s ní byl spokojenej, nepředělával bych ji. Takže v pohodě. :-) Díky.

luckamin
25. 10. 2003
Dát tip
nevím, jestli má cenu sem něco psát, když je to z roku 2001, ale ta povídka se mi fakt moc líbila. Možná i proto, že mi to taky připomíná toho Zdeňka Šmída a málo platný - Miss Porta je dodneška moje nejoblíbenější knížka vůbec. Možná i proto, že mi to něco připomíná (zpívám a hraju ve folkový kapele, občas ještě pořád vyjedu na vandr nebo na vodu).. Jestli se tu dávaj nějaký body, tak ti jich dám plnej počet, ale zatím jsem tu krátce a nevím, jak. Kdyžtak mi napiš. A řekla bych, že scénky z vodáckýho života jsou si sice většinou podobný, ale i pro to je to krásný... Lucka

ikarka
12. 06. 2002
Dát tip
***!!. ta slza byla pravá....nádhera...díky:-)

Rivka
16. 07. 2001
Dát tip
.... tak smuuutný... :) Zase ta romantika... ještě že to nedopadlo dobře:)) Pozná se vypsaná ruka, až na některé nevychytávky, o kterých už jsem mluvila dřív - opakování... oni ti slohovkáři měli pravdu se svým odporným požadavkem neopakovat jedno slovo na stránce dvakrát... Což sice je nesmysl, ale nastíním: vadí to u „všude kolem les, co nám sice nepatří, ale co je tam v noci spousta cvrčků a sýčků (vím to, protože zbožňuju noční les)", kde to působí jako neobratnost (mohu-li sloužit dobrou radou, stačí přehodit slovosled na „noční les zbožňuju", anžto potom je z toho zdůraznění, u kterého opakování nevadí, naopak...), na druhou stranu to působí (zřejmě) jak má, když píšeš „Dingo bere do ruky flétnu a začne hrát Vltavu. Symfonický orchestr v jedné flétně.", jelikož to (imho) je jiný úhel pohledu, jako by to říkal někdo jiný, ačkoliv se stále dívá ten samý člověk (to bude tou změnou z prostého pozorovatele v komentátora... snad). Co mě oslňuje tady jsou asociační proudy... A ten přeryv, bílé místo na konci, před posledním odstavcem... To je jen takový náčrt, dalo by se o tom mluvit hodiny a hodiny... (K panu Šmídovi - já ho tam vidím taky - netvrdím, že by to tak bylo, kdybych na to nebyla upozorněna:))) Fakt je, že scénky z vodáckého života jsou hodně příbuzné s Proč bychom se netopili...)

Deltex
13. 07. 2001
Dát tip
Bohové, to je nádhera... tak teď se Ti mě ale rozbrečel... sedím tady jako malej kluk a dušička mi pláče, pláče a vzpomíná. C´est la vie - bohužel... mám ještě čas, tak třeba jednou potkám taky tu svou "Julii" - krása... TIP... nemám slov. Měj se nádherně. DeX

clovrdik
28. 05. 2001
Dát tip
TIP bez komentáře ...

FLO
16. 05. 2001
Dát tip
Fňuk, fňuk. Normálně bych napsala že je to naivní,možná sladký,ale odpustím si to,protože fakt mi málem ukápla slza. Jo,takový velký lásky se potkávají jednou za život,jo,jo...fňuk a tipa.

Vojtek
03. 05. 2001
Dát tip
Perfektně napsaný...vynikající...dokonalá povídka..no jo muzikant...nic si nenamlouvej chlape, pro kytaráky je holek vždycky dost....ale ta JEDNA mezi nima nikdá nejni :-(( fakt dokonalý...jak já si u toho zavzpomínal...my si MUSÍME zahrát!!!!!! tip jako prásee :-))

Open
27. 04. 2001
Dát tip
co takhle zavist novej styl REALISTICKEJ ROMANTISMUS?

Helena
05. 04. 2001
Dát tip
Tip. Z. Šmída jsem nečetla. Bylo to hezké..na všechno si vzpomenout.

Laksa
12. 02. 2001
Dát tip
Fakt mi hodně SEDÍ to co PÍŠEŠ. Možná proto, že zážitky tvé exatické touhy podané tvou otevřenou formou čisté něhy bourají ty symbolické ledy, drtí kapsle s jedy, a slovo ONA je stejně důležité jako slovo led i jed. Myslím, že jsi mne inspiroval k tomu, nevrátit se k té ONA - i když tak nazíváš Julii i JÍ a já si celkem vychutnám Julii, u které jsem našel to co ti u JÍ. Jen tak dále nepraktický romantiku!

kapka
25. 01. 2001
Dát tip
Nemůžu jinak než dát tip.A ještě si to musím vytisknout,protože mě to uchvátilo natolik,že až mi bude blbě na levé straně hrudníku,přečtu si tvou Julii!!!Věř mi!!!A prosím...zůstaň takový jaký jsi!Mám ráda lidi,kteří dokážou dát najevo své city a pocity!!!Tvá Julie mě přinutila zavzpomínat a zasnít se nad letními láskami a létem jako takovým!PS:Piš dál a . . . miluju romantiky!!!!!

ruby
25. 01. 2001
Dát tip
dudaky strasidla a hory jsem cetla a tuhle povidku jsem cetla jednim dechem. prima

Laďa
24. 01. 2001
Dát tip
Tak to znam asi vážně jen to jméno. Anebo jsem četla něco, na co si zapomněl. :-)

Laďa
23. 01. 2001
Dát tip
Hej já myslim, že četla, ale musíte mi připomenout, co Z. Šmíd napsal. Určitě ho znam, ale tohle ne. No...co to sakriš napsal....

crayfish
23. 01. 2001
Dát tip
Laďo: Sbohem, Dicku...Proč bychom se netopili...Proč bychom se nepotili...Proč bychom se netěšili...Trojí čas hor...Babinec...Miss Porta...Jan, černý poutník...Cejch...Dudáci a vlčí hlavy...Strašidla a krásné panny...Bombarda Joe...Útok na Vyvolenou...a určitě jsem na něco zapomněl. :))))))))) Už víš?

Laďa
19. 01. 2001
Dát tip
Milý cryfishi, tohle je první, co jsem od tebe četla a myslím, že ne poslední. Nejdřív jsem myslela, že je to jen výlev nezralého puberťáka zmítaného láskami. Ale je to mnohem víc. Krásně je tu vystižen opravdový život. Tak, jak to je. Realita, ale přesto bez ztráty iluzí a snů. Zastrčím ten svůj sen do kapsy a nikdo na něj nemůže. Skvělý. Jsou lidi, kteří neuznají, že jsou různý způsoby lásky k druhému pohlaví. Můžeš být někomu tolik nakloněn, bez pocitu viny, i když víš, že tvůj život je spjat s někým jiným. Můžeš s ním strávit krátce a intenzivně to, co kdysi s tím, kdo k tobě patří navždy. Vědět, že to je jen krátce. Skrýt si tohle štěstíčko do kapsy a jen si tak snít. Je to kupodivu, ale můžeš tímhle snem v kapse vylepšit i svůj reálný vztah. Bez ztráty iluzí. Je to celý tak něžně vypsaný. No myslim, že ti dam prozatím tip, i když už jich máš dost. :-)

Ber
19. 01. 2001
Dát tip
Je to dokonale napsaný .. a navíc zrovna k tomuhle kempu mě vážou krásný vzpomínky ..a znám všechny ty písničky a tak strašně hezky mi to vykreslilo léto ... nemůžu jinak než TIP

L1
19. 01. 2001
Dát tip
Připomnělo mi to strašně hodně věcí ... měl bys dávat do prologu varování, pozor, nejméně patnáct minut po přečtení tohot dílka nebudete schopni pokračovat v práci a odpovídat na dotazy, ale vaše duše se vám zase vrátí ;) Zvláště první část, jak se myšlenky vynořují a flekují ubíhající realitu, to mám rád, setkání s Julií už je na mě až moc uláskované, tím nechci říct, že by se to nestávalo, proč bychom se netopili, že ;) Samozřejmě típ, za navrácené vzpomínky... Laďa : jako ze života. Z mého života. Dobře napsané ;)

Ber
19. 01. 2001
Dát tip
L1 máš pravdu.. ještě jdu udělat malou propagandu ,protože to je fakt milá knížka(proč bychom se netopili aneb vodácký průvoce pro Ofélii)no dobře už mlčim

crayfish
19. 01. 2001
Dát tip
Hele, a nepřipomíná vám to spíše seznámení Galiny a Tarzana - Z. Šmíd-Miss Porta??? :))))) Mně bohužel :)) jo!! Ale co nadělám, takhle to ze mě šlo... Četli jste ještě něco od Z. Šmída??

Ber
19. 01. 2001
Dát tip
a zase se musím vrátit ,ale já zato fakt nemůžu ..nemáš se ptát ..Z.Šmíd je můj oblíbený autor,když jsem to četla tak mi to nedošlo ,ale máš pravdu ..podobnost tam je

crayfish
19. 01. 2001
Dát tip
tak to nebudeme těm, kteří Z. Šmída neznají, říkat... :)))))

Lampář
19. 01. 2001
Dát tip
Uf ... uf ... jako, jako, jako ... prostě jo ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru