Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo je Vaud

Výběr: Petr_Pan
10. 09. 2005
36
12
5858
Autor
Vaud

Empty napsal (a smazal) dílko \"Kdo je Empty\". Dost mě to pobavilo a inspirovalo k napsání něčeho podobného. Zároveň by mě zajímalo, jak jste na tom vy ostatní. Přidáte se?

1)      Jsem staromódní – věřím, že větší z obou manželů by měl být vždycky sameček.

2)    Jím i zvířata, která mají více než 4 nohy.

3)    V podstatě jím všechno. Když mi to nechutná, tak aspoň pochválím, že to bylo hezky teplý nebo tak něco.

4)    Držím dietu. Stydím se za to. Pravidelně ji porušuju, takže jí vlastně vůbec nedržím.  To se pak zase stydím za to, že jsem prorostlejší kousek.

5)    Strašně moc bych chtěl zhubnout zpátky do původní váhy. Pak začnu konečně chodit na písmácké srazy.

6)    Rád piju dobrý víno. To většinou nemaj, tak jakýkoliv pivo. 

7)    Na módě a modelkách mě fascinují hlavně chybějící kusy látky.  Kvůli ostatním lidem vedu ty nesmyslný pindy o vkusu a trendech.

8)    Chodil jsem se dvěma modelkami. Úměrně k  množství vypitého alkoholu se zvětšuje  počet modelek, jejich krása a mezinárodní význam.    

9)    Jsem spíš dolňák (možná to nějak souvisí s  modelkami). Velké prsy mě děsí. Během ultrazvuku srdce držím pravou rukou ve vzduchu pravidelně několikakilový exemplář.  Při spatření Pamely Anderson mě rozbolí pravá ruka z úplně jiného důvodu, než většinu mužů.

10)  Když na to přijde, tak jsem i horňák.

11)   Nejdůležitější je samozřejmě charakter!

12)  Střídavě se mi líbí brunety, blondýnky i zrzky.  Od 10 let jsem chtěl mít holku s hnědýma očima.

13)  Mám se rád. V mateřské školce ostatní děti vylezly na židli a skočily dolů. Jen já jsem se rozhlédl a zase slezl.

14)  Dělám si srandu skoro ze všeho, protože chci, aby mě lidi brali vážně.  

15)  Miluju nohejbal! Dokonce tak, že jsem se minulý týden stal nohejbalovým funkcionářem.  Pořád nemám s kým hrát nohec (funkcionáři nehrajou), tak zkouším golf. 

16)  Miluju karate, ale nechodím tam, protože si ještě všichni pamatujou, jak jsem je seřezal. Nejspíš by se mi to snažili oplatit.  Navíc ve své váhové kategorii bych se teď musel prát s dvoumetrovýma.

17)  Mám auto se spotřebou 12-13 litrů na 100 km a není to tank.

18)  Pokuty platím nerad, ale pravidelně.

19)  Porušuju pouze dopravní a fyzikální zákony.

20)   Jsem závislej na víně, pravidelném přísunu něhy a na Písmáku.


12 názorů

Vaud
12. 03. 2010
Dát tip
krevetky :-)) ale nohy decentně něchám stranou :-)

Vaud
15. 12. 2009
Dát tip
to je takzvana prapuvodni vaha :-) ted jsem si koupil Wii fitness, ktery me porad peruje kvuli vaze a doporucuje mi vahovou kategorii, ve ktere jsem soutezil nekdy v 7. tride ZS :-)

k bodu pět: původní váha....3,5 kg? :o)

Vaud
16. 01. 2009
Dát tip
:-)) bod dvacet je pořád pravda :-))

20) Jsem závislej na víně, pravidelném přísunu něhy a na Písmáku. * moc se mi to líbí:)

Vaud
31. 12. 2008
Dát tip
v posledních letech připlácím portrétistům, aby mě kreslili štíhlejšího :-))

Díky za autoportét. Konečně tě na ulici v davu poznám.

Vaud
30. 10. 2008
Dát tip
diky Oldjerry :-)

Oldjerry
30. 10. 2008
Dát tip
Mně asi neznáš, ale udělej si hvězdičku do skautskýho zápisníku. Pobavils mne a to ti budiž jako dobrý skutek připočteno k dobru nejen skautskýmu.

andromeda
20. 01. 2006
Dát tip
Tak to je dobrý!!! *** (myslím, že na téma Kdo je Vaud by nejlíp napsala Tvoje manželka.....to bysme se asi bavili ještě víc...)

Vaud
20. 01. 2006
Dát tip
to teda ;-))

VIadko
12. 12. 2005
Dát tip
Kdo je Vaud nikoho nezajímá! Lidi zajímám já!!!

Mezon
08. 12. 2005
Dát tip
... taky si připadám docela normální ...

Lulu
27. 11. 2005
Dát tip
Boli ma brucho a hlava, mam asi horucku, kaslem kazdych par sekund a pri kasli ma bolia pluca, uz par hodin mam negativne myslienky, no a co to pomoze? Smiala som sa na cele kolo, hlavne na kazdej druhej myslienke:-) Diky moc, zevraj smiech lieci, tak uvidime

Vaud
27. 11. 2005
Dát tip
ahojda, díky a přeji brzké uzdravení ;-)

Furthimwald
22. 11. 2005
Dát tip
pěkné

Moc fajnový. Studuju statistiku takže bych řekl, že tak 70% vět je fakt vtipnejch a těch zbylejch 30% tam je proto, aby něco vtipnýho mohlo vzniknout, takže celkově devadesáti pěti procetní zábava... (asi se vyskytla statistická chyba. jak je to jen možné?:)) *

Elyn
01. 10. 2005
Dát tip
hm, pěknej mazlík :)) fajný :) *

Vaud
28. 09. 2005
Dát tip
;-)) nad 180 koníků začíná autoerotika ;-))

solomon
27. 09. 2005
Dát tip
kristaboha čim to jezdíš?? jinak*

Vaud
27. 09. 2005
Dát tip
Je to mazlík V6 3,0 204k ;-))

solomon
27. 09. 2005
Dát tip
a sakra to vypadá jako solidní fáro hmm hmm tak ať se práší za kočárem

Vaud
23. 09. 2005
Dát tip
Arielo, P_P, poslednískleničko - díííííííííííííííííííííííííííííík!

asi jsem se zamilovala...:-)

Petr_Pan
20. 09. 2005
Dát tip
mnohem lepší než mirek - musím říct, že míra sympatie se vyšplhala tak vysoko, že je to až na Véčko ;-)) a písmáckejch srazů se neboj - někdo je prostorově výraznější, jinej zas blbej - člověk si nevyber .. ;-)

Ariela
19. 09. 2005
Dát tip
mile :))))) *

Vaud
13. 09. 2005
Dát tip
Crae - už se moc těším! To by bylo, aby Tě nic nenapadlo! poliano, Zboro díky!! ;-))

kiksy
12. 09. 2005
Dát tip
:o)

Alojs
12. 09. 2005
Dát tip
Tohle je milé, inteligentní a vtipné. tipnu si, byť jsem si to po prvních (slabších) bodech nepřipouštěl.

Craerassy
12. 09. 2005
Dát tip
no to je teda zase skvělý dílko:-))) já z tebe jednou umřu smíchy, ty dolňáku:-))) teď přemýšlím, co bych tak o sobě napsala asi já:-)) *

Vaud
12. 09. 2005
Dát tip
sidonia - to jsem ;-))) Markel - mám radost, že máš radost zelvi - až budeš chtít proslov, tak se s důvěrou obrať slůůňo: taky bys na sebe mohlo něco naznačit Podez_dívko - taky těší Kytiii - Empty měl asi důvod, já jsem měl jen chuť kiksy ;-) Alojs - to je jen takový úlet Crae - napiš, jsem zvědavý (ps: doufám, že nejsi dolňačka ve vztahu k chlapům - jak to máte rozdělený vy, holky??? Horňačky čtou Písmák a dolňačky se koukaj, kdo se sprchuje v reality show?)

zelva
12. 09. 2005
Dát tip
Neboj to už mi dala uča při zápise to co mám číst...takové ty úřednické kecy jsou to jenom...šak uvidíš na co se na Tebe obrátím a proslov to určitě nebude s tím co mám a kdy to mám říct problém nemám...zapřemýšlej jakou jsi mi dal nabídku...

zelva
12. 09. 2005
Dát tip
Jo a ještě tu důvěru toš to bych tam ani tak moc nepletla...já moc totiž doktorům nevěřím, ale pár vybraným ano :-)))

Craerassy
12. 09. 2005
Dát tip
jen počkej, Vaude, teď jedu pryč služebně, ale až se vrátím, rozhodně se nad tím zamyslím a pokud ze mě něco kloudnýho vypadne, mrsknu to sem.-)))

poliana
12. 09. 2005
Dát tip
Člověče, Ty budeš sympatický chlapík!!! Moc hezký.

Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
:o)

gemina
11. 09. 2005
Dát tip
kraaaaaaaaaaaasne:))))) * (možná nesouhlasím s druhou větou devítky, ale pobavilo:))) )

Smetiprach
11. 09. 2005
Dát tip
8) Chodil jsem se dvěmi modelkami. Úměrně k množství vypitého alkoholu se zvětšuje i počet modelek, jejich krása a mezinárodní význam. A také inteligence a smysl pro humor. Zároveň se smrskává sebestřednost. :-)

pozorovatel
11. 09. 2005
Dát tip
to je nuda, když jsi takovej klaďas :))*

pacajda
11. 09. 2005
Dát tip
Vaude, prosím, oprav "dvěmi" na "dvěma", pokud není umělecký záměr tam mít chybu. Promiň, že jsem Tě neupozornila dříve, měla jsem naspěch...

zelva
11. 09. 2005
Dát tip
Něco se mi líbí, ale až tak superní to rozhodně není...umíš to aj líp!!!

Empty
11. 09. 2005
Dát tip
to máš lepší ještě než já:-))) Sem rád že sem tě inspiroval:-))))*

Vaud
11. 09. 2005
Dát tip
Pacajdo - nějak mi ta gramatika nejde Nicollette - klidně si povídej ;-) Hrbol - už jsem neškodnej pozorovatel - to se jen snažím vypadat jako klaďas zelvi - jo, máš jako vždycky pravdu Empty dík moc jemitojedno - klidně diskutuj ;-) gemi - díkes! Ty máš samozřejmě výjimku! Rowenno, vesuvanko - díky moc za návštěvu! Smetiprach - zeptej se pozorovatele - to je větší machr přes modelky, než já

sidonia
11. 09. 2005
Dát tip
pomilováníhodnej kousek:) *t:)))

Markel
11. 09. 2005
Dát tip
Vyludil jsi mi opět úsměv na tváři, za to Ti patří můj nesmrtelý dík a taktéž zasloužený T

zelva
11. 09. 2005
Dát tip
neboj až ju nebudu mít, tak ti dám rozhodně vědět a neboj zas tak dlouho to trvat nebude ja zas jako obvykle něco totálně poseru a bude to brzo a ani na trapasy se mi nevyhýbají já si o ně vždycky aj celkem koleduju kdo myslíš, že se přihlásil číst na imatrikulaci slavnostní slib toš přese já ne, protože du furt do všeho po hlavě a někdy ani možnost volby nemám prostě musím...

No fajn... rádo tě poznávám ;o)

Kytiii
11. 09. 2005
Dát tip
měl bys Emptyho pasovat na svou druhou múzu... :o) a Emty určitě nemá velký prsa... jsi fakt fajn... i bez sebemrskačení... tip za vtip

pacajda
10. 09. 2005
Dát tip
Jsi zkrátka mužský. Jenom mužský... mužský, jak má být! T

Nicollette
10. 09. 2005
Dát tip
pravidelném přísunu něhy a na Písmáku. skoro sem tam přehlídla to "a", málem by mě zabilo :-) narozdíl od Emptyho to neni trapárna jak omluvit vlastní slabost a protivnost.... Jsem spíš dolňák todlenc slyšim též poprvé :-)) Když na to přijde, tak jsem i horňák. jak by ne že :-)) v bodu číslo dvanáct postrádám dívky červenovlasé (pozor - to neni též co zrzka, to ani náhodou) čili tim si mě urazil :-)

Vaud
10. 09. 2005
Dát tip
Pacajdo dík ;-) Nicollete - nevím jestli jsem na červenovlasé, protože žádnou osobně neznám. Ze stejného důvodu jsem vynechal i holohlavé ;-) Určitě jste všechny fajn ;-)

Nicollette
10. 09. 2005
Dát tip
holohlavé sou bezva! :-) a ještě dredaté a copaté a s čírem :o)))))

jemitojedno
10. 09. 2005
Dát tip
tak třeba pavoučí samečka druhu "sydny brown poison spider" je větší než sameček a nohou má osum, krom smrtícího toxinu

Nicollette
10. 09. 2005
Dát tip
bzzz :-) jemitojedno je z nás nejvíc v obraze, to já oceňuju :o)

jemitojedno
10. 09. 2005
Dát tip
já bych řek , že jsem z rámce vypadl už hodně dávno :-)

Rowenna
10. 09. 2005
Dát tip
jůéhééé jen já jsem se rozhlédl a zase slezl :-))))))))))))))))))))))))

Nicollette
10. 09. 2005
Dát tip
ale to si v dost roztomilé situaci :-) (pšššt - on by byl Vaud fakt naštvanej, kdybychom tu teď vedli dajlog, on nemá rád, když se vybavuju c cizíma..:-/)

vesuvanka
10. 09. 2005
Dát tip
moc hezky napsané...... na pravidelném přísunu něhy a na Písmáku :-))) bod číslo 13 je mi blízký - ve škole při cvičení na bradlech jsem utekla z tělocvičny - děti se mi smály, učitelka přemlouvala, na bradla mě nedostala...... a pomalu se stává pro mě aktuální pětka..... TIP

jemitojedno
10. 09. 2005
Dát tip
zaládat diskuze na cízích placech je zábavné, ale už mlčím :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru