Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Procesy diferenciace zemské kůry a její produkty

Výběr: Noe1, prenatal
11. 09. 2005
13
0
1598

Přírodní křemičitý písek smícháme s portlandským cementem a vodou a vzniklou kašičkou krmíme po lžičkách díru v kapse tak dlouho, dokud má město hlad...za královnu...za medvěda...za slunce...

 

 

Ti nejmenší ještě nespí
bojí se


noci jsou dlouhé
hladové a zlé:


Srdce se rozlévá
do ramen
a hromadí se
v slepých konečcích...


( prsty dnes nikam nevedou
a veliké kameny
se neotočí )


leenai
13. 09. 2005
Dát tip
aj pěkné to máte, musím říct a při zkoušce gratuluju :)) t

pssst
12. 09. 2005
Dát tip
jo, pěkná:)

děkujeme... tahle noc byla fakt příšerná...my nechali otevřený okno a nalítali nám sem komáři...no a zkuste je chytit, když tu jsou štyry metry vysoký stropy a ty potvory dobře vědí, kam si sednout, abychom na ně nemohli...takže jsme nevyspalý a dutý jak bambusovej háj a máme hlad a tak vůbec je nám blbě...a dneska se zase nevyspíme, protože musíme konečně trochu pohnout s tím debilním projektem hnědouhelného dolu...ach jo...

máme za dvě!!! Ale to jenom že s náma byl náš medvěd...se nás pan doktor mimo jiné ptal, jaké stopové prvky bychom hledali v dunitu, to je taková ultrabazická hornina a tak jsme řekli, že kobalt a nikl a pak bylo chvíli ticho a pak jsme si vzpomněli na Marilyn řekli, že platinové kovy a to už tomu pánovi stačilo...:o) Tak se tu mějte hezky, my si jdeme koupit čokoládu...

Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
Prolog je bezva...dílko neméně. Dnes třeskutě přímočará :o) t.

Noe1
12. 09. 2005
Dát tip
moc se mi líbí, mravenečkové *t + v PS: s doly se nehýbá, doly se hloubí ;-) PPS: a gratuluji - chvalitebnééééé


Noe1: děkujeme!!! No jo...když on je ten důl úplně hypotetickej, jinak bychom zavolali Ferdu a pár kamarádů a oni by nám to uhlí vytěžili...my musíme vymyslet technologický postup těžby a to je děsně složitý a zodpovědný úkol...a taky to ložisko musíme někam umístit...takže si asi vybereme ten plácek za sídlištěm, je to přímo u dálnice a docela blízko železnice, tam to bude ideální...akorát se budou muset zbourat všechny ty hypermarkety, což nás fakt mrzí no... :o)

Armand
12. 09. 2005
Dát tip
:) krásně zlobíte ****

prenatal
12. 09. 2005
Dát tip

dadíková
11. 09. 2005
Dát tip
jo, jo.....jo t

ééé, to není fér, my se chtěli schovat mezi trnky a ony se nám smazaly...

Smetiprach
11. 09. 2005
Dát tip
Mravenečci: :-) :-) :-) ***

dadíková: děkujeme Ti... :o)

Smetiprach: Děkujeme i Vám, vzácný pane... :o)

jemitojedno
11. 09. 2005
Dát tip
hlavně poslední dvě strofy dělají zajímavou atmosféru

dadíková
11. 09. 2005
Dát tip
budu držet palce, ať to zmákneš....:))

pekne

Smetiprach
11. 09. 2005
Dát tip
Mravenečci: díků netřeba, stává se ze mne zanícený mravencofil. Takže jakákoliv pochvala na vaší adresu je vlastně úlitbou mé úchylce. :-)

vesuvanka
11. 09. 2005
Dát tip
je moc hezká - zaujal mě i název... TIP a držím palce :-)))

vesuvanka: Děkujeme Ti...je to název jedné části...zkouška je z geochemie... :o)

sidi
11. 09. 2005
Dát tip
"Srdce se rozlévá do ramen - prsty dnes nikam nevedou" a vůbec ... Hle, jaké kouzelné verše vznikají v mraveništích! - Máte také ministerstvo kultury? :-)

Siral
11. 09. 2005
Dát tip
taky mám moc práce a nestíhám :) ale věcička je to pěkná, příjemně mimo**

G_B_Show
11. 09. 2005
Dát tip
no tohle hrabání já ale znám ! :-) jen jsem si na to založil speciální a přísně tajnej nick, pod kterym si můžu dovolovat všechny blbosti, aniž by si někdo ťukal prstem na hlavu nad mojí (identifikovanou) hlavou. No vida, ta poslední věta skoro zapadala do stylu toho alternicku..:-) tak ať se daří (jak se drží mravencům palce..? :-) už vim: *

Pacer
11. 09. 2005
Dát tip
:) mravenci, hrábě známe:)) držím:)

G_B_Show: díky...když my se schovat nemůžeme, nás by stejně hned poznali...to bychom nesměli psát prology a taky bychom museli nějak zakamuflovat, že jsme tři... :o) ale ten beton se nám náhodou docela povedl...nám tady ve škole opravují podlahy a na chodbě se válí několik pytlů písku a cementu, tak jsme si trochu odsypali...:o)

Kovi
11. 09. 2005
Dát tip
výborně tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru