Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Káču, Kubu a ty ostatní ...

22. 01. 2001
0
0
1319
Autor
Stepca

...... další náladička. Tentokráte zimní,zpěvavá a tak trošku "dobová".

Z nebe se snáší bílý sníh střechy už krášlí sněhový břich. Svá kila jen tak neshodí, snad na jaře, kdo ví? Rampouchy pláčou nad oknem, slzičky skáčou, my nezmoknem. Nosíme kastról plechový po sněhulákovi. V loni tu stával před domem, koštětem mával ať už jdem ven. Mrkvový nos měl červený, knoflíky dřevěný. Na polích skáčou havrani, Kubíček s Káčou je prohání. Do ticha večer zazvoní rolničky od koní. Vánoce příjdou - krásný čas, co naplat s bídou, hlavně že zas, všichni se sejdem v pondělí, zdraví a veselí. Čepice, šály, kabáty, mámy nám daly a od táty dostanem sáně, vážení, to bude ježdění. Pohádka dlouhá před spaním -láska a touha, i zklamání. Za pecí spánek v bezpečí rýmu nám vyléčí. Z nebe se snáší bílý sníh střechy už krášlí sněhový břich. Svá kila jen tak neshodí snad na jaře, kdo ví, snad na jaře, kdo ví?
Merle
23. 01. 2001
Dát tip
souhlas se všemi třemi nade mnou... ta rytmika by fakt snesla vylepšení (už se nějak nedokážu vcítit do dítěte no...)

Stepca
23. 01. 2001
Dát tip
...jináč se to hraje, ale beru :-)))).

Jákob
22. 01. 2001
Dát tip
já kila taky neshodím :o)) a už se těším až budu zas dítko :o)

Miroslawek
22. 01. 2001
Dát tip
Hezká sněhová nálada, není to špatné, však nepříliš pro děti ;o)))

Vyjan
22. 01. 2001
Dát tip
Na dětskou básničku moc dlouhé a rytmicky proměnlivé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru