Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky

19. 09. 2005
2
0
3011
Autor
Natali_A

nedává to smysl, je to blbost, je to záchvat sebelítosti v rozporu s realitou...

Oči zkrvavené slzami

prokousnuté rty, z nichž tečou čůrky krásně rudé krve

bílá kůže s růžovými fleky

pořezané ruce, které už ani nůž neunesou

nohy skřivené slabotou

kosti praskající pod váhou vlastního, zlomeného těla.

Jen rozervané srdce

a zabitá duše.

Jen hysterický pláč

a drásající bolest.

Neexistuje způsob jak přesvědčit ty, co budou žít dál, že tohle může být šťastný konec...

....

Néééééé...

Ale ano.

....

Spousta krve, té nádherné krve plné černé žluči

a všude kolem kousky onoho perfektně rozervaného srdce....

Uši rvoucí zvuk sirény sanitky,

ti směšně oblečení lékaři,

kteří vystudovali medicínu aniž by je týden po maturitě přejelo auto

mi tady teď zachraňují život...

...ale proč?

Když ležím v moři krve, které vyplavuje můj pokojíček s mou dětskou výstavou plyšových medvídků....?


Natali_A
02. 06. 2006
Dát tip
tohle je dávno napsáno.nechci mluvit o minulosti.. nejsem na ni zrovna pyšná nebo cokoliv jiného. ale Ty jsi moudrá, a fajn,že to tak vidíš.ale tohle období jsme zažili skoro všichni, myslím.. mmm, měj pěkný den slečno.

No...jak to říct? Je to na mě až moc morbidní, trochu takové plácání silnými slovy...přitom, kdyby ti někdo řekl: "Tak pojď, jdem se zabít." Šla by si ? Jen bláhově si někdy myslíme, že smrt je vysvobození...přitom nevíme vůbec nic a jen siláckými řečmi dokazujeme, jak jsme nevyspělí a jak si nevážíme toho, co nám bylo dáno...jako DAR... Někdy si to ani neuvědomuju...

Natali_A
28. 04. 2006
Dát tip
jaká to čest.díky.

clovrdik
28. 04. 2006
Dát tip
zní to drsně; s dovolením zařazuju k sobě do klubu

Natali_A
20. 12. 2005
Dát tip
díky Joe

Delta
20. 09. 2005
Dát tip
no rozhodne tvoja basen nie je prechadzka kvitnucim parkom, ale akopomenovanie pocitu to beriem

Natali_A
20. 09. 2005
Dát tip
Delta: děkuju

Oprav si překlepy.

Natali_A
19. 09. 2005
Dát tip
jo dík, neumím psát....

Ale umíš :) A k dílku - zajímavě napsané, některé okamžiky se mi dost líbí, ale můj šálek čaje to bohužel není.... :)

Natali_A
19. 09. 2005
Dát tip
No neumím, mě nic nejde... Jo děkuji moc za kritiku. nevím zda to je "dílko".... je to divné... já sem dvná.

Já jsem taky divná :) Teda, myslím, že je to lepší než být "normální" a ztrácet se v davu :)

Natali_A
19. 09. 2005
Dát tip
Máš pravdu. No co být normální když můžeš být blázen.... Blázen co si užívá života a nedusí v sobě svou fantazii... Blázen je vzor :-)

Přesně tak :) Moje řeč :)))

Natali_A
19. 09. 2005
Dát tip
Ono vlastně o čem je život.... o tom být odlišný, co nejvíc a tím se vepsat lidem do mozků....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru