Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

In aenigmate

19. 09. 2005
1
0
1954

Dážď. Rytmicky pohyboval listami stromov a okolitým svetom. Vzduch dostatočne zahustený kvapkami sa zdal sladký ako med. Pohľad hodný posledného vydýcnutia.

 

                                                                                     ach. Už je to

                                                                                tu opäť.              prehľadávajú to tu.

                                                                     snažím           sa byť  čo najnenápednejší. Možno si ma nevšimnú.               Záves kryje dokonale.

 

            pozerajú sa.                            priamo sem.   Do duše. pristupujú bližšie a bližšie. Ó.

   Aú.                      Končím vysielanie...

 

 Hladina mláky sa zdá nepreniknuteľná. Kameň dopadol na dno a kruhy sa rozbehli k brehom. Bude pršať. Stiesnený pocit Jesennosti v každom z nás precitá do sna o bdení.

 

                                                       Ora et labora

 Všade                                                              je tu cítiť to čo Všade.

                                                                                       Strach.

 

                                                       Homo, memento mori!

                             nič viac.                         Len solídne mlčanie štyroch stien a závesu.

                                         Sem-tam    aj stoličky.

 

                                                         Vanitas Vanitatum

 Pre všetko.                             kradnem si tu trochu  Času.           Kruci-špagát, chcem ešte.

          Do chrbta a do rúk.

                                                                             Tram tam baran buc.

 

                                                          Pacem in Terris

 V každom z nás.                               Krik počuť, v každom z nás.

                                vYmleté bedne!  Vy kurvi....

 Ako to robíte? seriete si do papule.

                                                                                Som váš jazyk.

                                                                                                       Som len tu.

 

                           ... a slnko svieti nad obzorom...

 

                                         sic et non

 

  


...no tak plnim slub a sadam si k tomu...usmev.. ...takze... ...ujde...celkom fajn anarchia...a myslim ze to ma nieco do seba...

aramis
11. 10. 2005
Dát tip
mam rad vlassky salat, ale toto ne :)

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
umíš latinsky ? to je krásný..... krásný jazyk.... nebo si jen posbíral pár známých výroků a šoupl je sem? mně tam totiž asi nedávaj smysl... aspoň některé

dal som to tam a zvláštnenie textu. má knihu v ktorej je písane po latinsky. je to úžastný jazyk. suhlasim s tebou/v

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
aha :-))) no věřim, že kdyby ses musil drtit gramatiku, přišel by ti o mnoho úžasnější :-))

:))))) skláňam sa pred tebou

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
ó děkuji :)) budu v latině pokračovat i na vejšce jestli mě někde budou chtít :)) vedle arabštiny a sánskrtu je to nejkrásnější jazyk :-)))

a tiež popri čínštine, japonštine atď....

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
jojo, to je ten sánskrt :o) čínština.... je to hrozně těžký na výslovnost, máme ve třídě vietnamku a jednou mi dávala poučení o jejich jazyce.... :o)))) neřekla bych jim ani ň :o)

dúfam ,že ti podrobne našepkáva pri testoch a učí ťa nadávať

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
při svý šikovnosti bych popletla nějakou délku hlásky a řekla bych určo něco jinýho :o)))

::)))

In aenigmate- V hádanke, Ora et labora-Modli sa a pracuj, Homo memento mori- Človeče pamätaj na smrť, Vanitas vanitatum- Márnosť nad márnosť všetkého pominuteľného, Pacem in Terris- Mier na Zemi, sic et non- áno a nie

Sunmoon
22. 09. 2005
Dát tip
asi přijdu víckrát, je to na mě hrozně rozházený a i když chvílema i rozumim, převládá pocit že nevim o čem čtu. Nehledě k tomu, že latinsky nevládnu...

ja ti vysvetlím čo nevieš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru