Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

má nálada

19. 09. 2005
10
1
4237

Ve dne jsme dva slepí

 v noci chceme hořet

až k smíchu

snad pro jiné

A v tichu tohoto pokoje,

slyšíš...?

to za nás mluví

vyzáblá ručička budíku

(ale stejně neslyšíš

nevidíš

necítíš

mě)

A tak sedím a rouhám se před svatyní naší postele

kde ti šeptám do nohou:

ve dne bysme umírali

v noci znovu procitali

a každé ráno milovali

ty a já

jak kořeny propleteni

a věčně svázáni

 ve vlahé půdě

peřin

 


1 názor

Bariera
09. 12. 2006
Dát tip
Rozumím tomu, co jsi myslela.. což je smutné pro Tebe i pro mě vlastně.. :) *

Lancelott
23. 12. 2005
Dát tip
cenu těch důmtrůprů jsem nepočítal...ani medžiků, ale my ty medžiky máme tak nějak ve společném vlastnictví...ty vzácnější karty si každý hlídá, která čí je, ale zbytek je v podstatě společný...celkově by toho bylo do desetitisíců hodnoty. Já teď hraju BR affinitu, BU kontrol, a upravený WG convoke:o) ale i pár dalších fany balíčků...třeba vzpomínku na kontrolní rebely:o)

ehm, tak v tomhle se již neorientuju... a to jsi zřejmě chtěl:)

Lancelott
23. 12. 2005
Dát tip
...ne ne...to ne...myslel jsem, že se v tom orientuješ přinejmenším tak dobře jako v dračáku. Kdybys moc chtěla, dalo by se to vysvětlit, ale to by bylo spíš ke kávě, nebo k čaji...tak na hodinu a půl a ne na Písmáka. Kdybys chodila na xchat stejně často jako na Písmáka, mohli bychom o tom pokecat.

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Když je žena upír, nemusí být vždycky potvora, neřku-li mrcha, ale je fakt, že to bývá ten nejklasičtější model:o))

a taky nejkrásnější představa, že si můžeš věčně dělat co chceš a zabít tě můžou jen dvě věci, to je v poho, ne? normálního smrtelníka může zabít cokoli...:) (jen interview s upírem tu mou vizi trošku kazí...)

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Interw s upírem je jeden z nejlepších filmů o upírské tématice. Scéna, jak se Brad Pitt mění v upíra a vidí své poslední skutečné svítaní...to je fakt hukot. Které dvě věci mohou jedině upíra zabít?...podle poslednískleničky?

světlo a kůl v srdci, ne? jo, vlastně, tři-v dračáku ještě stříbrné šípy. neopomněla jsem nic?

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
V dračáku to může být spusta věcí...zranitelnost má jako nemrtvý, takže i svěcená voda, posvěcené zbraně, postříbřené zbraně, nebo prostě libovolné magické zbraně, nevyjímaje snad jakýkoli druh dračího dechu:o))

chachá, dračákovec! kolikátá úroveň?

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
My to hrajem v úzké komunitě...a nakonec jsme stejěn vymysleli vlastní verzi pravidel, včetně odlišného soubojového systému. Nikdy to ale nehrajem moc dlouho, takže naneštěstí nikdy moc vysoká:o(

aha, u nás to jsou vyloženě chuťovky víkendovo-prázdninové...:)

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
u nás nemá kdo vést dobrodružství...nikdo nemá čas na vymýšlení jeskyní...a když se to pak rozjede...jsou najednou tři PJ-ové a hrajem tři dobrodružství najednou...pak to vychladne a je konec. Ale Magic: The Gathering...to je fenomén doby. I když se říká, že Magic:TG je umírající hra, my to paříme jak blázni...a dokonce skupujeme karty od těch, kdo s tím končí:o)...samozřejmě v rámci možností:o) Hej!!! Já bych si tak dal Dračák!!:o)

hm, z kama si? neznáme se náhodou? "medžiky" náhodou znám...:)

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Já jsem z Třince...a ty si odkjál? Já začínal na Doom Trooper...ale než jsem s tím začal...tak to skončili vydávat...definitivně. Pak jsme si vyráběli svoje Doom Troopery a ještě je někde máme...ale medžiky jsou super:o)

jo, důmtrupry znám rovněž, se divím, že jsem našla někoho obeznámého... ale nehraju...mí kámoši mají (a nevim, jak k nim přišli) snad úplně všechny... když počítali celkovou hodnotu těch karet, vyšlo jim to k devíti tisícům kaček! já su ze slovácka od uherského hradišťa(sem myslela, že jsi jeden z mých známých:))

Myschi
18. 12. 2005
Dát tip
Zlá vyzáblá ručička:( Nesmíš jí dát šanci! *

Lancelott
18. 12. 2005
Dát tip
Fakt zajímavá...líbí se mi...možná v tom vidím víc, než je tam skutečně napsáno... "ve dne bysme umírali v noci zase procitali" to mi přivádí představu upírství...zkažený život mimo společnost, mezi životem a smrtí, bohémský, ale stejně už jim může být všechno jedno, a tak se můžou věnovat tomu, co je jim nejpříjemnější...tak asi tak:o) t

zbora: mám radost, že na mě sem tam někdo neznámý jukne a napíše i něco povzbuzujícího:)kujů myschi:nedám, už došly baterky!jen teď asi nevstanu...:)kujů lancelot: upírství v tom nejni, i když bych moc chtěla být upírka... no jo, fakt, fascinují mě ženy-potvory a ještě navíc takové tajemné!:))) podle mě je faň dyž ti to připomene tvůj život a nějaký určitý pocit... o tom poezie je (my personal opinion:)) a taky kujů:)

Zbora
07. 12. 2005
Dát tip
Nadějná báseň...a solidní výpověď. t.

sidonia
26. 11. 2005
Dát tip
tady uz sem byla tak nevim,kritiku uz asi psat nemusim.. tak.. ehmm.. jaxe mas?

chi, počky, to jako nebyl impuls ve stylu: ahoj sid, nechceš si mě celou přečíst?:-)

sidonia
26. 11. 2005
Dát tip
aha

sidonia
26. 11. 2005
Dát tip
delam si prdel, jasne ze nebyl - ale ja nekdy jako se na nekkoho zamerim a ctu jeho veci (kdyz jich nema tak 300), pak zase na nekoho jinyho a tak... no a teds to byla ty:)

angelik
12. 11. 2005
Dát tip
má to rytmus a zaujalo, myšlenkou, dojmem, pěkný*:) (teda neni to pěkný, ale jako zajímavý)

sklenář
28. 10. 2005
Dát tip
ručičky budíku, kde ti šeptám do nohou...dobré!*

Pokusák
27. 10. 2005
Dát tip
hezké..

díky, díky, díky!!!:-)

honzzik
23. 10. 2005
Dát tip
toto mě vzalo je nejlepší tip

jé kujůůů!!!:-)

ses pustil do mého díla, jo? přeju hej!:-) (jo, mrkni na Sonor-to je dost ujeté, uvidíš...:-))

honzzik
23. 10. 2005
Dát tip
ve dne bysme umírali v noci znovu procitali jenom doplním - ten tip je hlavně za toto

Lyrae
16. 10. 2005
Dát tip
mě právě tato část oslovila, hezký celek, líbí se mi to všechno. hezká náladovka. tip

Honza_Princ
13. 10. 2005
Dát tip
něco jo něco ne spíš ale jo jo

Milly
29. 09. 2005
Dát tip
mně to přijde hezký......, taky tu čtu celou noc........., no....... :-) připadá mi to jako zaklínadlo.. -t- (ale teď fakt nemám na zamýšlení se) a to, co se nelíbí gemině, se líbí mně... :o)) takže tak

gemina
25. 09. 2005
Dát tip
vadí mi tam tahle část ve dne bysme umírali v noci znovu procitali a každé ráno milovali ty a já jak kořeny propleteni a věčně svázáni nemůžu si pomoct:( zbytek je dobrej +avi

kuju moc za ohlasy, budu na sobě pracovat...:-)

sidonia
24. 09. 2005
Dát tip
líbí se mi to vážně *t + avi (citlivkám, hah)

zuzuzu
20. 09. 2005
Dát tip
tohle není zlý... v tomhle třeba má i smysl pokračovat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru