Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

WARNING

20. 09. 2005
0
8
1893
Autor
hunllef

Ráda bych poprosila někoho, kdo se v angličtině vyzná líp než já, aby mi napsal svoje případné připomínky ke gramatice :o) Dík.

WARNING

I am the light

when you lose your way

follow me

or you will have to die


8 názorů

Lancelott
09. 02. 2009
Dát tip
Po nějaké době jsem se k tomu náhodou vrátil a vysvětlit bych toho terminátora: Ty píšeš: follow me, or you will have to die Terminátor řekl: come with me, if you want to live :o)

hunllef
24. 01. 2009
Dát tip
Jo jo, nechám to tak, když už jsem jednou měla odvahu to vytroubit do světa, dobře mi tak :D

Edvin1
24. 01. 2009
Dát tip
Proč bys to mazala. Just leave it as it is. :-)

A.H.
23. 01. 2009
Dát tip
:)))))

hunllef
23. 01. 2009
Dát tip
Proboha, už to nečtěte, já to snad smažu...!

A.H.
23. 01. 2009
Dát tip
:))))) takové přirovnání

hunllef
23. 01. 2009
Dát tip
Edvin1: No jo, no... to je jenom taková nedospělá blbost. Občas něco takového objevím v šuplíku (nebo, ještě hůř, na Písmáku!) a pak se za sebe trošku stydím ;)

Edvin1
23. 01. 2009
Dát tip
Výzva, kterou demagogové všech věků opakovali pořád dokola: Já jsem ten pravý Mesiáš, Prezident, ministerský předseda, já Strana jsem ta jediná, já Církev... Když nepůjdeš se mnou, zahyneš! Běhá mi z toho mráz po zádech. Hrozící nebezpečí bys měla ozřejmit, konkretizovat. Čtenářovu představivost prostě nastartovat tím správným směrem.

hunllef
17. 10. 2005
Dát tip
Neboj, T_O_M_e, já jsem to pochopila velice dobře:)

T_O_M_
14. 10. 2005
Dát tip
OK, so I will follow you :-) nice Lancelotův názor je dost zábavný - tím Terminátorem chtěl asi říct, že ta básnička působí dost násilně - tak jak ji podáváš...

hunllef
13. 10. 2005
Dát tip
Lancelott: .....;oD Nic ve zlém...akorát mě pobavil ten Terminátor :) To mi vyčítá víc lidí - jako že mám tak nějak neukončené básně. Já nevím, mně se nezdá....

Lancelott
12. 10. 2005
Dát tip
gramaticky je to asi v pohodě...ale textově to zní hrozně vytrženě z kontextu...a připomíná to terminátora, kdyby byl básníkem:o)

K_Anče
20. 09. 2005
Dát tip
..tak to teda taky vůbec nevim, co to je!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru