Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas od času

Výběr: Print, vesuvanka
22. 09. 2005
17
3
6554
Autor
Markel

nic nového pod sluncem


Vyléváme se z úrodných koryt řek
pokolikáté už
na suchých písčinách lapáme po dechu
jak ryby napůl leklé

a možná vzpomínáme

Vzdálené vodní zákruty
jsme chtěli probádat
teď ale, uvízlí na mělčině
přežvykujeme, to co zbylo

a z toho, co zbylo
zas budujeme nové hrady
doufáme, že z kamene
konečně pevné v nohou

co žádný vítr nerozfouká

3 názory

áno, tvojim veciam rozumiem...ja sa občas vyjadrujem veľmi podobne, ak nie aj priam rovnako;) A tiež som si všimla, že sa to so mnou mení časom;)

Markel
11. 01. 2007
Dát tip
Usmáty_autor: pýřím se nad tvou pochvalou, já to tak opravdu necítím, píši dost spontánně, jednou to je lepší, jindy horší, pak časem , když to po sobě čtu, tak zcela přehodnotím, a to, co se mi líbilo, odsunu na kolej vedlejší a to, co jsem si tak nějak necenila, postrčím na příčku vyšší, to je zvláštní, jak člověk během času a ovlivněn během života a životních zkušeností posunuje ty svoje hodnoty na místa jiná, možná jsem to napsala dost zmateně, ale ty mi jistě rozumíš, díky

ty mi píšeš, že sa učíš písať? majstre...*

Craerassy
04. 10. 2005
Dát tip
hele, neboj se, moje Sanča má 15 let a je čilá jako rybička..když hárá, musím odhánět psy a Sanču krotit, protože by přefikla každýho vořecha a to je čistokrevná!! no a co zkusit třeba držet ty přenosný značky, když se dělají práce na silnicích? to by taky nemuselo být špatný, ne? postojíš si na čerstvém vzduchu a ještě vyděláš nějakou korunku.-)))

Markel
04. 10. 2005
Dát tip
Craerassy: jsi hodná holka, že mi hledáš zaměstnání, víš ale pan doktor říkal, že pro mne stání moc není a hoši na silnicích, co tam teda pracujou, si myslím, by mne, krasavici, sexuelně i jinak(chtěli by třeba pučit na pivo) obtěžovali a na to teda já nejsu vůbec stavěná. Měj se krásně :-)), i když....zdatný silničář, tmavovlasý a tmavooký..? ......ještě podumám, mám? :-)))

Craerassy
04. 10. 2005
Dát tip
podumej, Markel...v případě kladného rozhodnutí balím termosku s teplou kávou a valím za tebou:-))))

Markel
02. 10. 2005
Dát tip
Craerassy: Tos mne tedy pobavila :-))). Náš Holoubek umřel hned druhý den, stále jsem přemýšlela, co jsme udělaly s dcerou špatně, ale nepil a ani nejedl, tak malej už nebyl, tak myslím, že už se něco špatnýho stalo ještě před tím, než jsme ho donesly domů. Dneska bych mu nejspíš násilím kapátkem dala napít a taky nějakou tu sračičku, co se může dávat malejm ptáčkům. Když jsme ho našly mezi autama, tak zobal něco na silnici, tak jsme myslely, že se už sám nakrmí a taky napije, asi jsme se mýlily ,do posledka ho krmili nejspíš rodiče a pak vypadl či co, ale měl se ten den, co byl u nás k světu, pak další den, fakt z hodiny na hodinu zemřel. Tak jsem ho obrečela a Pipínka jsme pohřbily v našem lesoparku za barákem. Já už nechci žádný zvířátko!!!!, vůbec si neumím představit, až umře náš Tomínek, má už 10 let, trochu se mu kalí oči, ale jinak je stále agilní, až moc. Měj se krásně a díky, že jsi mne pobavila. Zítra už to zkusím jít do práce, ale sedění mi dělá dost problém, chůze a leh je v pohodě, tak třeba se dám k polišům jako pochůzkářka, taky Perlovka by nebyla špatná a nebo k český poště :-)), co myslíš? :-))

Markel
02. 10. 2005
Dát tip
Craerassy: Tos mne tedy pobavila :-))). Náš Holoubek umřel hned druhý den, stále jsem přemýšlela, co jsme udělaly s dcerou špatně, ale nepil a ani nejedl, tak malej už nebyl, tak myslím, že už se něco špatnýho stalo ještě před tím, než jsme ho donesly domů. Dneska bych mu nejspíš násilím kapátkem dala napít a taky nějakou tu sračičku, co se může dávat malejm ptáčkům. Když jsme ho našly mezi autama, tak zobal něco na silnici, tak jsme myslely, že se už sám nakrmí a taky napije, asi jsme se mýlily ,do posledka ho krmili nejspíš rodiče a pak vypadl či co, ale měl se ten den, co byl u nás k světu, pak další den, fakt z hodiny na hodinu zemřel. Tak jsem ho obrečela a Pipínka jsme pohřbily v našem lesoparku za barákem. Já už nechci žádný zvířátko!!!!, vůbec si neumím představit, až umře náš Tomínek, má už 10 let, trochu se mu kalí oči, ale jinak je stále agilní, až moc. Měj se krásně a díky, že jsi mne pobavila. Zítra už to zkusím jít do práce, ale sedění mi dělá dost problém, chůze a leh je v pohodě, tak třeba se dám k polišům jako pochůzkářka, taky Perlovka by nebyla špatná a nebo k český poště :-)), co myslíš? :-))

Markel
29. 09. 2005
Dát tip
(závorka): díííky moc t potěšil, nevíš, co dělat s malým holubem nalezencem? Craerassy: někdy je to na draka, ale člověk se z toho vždycky vyhrabe, protože musí, měj se krásně, posílám ti půl kg koncentrované životní síly, víc bys při své hmotnosti nezvládla a začala bys možná lítat, to si nemohu vzít na svědomí :-)), nevíš prosím tě něco o holubech? našly jsme s dcerou holoubka, přejely by ho auta, asi odněkud vypadl, máme ho v krabici na balkoně a nebo dnes, když prší v obýváku, už sám zobe, ale na lítání to ještě není, jestli víš něco o odchovu bez rodičů, dej prosím vědět, jo?

Lotoska
29. 09. 2005
Dát tip
moc pěkná *

Markel
29. 09. 2005
Dát tip
Lotoska:díky moc za návštěvu

Craerassy
29. 09. 2005
Dát tip
Markel, proboha, já si nechala ba balkóně vylíhnout dvě holoubátka, ve zverimexu jsem jim kupovala něco jako hrách, ale nevzpomenu si, jak se to jmenuje, oni ti to tam řeknou, dávala jsem jim do víčka od zavařovaček mlíčko a do druhého vodu, zakázala jsem psíkovi, aby je sežral a každý den jsem jim nosila rohlíčky a drobečky a namáčela je do mlíčka a takový koniny, co se dávaj štěňatům, prostě jsem jen experimentovala a oni se pak oba učili lítat a já si oddychla, protože celej balkón byl posranej...no a pak se mi ty svině malý odvděčily tím, že si tam začaly vodit kamarády a už takových pět let si dělají slety na MÉM balkóně!!!!! a víš, co dělá moje Sanča? můj psíček obranář je IGNORUJE i na povely VEM SI JE! ZABIJ JE! TRHEJ!! ona jen kouká a nechá je srát mi na balkón!!! měla jsem ty vajíčka usmažit nebo natvrdo nebo tak něco:-(((((((

(závorka)
28. 09. 2005
Dát tip
jo, (líbí) T

Craerassy
28. 09. 2005
Dát tip
Markel, někdy to cítím tak, že mám chuť se někam schovat ..na rok aspoň a nabrat sílu..:-)

Markel
27. 09. 2005
Dát tip
vesuvanka: díky za hřejivá slůvka, už je to lepší,ale musím se šetřit, žádné pouklízení doma, zkusila jsem to, se zlou jsem se potázala(další lupnutíčkoí v zádičkách)takže známé poopravené heslo u nás doma nyní zní: všude bordel, doma nejvíc :-)) Měj se krásně a zdravě, a to obligátní-hlavně zdravíčko- už beru naprosto vážně pomerancova_rybicka: díky za navštívení, potěšena jsem :-)) rainman: hřejivé, od Tebe, spoluneštěstíčko lidi tak nějak spojuje a je o čem mluvit, já mám doktora dobrýho, protože do mě zapichuje jehly a pouští mi do žil cosi, nějaké drinky, jsem pak jako po pěti panácích, už je to lepší, ohnout se však bojím, už mám od chotě zakoupené dvě knihy o problémech se zády, snad budou k užitku, měj se moc pěkně a díky moc Craerassy: to víš, že ne...a kdyby přece, tak postavíme nové, protože my, ženský, na to máme, tak nějak geneticky je nám daná ta síla, cítíš to taky tak? :-))

Craerassy
26. 09. 2005
Dát tip
nerozfouká? že ne:-) *

Zvláštní..

rainman
24. 09. 2005
Dát tip
můžu taky nákuk ? :-) kdysi mě taky louplo a doktorka když mě viděla rozjařila se -" jé vy to máte krááásně zakouslý !" :-) takže držím palce ať jsi brzo fit :-) a jinak líbí moc a Ť :-)

Markel
23. 09. 2005
Dát tip
rybka,Zuzulinka,_kitzi_,Norsko,gab_1,DRAHT,vesuvanka: díky za vaše milé návštěvy, názory T i V, jsem teď upoutána už 14 dní na lože, luplo v zádech, žádná legrace, tak mám o to větší radost z vašich nákuků, mějte se všichni fajn, neohýbejte a šetřete se a buďte v teplíčku-říkal pan doktor, možná ne jenom mně :-))

vesuvanka
23. 09. 2005
Dát tip
Markel - brzy se uzdrav, chce to opravdu klid a teplíčko :-)))

jemitojedno
22. 09. 2005
Dát tip
zajímací*

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
jemitojedno: díky rychlíčku!

Bařule
22. 09. 2005
Dát tip
Je to pekne, ale z toho vseho, co tu ctu, je mi nejak uzko. To jsme vsichni takovi zoufalci ?

Sarrah
22. 09. 2005
Dát tip
na suchých písčinách lapáme po dechu jak ryby napůl leklé a možná vzpomínáme celá moc fajn***

guy
22. 09. 2005
Dát tip
no jo, když vy mladí musíte furt někde rejdit a pak máte takovýhle starosti a lapáte po dechu ... to my se pěkně držíme v bahně a je nám dobře ... :-)

Sarrah
22. 09. 2005
Dát tip
guy :o)))))) fakt?

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
Bařule: kvůli úzkosti jsem to nepsala, duše si občas zapláče a pak, tak nějak očištěná, svěžejší, možná smířenější, se ponoří do toho přívalu vjemů - emocí a nemocí a radostí... Sarrah: jsem ráda, že líbila, měj se krásně, nesuchopárně :-))

smutná, smutné co mne asi ještě čeká TIP

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
guy: Ach , jak šťastný jsi člověk! Já na tohle zklidnění netrpělivě čekám, a proto mi to možná nejde, tak dobře, jako Tobě, že NETRPĚLIVĚ ČEKÁM :-))), že vůbec čekám, že to bude jinak :-)), díky za návštěvu

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná: pokud budeš šikovná, tak Tě čeká jen samá čirá voda, žádný smutek, radostí až pookraj, :-)))))))díky

guy
22. 09. 2005
Dát tip
nám, co jsme si uvědomili, že lepší už to nebude, se čeká dobře ... :-)

dadíková
22. 09. 2005
Dát tip
tak to je....:)) nic pesimistickýho v tom nevidím.. t

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
guy: škoda, že zkušenosti druhých jsou nepřenosné, jak dobře by nám bylo, kdyby přenosné byly, a nebo nebylo by(dobře)? :-))

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
dadíková: díky, souznělá, do T jsem kousla, seznala, že je ze zlata a hamounicky, jako vždycky, uložila k ostatním klenotům :-))

guy
22. 09. 2005
Dát tip
zaplaťpánbů, že jsou nepřenosné ... :-))

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
Lord_MC: díky za návštěvu, to nevadí, že nesedlo, snad příště, měj se krásně, hnědozlatěpodzimově :-))

dadíková
22. 09. 2005
Dát tip
Markel - ...:))) ted jsem docela premyslela o cem pises...ale uz vim...haha

Print
22. 09. 2005
Dát tip
Je toho moc nového pod sluncem!! ***!

Markel
22. 09. 2005
Dát tip
Print: díky moc

rybka
22. 09. 2005
Dát tip
me libi...hlavne ze je tam ke konci to-doufame :-) tip

Zuzulinka
22. 09. 2005
Dát tip
takhle to je...*

_kitzi_
22. 09. 2005
Dát tip
nádhera, začínám mít pro tvoje díla slabost:) tomuhle se říká talent. Krásně se to čte...

Norsko
22. 09. 2005
Dát tip
napsané je to pěkně, to jo

gab_1
22. 09. 2005
Dát tip
...no jo, asi to fakt lepší nebude!!:-))...t*

DRAHT
22. 09. 2005
Dát tip
Je moc hezká. TIP

vesuvanka
22. 09. 2005
Dát tip
a z toho, co zbylo zas budujeme nové hrady doufáme, že z kamene konečně pevné v nohou co žádný vítr nerozfouká je moc krásná..... TIP a V

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru