Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmizela romantika?

22. 01. 2001
6
0
1632
Autor
Mamba

...inspirována hledáním některých z vás... a vím, že dost věcí, i když jsou, tak jsou vzácnostní...

Svět je přeplněn krutými pohyby a milostivými posunky smutnými slzami i nejveselejšími rtěnkami, vyprázdněn pouty pokory a svobodnými dušemi, ozdoben ošklivými káčátky i krásnými řasami, složen z křehkých skořápek stvoření i řek hubících údolí, překypuje tichými vráskami rtů plných hlučných slov a my se ukrýváme v nejtemnějších koutech půd s těmi nejjasnějšími úmysly a přemýšlíme o tom - - že na světě něco chybí.
Manuria
14. 08. 2001
Dát tip
Tip

Knihovník
04. 03. 2001
Dát tip
No, já sem tak trochu "retro" , takže u mě je to v pohodě :o) moc pěkný, a škoda, že je to tak ... měli by o tom vědět i ostatní - tip

IVANOL
04. 02. 2001
Dát tip
...jsi krásná řasa...

havran
29. 01. 2001
Dát tip
Velice pěkné.Bloudíme pustými lesy,za jejihž mohutnými hradbami schovává se ...

Bibša
26. 01. 2001
Dát tip
Ouu, hou, jo. Něco mi to řeklo, že nemám jenom koukat, ale taky slyšet, že nemám jen slyšet, ale taky cítit a že svět jsme my. Líbí.

J
25. 01. 2001
Dát tip
Vždyť on Merle, ví, kdy ji kdo má vidět :o) Mamba: Nezmizela,tušíme to a proto ji hledáme

Vio
23. 01. 2001
Dát tip
Nezmizela! Jen je třeba otevřít oči... Nemohu nedat TIPík, jsa osloven ;-)

Merle
23. 01. 2001
Dát tip
bohužel se objevila spousta teatrální, takové té komerční a vůbec stylové romantiky... proto já se od romantiky spíš distancuju, a nechávám si jen takový ten kousek vnitřní BTW: na světě nic nechybí, to je my to buď nedáváme, nebo to naopak příliš odebíráme...

kafka
23. 01. 2001
Dát tip
Nezmizela! Jen lidé před ní utíkají... hledejte a... Merle: teatrální, komerční, stylová...to už pak ale není romantika. nech si tu pravou, ale ať ji někdo vidí, abys s ní mohl dělat radost :-)

Jákob
22. 01. 2001
Dát tip
asi to tak bude (*)

O.S.to6
22. 01. 2001
Dát tip
vyprázdněn pouty pokory, nic mi nechybí

clovrdik
22. 01. 2001
Dát tip
no, nevím, je to celkem zajímavý, jen ten název mi tam nesedí ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru