Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černý motýl

26. 01. 2001
6
0
2866
Autor
ARC

Černý motýl 1999 Žhavě se vinu k tvému tělu, potom zas prchám před jeho dotekem. Přečti si raději Cvetajevu, a nemysli na to, kdo já jsem. Jsem černý motýl co v zimě vzlét, a tluče vztekle do závějí. Jsem Glumem co k Prstenu vzhléd, had co šlape ti po naději... Nikdo mě nedostane, budu se rvát, kůži nesvléknu tak lehce. Nechej si o mě jenom zdát, nechtěj mě za milence!
***

Martina
29. 08. 2001
Dát tip
Tahle se mi zatím líbí nejvíc... ten konec neberu...

Anonym
23. 03. 2001
Dát tip
nemám tě chtít za milence? no dobře tak tedy nechci, ale jako milenec musíš být vyjímečný! Máš v sobě vášeň, touhu, chlad,cit prostě vše kladné i záporné a to mě fascinuje.

Anonym
18. 02. 2001
Dát tip
*!

ARC
08. 02. 2001
Dát tip
Vyjanovi: Dost možná že rýmy mi nejdou, ale když se i to někomu líbí...nemám nějak umělecký ambice....to zdůrazněný já...možná kvůli rytmu, a proč ne, píěšu o sobě - tedy o tom co znám.....slovosled-to snad ne, nepíšu básně podle pravidel českého pravopisu:) - a had že nemá nohy? To jsem ještě neslyšel, snad jen od zoologů:) a jiných logů. Had má křídla, srdce, ruce, bolesti, touhy...všecko je o člověku přece....vzlét vzhléd nemyslím jen quli rýmu, ale o tom vzteklým motýlu který nepatří tam kde je, a o vzteklým Glumovi, který má moc kterou nemá ještě mít. Nejsi schopen jí uvěřit - že bych prchal před ženou co mi hustí horem dolem Cvetajevu a vyžívá se v tom být "chudá, poslední, zapomenutá" - a bere to jako klad a sebevědomí zdravý jako sílu od ďábla - taky bys prchal. :-)

Anonym
01. 02. 2001
Dát tip
,,líbí moc,,

Yeziiinka
27. 01. 2001
Dát tip
Tak nějak souhlas s Vyjanem, ty rýmy (hlavně ovšem 'vzlét - vzhléd') mi nějak nedovolují líbení...

Tynic
27. 01. 2001
Dát tip
Jsem černý motýl co v zimě vzlét, Jsem Glumem co k Prstenu vzhléd, Tak tohle mi zákeřně podrazilo nohy :o/

clovrdik
26. 01. 2001
Dát tip
není to špatné, nejvíc se mi líbí první sloka, ta má něco hodně co do sebe

(závorka)
26. 01. 2001
Dát tip
ale jo, líbí

Adelan
26. 01. 2001
Dát tip
:-))) Hmmm...tak přeju zdar s podnájemníkama...

Vyjan
26. 01. 2001
Dát tip
Rýmy ti nejdou. Křečovitě těžkopádné mi připadají věty "Nemysli na to, kdo já jsem" (nadmíru zdůrazněné zájmeno já) a "had, co šlape ti po naději" (nepřirozený slovosled - navíc, čím asi tak had šlape, he?). Použití knižních tvarů vzlét - vzhléd jenom pro potřeby gramatického rýmu, to se mi fakt nelíbí. Navíc mám z té básně silný pocit koketerie - nejsem schopen jí uvěřit. Pardon.

ARC
24. 01. 2001
Dát tip
Díky, Adelan. Už to umím, že se to ukáže jen Tobě? Promiň, že nestíhám číst ty Tvé. Zas mi vypadly lidi z podnájmu, tak jen hledám podnájemníky a pracuju:-( Misha

Adelan
23. 01. 2001
Dát tip
Tak tohle můžu ;-) Pro mě více než zdařilé *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru