Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Špatný film

22. 01. 2001
1
0
1039
Autor
Cat

Taky si někdy připadáte, jako byste žili ve špatném filmu. V komedii, tragédii nebo dokonce hororu. Hrajete roli, která je sice hlavní, ale naprosto nedůležitá, vlastně hrajete loutku v něčích rukách. Film má celkem jednoduchý scénář, příběh života od narození až po smrt, protínají ho jiné další příběhy, které jeho běh ovlivňují, drobnosti celkem nepodstatné, nebo naopak podstatné. Je toho zkrátka spoustu. A vy, ač se snažíte, jak můžete, tak spoustu věcí neovlivníte. Občas mě přepadne divný pocit bezmocnosti, a pak jen v duchu rezignuji na svou roli. Čekám, co se bude dít dál. Spoustu radostí a starostí je v našem životě, v naší tzv. hlavní roli. Ale vždyť bez tohoto by to vlastně byla strašlivá nuda. Kdybychom se neuměli radovat z věcí, které nám přinášejí pocit uspokojení, nebo naopak předem věděli, jak řešit své problémy a starosti, pro co rozhodnout. Uznejte, nic nudnějšího by nás nemohlo ani potkat, než předem na všechno znát odpověď. Představte si třeba důležitou životní situaci, vaše volba povolání, lásky, přátel atd. Předem vědět, s kým se mám bavit, vědět, koho si vezmu, co budu dělat. Hmm, bylo by to asi pohodlnější, jenže co bychom potom dělali. Je to zkrátka složitě jednoduché, všechno, co se děje kolem nás, má nejspíš smysl. I když v tu chvíli nevíme jaký, i přesto nejspíš má. My svou hlavní roli můžeme ovlivnit jen do určité míry, a doufat, že náš film nebude úplný propadák......
Merle
23. 01. 2001
Dát tip
106 :-)))) myslím, že dané jsou jen hlavní zápletky, že "nikdo" nechce režírovat všechno... naopak ze spontality mnohdy vnikne víc ale každopádně, to vypadá, že ten "nikdo" má smysl pro humor ve všech jeho (i těch míň veselých) aspektech... já si své každopádně odehraju jak jen zvládnu

O.S.to6
22. 01. 2001
Dát tip
Nesouhlasím ! Já žiju v docela solidně zrežírované parodii !

fox
22. 01. 2001
Dát tip
souhlasim, ano je to slozite, ale asi malokdo se dokaze na sebe podivat z pohledu{nadhledu} divaka a proto ma hlavne zit....tak jak umi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru