Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Had a myš

22. 01. 2001
2
0
2903
Autor
Dave_Zw

Psáno ve spolupráci s Krelem. II. díl na jeho jménu se připravuje

Had a myš Do myší díry leze had a leze rychle vždyť má hlad Myška malá ustrašená čeká mámu-když tu změna Místo mámy je tu had a leze rychle vždyť má hlad Kořínky šustí o stěnu však já tu myšku doženu Myška prchá neví kam je to pro ní hlavolam Kořínky šustí o stěnu však já tu myšku doženu Naše myška rychlá dost hadem za ní cloumá zlost Jestli myška upadne jak to asi dopadne Hadem za ní cloumá zlost nezbyde z ní ani kost Had je vztekem do ruda Aj to bude ostuda jestli tu myš nechytí dá se asi na pití Myška už dál nemůže kdo jí jenom pomůže Když tu náhle v krátké chvíli myška zírá- had se svíjí Hadu totiž puklo srdce co dřiv bilo příliš prudce zahubil ho vlastní vztek chtěl moc rychle myší špek.
andromeda
05. 05. 2005
Dát tip
mohla by být kratší, ale docela se mi líbí

Kratas
29. 04. 2004
Dát tip
Škoda toho hada :-((

Noe1
23. 04. 2004
Dát tip
:))) + klub

Krel
26. 06. 2001
Dát tip
no a co teprve ten druhej díl....ááááá hnusná sebepropagace... já myslím, že se nám to povedlo...jó to byli časy:-((

Dave_Zw
08. 02. 2001
Dát tip
Dave_zw: taky je to starší

Semipalakva
26. 01. 2001
Dát tip
ta myška nademnou je moje! chramst!

Semipalakva
26. 01. 2001
Dát tip
jo a jinak *****trip****

valerinka
24. 01. 2001
Dát tip
Určitě:-)))

valerinka
23. 01. 2001
Dát tip
Dawe......skvělí, co je říci více:-)))

Dave_Zw
23. 01. 2001
Dát tip
Cavalera: V bajce není pravé násilí. Lépe řečeno- dítě tady nevidí vzor, který by mohlo napodobit. Myslíš, že když mu někdo řekl O Červené Karkulce, tak při první příležitosti sežere babičku?

Cavalera
22. 01. 2001
Dát tip
e e ... dětem? Tohle? Aby neusnuly?

J
22. 01. 2001
Dát tip
To je napínavý souboj jak v televizi. Už první sloka je hrůzostrašná. Básnička je dlouhá jako pohádka před spaním, naštěstí myška zůstala celá, ale přesto, pro děti bych raději něco veselého, hravého a to..."dá se asi na pití" má být varování z praxe?, vždyť to děti ještě nemusí chápat. Být rodičem v knihkupectví listujíc v nové knížce, asi bych ji nekoupila.

Dave_Zw
22. 01. 2001
Dát tip
Děti chápou násilí úpně jinak, než dospělí

Cavalera
22. 01. 2001
Dát tip
Jo přesně Dawe, pětiletý dítě Tě vezme basebolkou, protože na to denně čumí v televizi a tam ten co to schytá se jen oklepe a je jak rybička .....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru