Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva kusy

22. 01. 2001
1
0
2159
Autor
Marigold

Inu, dva kusy sou dva kusi, což samo o sobě naznačuje, že se nejedná o kus jeden, nýbrž dva:)

Chyba na adrese 124a23XX8 Hlášení: Program ČLOVĚK udělal něco, co operační systém ještě neviděl. Pokud potíže přetrvají, obratťe se na výrobce programu, protože za to asi může on. GENERAL HELL FAULT ! Výpis z registrů: 124a23XX6 stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp 124a23XX7 stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp stereotyp 124a23XX8 stereotyp stttt.... ?!:O)!#@%_;) láska radot pokoj trpělivost laskavost dobrota věrnost tichost a sebeovládání. Slova Mám pocit, že se někde uvnitř země točí nám lidem turbíny parních počítadel sestrojené s železným zřetelem usvědčit za každé, každé zbytečné slovo...
Anonym
20. 03. 2001
Dát tip
mozna Ti to bude pripadat zvlastni, ... ale tohle povazuji opravdu za velmi povedeny literarni kousek,mozna proto,ze jsem zamerne ignoroval obsah nadepsaneho prologu ...? zdravi Vitus

Marigold
20. 03. 2001
Dát tip
Díky, tvé kritiky si vážím... Prolog --- nóóóó...no už s ním nic neudělám. :-) t.

Anonym
29. 01. 2001
Dát tip
...turbíny se točí...někdy rychleji a nekdy pomaleji nez by meli...a Pravda zustava ukryta pred ocima tech kteri se boji vzhlednout vzhuru :) ...

Merle
25. 01. 2001
Dát tip
mari budu (žít blaze - v praze, i tu chvíli chybět :)

Marigold
24. 01. 2001
Dát tip
Merlíku, já taky nechci, aby tě to vzalo, kdyby tě to vzalo, tak by tě to taky nemuselo vrátit a chyběl by jsi nám:)... Žij blaze

myrinda
23. 01. 2001
Dát tip
zajimave...

Print
23. 01. 2001
Dát tip
:-) *!

Merle
23. 01. 2001
Dát tip
konec jo, ale ten začátek mě nějak nevzal...

Lampář
23. 01. 2001
Dát tip
bezeslov

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru