Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navždy Tvá ...

Výběr: Lucie_Plocová
28. 09. 2005
6
0
3607
Autor
cherubinka

Bláznivě se směješ a myslíš si, že nevidím... Jenže se mýlíš, drahá přítelkyně, vidím až moc dobře.

Tvé vzpomínky se rozprskly na můj černý kožich. Stékají po něm hladce a kapou mi do střevíců. Nad hlavou ti krouží straky a v touze zachytit kousek třpytu z tvých očí prolétají blíž a blíž, až se ti jejich křídla zamotávají do vlasů. Jenže ty nedáš nic znát, nechceš, abych věděla... Jenže já nejsem slepá. Tvé nehty jsou nalakované bolestí. Na zápěstí ti visí noci probdělé u mé postele a cinkají o sebe, když mi máváš.

Jak ráda bych ti servala z krku ten prokletý náhrdelník. Má tvar kříže, jak symbolické! Nikdy nepochopím, proč ho tolik miluješ. Snad víc než mě...

Odjíždím, drahá přítelkyně. Už chápeš? Přestáváš se smát a ruka klesá do klína. Srdcem ti projíždí lokomotiva strachu. Tvá duše vyskakuje z kontur rozechvělého těla. Chceš mě obejmout a zašeptat mi do ucha slovo, které sis tak dlouho připravovala pro tuto chvíli, jenže není čas na loučení.

Prosím tě, drahá přítelkyně, nech mi ho vyrýt na náhrobek.

 

NAVŽDY

Tvá B.

 


cherubinka
22. 11. 2005
Dát tip
určitě nevadi :) jsem ráda, že se to líbilo

Havranka5
29. 09. 2005
Dát tip
Co je víc: přátelství nebo láska? A co víc bolí? *

Pesimista
29. 09. 2005
Dát tip
tlesk a tip

Dílko hodnotím kladně. Jen hledám slova, kterými vyjádřit dojem, který to ve mě zanechalo... Na tak malém prostoru je pohromadě mnoho symbolů... Jednotlivá slovní spojení působí naprosto poeticky... Líbí, opravdu se mi líbí hloubka vyjádření...*

cherubinka
28. 09. 2005
Dát tip
Děkuji. Tohle je pro mě hodně niterní záležitost. Jsem ráda, že se líbilo.

fungus2
28. 09. 2005
Dát tip
Skvělé**

Micro
28. 09. 2005
Dát tip
Je to pěkně poetické a lyrické. Proto bych to možná raději viděl v jiné kategorii než povídky, protože vzhledem k již řečenému mi to moc jako povídka nepřišlo. Ale líbí se mi to. Některé obrazy jsou opravdu působivé.

Nicollette
28. 09. 2005
Dát tip
že to je niterné je dost cítit, a když už z toho člověk chce vytěžit, měl by trochu zobjektivnit... jsou tam hezká spojení a co se mi moc líbí, jak ses do toho psaní položila celá, bez vypočítavosti....

cherubinka
28. 09. 2005
Dát tip
Micro: třeba takhle? Lepší?

Micro
28. 09. 2005
Dát tip
Třeba :) Takhle dám s klidem tip za hezký dopísek ;).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru