Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Usvit bez svitani

24. 01. 2001
7
0
4551
Autor
Naja

Podivej se ven. Prsi tam bez ustani. Kdyz spatris duhu, vydej se bez vahani, za ni. Byt promocen, pro druhe blazen k pousmani, jenze jen tak, lze zazit usvit bez svitani!
knihomil
13. 06. 2003
Dát tip
pekne. inspirativni

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
!!*

Hody
07. 03. 2002
Dát tip
Neni to špatný, fakt ne........ale je to trošku plochý....nemá to jazykovou hloubku a pestrost.

Anonym
09. 02. 2001
Dát tip
je to nadherna "fraze" USVIT BEZ SVITANI, krasa !

Falka
06. 02. 2001
Dát tip
Úsvit bez svítání... ! Proč čekat na svítání, do rána, když úsvitu je třeba teď hned... v nás všech, lidi... Printe, Vio, Xpire, Miroslawku, Merle... svítejte...

Nevill
06. 02. 2001
Dát tip
Úsvit bez svítání...to zní jako by v se to odehrávalo v londýnské mlze :O)

Bacil
30. 01. 2001
Dát tip
Mně se to prostě líbí. Vždť jen v básni - například této - lze zažít polibek bez líbání...

Print
26. 01. 2001
Dát tip
Šílko, vím to...a nejen dneska... Potřebuju na prdel! Dáš mi? :-) *!

Merle
26. 01. 2001
Dát tip
chjo chjo printe :-(

Print
26. 01. 2001
Dát tip
Ale Merlíku...neber mě tak vážně!:-) *!

Naja
26. 01. 2001
Dát tip
Print: he to na prdel bych klidne vzala za Silku, jen si musim jeste jako spravna profesorka sehnat ukazovatko - tim je to prej nejlepsi (aspon nekteri sadomaso to tvrdej)

Print
26. 01. 2001
Dát tip
o)))) Naji!!! Tebe i s měkkým (ukazovátkem)!:-))))))

Miroslawek
25. 01. 2001
Dát tip
Myslim si, že problém vnímání téhle básně není v "gramatických" rýmech, byť lze(?) diskutovat o jejich "kvalitě" ;o))) Jde spíše vůbec o celkové zpracování sdělované myšlenky a pocitu. Mně se nelíbí, resp. spíš mne nijak neoslovuje. A teď zbývá otázka: Hodnotit (a teď je jedno jestli veřejně nebo jen uvnitř v sobě) autora za pocit?

xpired
25. 01. 2001
Dát tip
Viz Print. *!

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Xpired...! *!

Merle
25. 01. 2001
Dát tip
Printe, pokud máš něco proti Viově kritice, prosím, klidně to napiš veřejně, ať ho můžu podržet, nebo se přidat k tobě. Ale tohle je vážná věc, která by se neměla řešit čistě na osobní rovině...

xpired
25. 01. 2001
Dát tip
Print...! :-)))

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Xpired...!!!! :-)))) *!

Miroslawek
25. 01. 2001
Dát tip
S:3-< !!! M ;.....×

Angelika
25. 01. 2001
Dát tip
Naji tak to vidis. Radsi se drz sveho stareho zabehnuteho pesimismu s neotesanymi slovy a hlavne se priste nepokousej nekomu zdelovat takove "blbosti" jako ze LZE SPATRIT USVIT BEZ SVITANI a jeste navic se hlavne nepokousej druhym rict jak. Na druhou stranu je pravda, ze by se ta basnicka dala asi nejak vysperkovat, ale to bys musela mit prvne rada sperky, vid? A taky by ses musela naucit psat pres filtr a nedavat na papir bezprostredne to, co te napadne nebo to aspon nekdy trochu prepracovat. Tak o tom aspon premyslej, a pokus se aspon nekdy prehnat svoje veci pres zejmena jazykovou korekturu. Miroslawek: Nechapu plne obsah tve posledni kritiky. Vysvetlis mi ho, sim?

Miroslawek
25. 01. 2001
Dát tip
Angelika: Lasko mne ubyva sil, ale pokusim se...

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Angeliko: ani nevíš, jak jsi mě potěšila!!! *!!!!

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Po těch hnidopišských mudrlanstských kecech směšně pyšných rozumbradů!!! Čisté vody je třeba!!!

Vio
25. 01. 2001
Dát tip
Printe... chtěl jsem něco říct, ale už to nemá smysl :-(((

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Vio - jsem rád, že mlčíš... Je to určitě první příznak moudrosti!:-))) Vydrž!:-))) Promiň, Violku, však ty víš, co jsem zač...!:-)) #!!!!:-)))))

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Jo, ještě Merle: nevidím to tak vážný, jak by sis asi přál, aby ses moh na mně udělat...:-)) Najdi si jiný, co ti rádi podržej!:-) *!

Šílená
25. 01. 2001
Dát tip
Printíku...ty si dneska pěkně jedovatej...víš to?:o) kde je tvoje Světlo?

Print
24. 01. 2001
Dát tip
Být promočen pro druhé!!! To jsi, Najo! Pro mě určitě! Děkuju!!! *!

CZlovek
24. 01. 2001
Dát tip
Hmmmm!!! *

Rob
24. 01. 2001
Dát tip
Je to dost dekadentni, ale spatny to rozhodne neni. Davam bodik.

Naja
24. 01. 2001
Dát tip
Print: Ja jsem puvodne cetla Byt(hacek nad t) a ne By(carka nad y)t i kdyz mi to taky napadlo. Ale dik, aspon si uvedomuju, ze nekdy muze byt vyhoda psat bez hacku a carek - aspon si tam kazdej dosadi to, co mu je blizsi. ;=)))

Print
24. 01. 2001
Dát tip
:-))))))!!!*!

Vio
24. 01. 2001
Dát tip
Já se k všeobecné chvále nepřidám. Básnička je celá postavena na nepříliš nápaditých gramatických rýmech, které jsou ke všemu do jednoho stejné. Myšlenka, že stačí být promočen, abych zažil úsvit bez svítání, mi přijde dost plochá. Čistě subjektivně ovšem.

Merle
24. 01. 2001
Dát tip
mě se líbí i přes malý souhlas s Viovou "stejností" rýmů čistě subjektivně ovšééém :-))

clovrdik
24. 01. 2001
Dát tip
no, nevím, ale nic moc mi to nedalo, promiň

Albireo
24. 01. 2001
Dát tip
Vio má sice pravdu, ale přesto se mi to líbí!

Bibša
24. 01. 2001
Dát tip
Najinko, dlouho jsem tu nebyla. Tvoje dílko na mě dýchá nadějí a optimistem, na což nejsem zvyklá:-) Ale jsem strašně ráda. Miluju motivy svítání a duhy, ač kýčovité, vždycky dojmou. Jdu zkoumat tvou předešlou tvorbu. Mi se to líbí!

Šílená
24. 01. 2001
Dát tip
Vio...mě "úsvit bez svítání" zas tak plochej nepřijde...možná v tom cítím něco jiného než ty... možná jsme příliš mělká;o)

Vio
24. 01. 2001
Dát tip
Šíl, úsvit bez svítání je jistě úžasná věc a krásná metafora, ale je to taky to jediné, co mě na tom zaujalo. A to je málo. Pro mě...

Print
24. 01. 2001
Dát tip
Vio: ...raděj v dopisku...

djPes
24. 01. 2001
Dát tip
Najo, mne by ovsem melo byt jakekoliv dosazovani ale i vynechavani znaku zakazano. Ja si to hned zdydzejoval jako Byt pomocen, pro druhe blazen... Ale to uz bude pro mnohe neprijatelne.

Jákob
24. 01. 2001
Dát tip
Naji pěkné ....

exCavalera
24. 01. 2001
Dát tip
První sloka viz Vio: o rýmech Druhá sloka viz. Vio: o myšlence Celkově viz Vio

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru