Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

posledný valčík

02. 10. 2005
4
12
3709
Autor
Alojzia_W

parket sa blyští

svetlo pritlmieva,

posledný valčík

tancujú aj drevá.

 

parket sa blyští,

hudba hojdá sa,

posledný valčík je to.

dofrasa.

 

posledné stúpnutie

na topánky

aj tým, čo mali

dobré známky.

 

dospelým lakťom

do ramena

dostane každý,

čo na to nemá,

 

čo s hudbou nevie držať krok.

 

posledné ahoj

povieme stenám,

a potom...

skončil večierok.


12 názorů

Bíša
08. 05. 2008
Dát tip
Tenkrát byl poslední...

fanfán
18. 03. 2008
Dát tip
......líbí...ale mám raděj tanga...

Alojzia_W
26. 03. 2007
Dát tip
ono je to skor taka blbustka, no ked som to sem davala, tak som nevedela, ze je tu aj taka kategoria diel:-)dnes by som to dala do indispozicii, bo tato basnicka ma pre mna skor osobny vyznam - pripomina mi ludi, co uz su dnes viac ci menej daleko-a su to prave tie slova, tie synonyma by som nemenila:-)vdaka za nazory, vase slova su dokazom toho, ze tu nevladne bezducha konzumacia diel.

fajo
05. 03. 2007
Dát tip
pali;-)

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
prepíš v trojštvrťovom takte a bude fajn ;)

fajo - ne e - to není zas TAK vážný přece :o)

fajo
04. 03. 2007
Dát tip
koník-na blbůstky príliš vážne;-)

čo na to nemá, tu je to vyslovene na silu urobené, tu ti to totálne zadrhlo... príliš časté používanie rovnakých slov...veď máš synoným v slovenčine aj-jaj-jáj a nemá to šmrnc...dobrý náznak bol pri to "dofrasa", tam to trocha obživlo, ale neviem, neviem...nemá to v sebe rytmus toho valčíka, ktorý opisuješ, áno, presne to tomu chýba... koník, dík za avi;)

kdyby to bylo v kategori jentak pro radost nebo v blbůstkách, tipla bych si to aj... :o)

přijde mi to vtipný a milý - povolám své slovenské spoluklubáky, i když nováček nejsi: hej, sem sa všetci! :o))

Alojzia_W
18. 12. 2005
Dát tip
hej, kradne a schovava:-)

smile4peace
15. 12. 2005
Dát tip
alzheimer? to je ktory? ten co mi furt schovava tie veci?

Alojzia_W
20. 11. 2005
Dát tip
ale to vis, ze je...az nas raz stretne alzheimer, uz si nezaspominame:-)

smile4peace
02. 11. 2005
Dát tip
ale ved co bolo bolo, terazky som onym... ale ak je na co spominat, je aspon o com pisat ci nie :))

Alojzia_W
31. 10. 2005
Dát tip
no jo, len pred rokom, no zda sa davno...na strednej bolo fajn:-)

smile4peace
30. 10. 2005
Dát tip
jejda, nekdo tady maturoval,že:)

T_O_M_
02. 10. 2005
Dát tip
nenadchne ani neurazí, celkově dost obyčejná básnička, ale každopádně piš dál :-)

Alojzia_W
02. 10. 2005
Dát tip
tuto so pisala skor preto, ze som ju chcela napisat, ale inak dik

CheGuevara
02. 10. 2005
Dát tip
Nejak mi to nesedlo....to je asi nejvetsi problem u vazaneho verse - nekdy je forma na ukor obsahu.... No, kazdopadne jsem zvedav na dalsi :-))

Alojzia_W
02. 10. 2005
Dát tip
diky, nuz dufam, ze sa dockas niecoho, co sa ti bude pacit:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru