Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co?

02. 10. 2005
0
0
1340
Autor
Sali

Jen tak na zamysleni. Omlouvam se, ze nepouzivam hacky a carky, ale jsem v estonsku a oni je tu neznaji.

Co je tahle zeme?

Co jsem ja?

Co..........................?

Co..........................?

................................Slunce

Nic........................

Vse.......................

Mozna.................

Nikdy...................

...............................Smrt.

Rano....................

Den.......................

Obed....................

..........................................Zacatek

Co jsem ja bez ni?

Co ona je beze mne?


Sali
17. 11. 2005
Dát tip
Mozna, mozna ne.

Silvita
16. 11. 2005
Dát tip
Asi ti Estonsko neprospívá

Sali
16. 11. 2005
Dát tip
Ne, prospiva. Je to fajn aspon ma clovek o cem psat.

Silvita
16. 11. 2005
Dát tip
právěže tím jsem chtěla říct, že tohle je o ničem...

Sali
03. 10. 2005
Dát tip
Ten prostor je vsude, jen ho najit. Dobre, porad jak, ale doufam, ze to bude nco inteligentniho, protoze jsem toho zkusil dost a porad to nejak nefunguje nebo myslis, ze jsem tu prvni den?. Dik.

hastrman
03. 10. 2005
Dát tip
možná jsi zkoušel i tohle (pak ti tu budu jen blbě radit o ničem), ale pokud ne, mohlo by to pomoct - na panelu nástrojů bys měl mít zobrazenou zkratku s řečí a klávesnicí, která je nastavená - v tvém případě to bude ET. Klikneš na to levým tlačítkem -> zobrazit panel nástrojů (promiň, nevím, jak se to řekne estonsky :-)) -> pak pravým na název řeči -> Nastavení... -> přidat -> čeština a je to (nebo by to mělo být)

hastrman
03. 10. 2005
Dát tip
... chybka - samozřejmě "zobrazit panel jazyků"

Sali
03. 10. 2005
Dát tip
Diky moc zkusim to

hastrman
02. 10. 2005
Dát tip
nnnó - a kde je ten prostor pro zamyšlení? (mimochodem, to, že někde neznají háčky, ještě neznamená, že si nemůžeš v systému nainstalovat českou klávesnici ;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru