Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Údaje sebrané mezi nebem a zemí

02. 10. 2005
1
2
2625
Autor
Jollo

Obě jsou oblečené do trička a kalhot. Jeden komplet černý, druhý šedý a jdou po chodníku. Všichni víme, co v takovém případě není a je vidět, cítit a slyšet. Co se týče ochutnávání, tak není momentálně zdroje, který by k tomu mohl sdělit nějaký údaj.

 

            Ještě k cítění čichem: vůně parfému z doby ledové a jinak nic. Následuje cítění citem: Cítíte něco? Ještě je důležité vidět je v měnícím se čase. Je nepříjemné je sledovat. Propočítaně se houpou v bocích a ta levá žena dává při chůzi maličko příliš přehnaně zeleně nohu z cesty té noze, co se opozdila.

 

Jestli jste nepochopili tohle, tak mám vážné obavy o vaší reakci ve složitějších případech, které vám život připravuje.

 

Slyšet můžeme na druhých bytostech, jak celé sviští prostorem a třou se o vzduch. Popřípadě jen některé jejich části: mávající ruka, zavírající se  řasa na očním víčku. A ovšem také jejich hlas. Co se týče hlasů popisovaných samiček je třeba poznamenat, že určení výše kmitočtu jejich hlasů, nám mnoho neprozradí. Frekvence jejich hlasů se nachází ve výseči běžných hodnot u samic homo sapiens.

 

Ta v černých kalhotách má hlas o něco tenčí než šedá, ale stále dost hrubý. A jí používaný slovník je stoprocentně sprostý!

 

Z dosud napsaného textu nelze určit, která je která. Dává si podivně při chůzi nohu od nohy ta, co má tenčí hlas? A je to ta, co byla ve vile?


2 názory

Fobie
16. 02. 2008
Dát tip
..odpověď najdeš u ortopeda..prohledáním šatníku..popř.kontaktuj majitele vily..tel.č.v případě zájmu zašlu

Fobie
16. 02. 2008
Dát tip
..odpověď najdeš u ortopeda..prohledáním šatníku..popř.kontaktuj majitele vily..tel.č.v případě zájmu zašlu

martinez
12. 07. 2006
Dát tip
nevím proč a nevím kam - su tu takový nováček... nepodám žádnou informaci podstatnější :o( chápavá su, to jo - včetně končetin :o))

Jollo
12. 07. 2006
Dát tip
cau martinezko, se zeptám tebe, když ses včera vrhla na moje sebraný spisy s velkým pochopením. Nevíš proč zmizela Nicollette?

martinez
11. 07. 2006
Dát tip
jo jo, smích, opět :o))

Jollo
03. 10. 2005
Dát tip
kluci, ta levá asi vážně upadne

Smetiprach
03. 10. 2005
Dát tip
no prosím, děkuji ti autore, že ses mě zastal, teď to ještě vysvětli jenykovi... :-))))

Smetiprach
03. 10. 2005
Dát tip
:-)))

Jollo
03. 10. 2005
Dát tip
Že se budu nahlas tlemit při čtení těchto kritik jsem netušil, ale brečim smíchy. Jste výborní kritici, kteří jdou po podstatě, která vyplouvá napovrch teprve díky vaší debatě.

Smetiprach
03. 10. 2005
Dát tip
no jejej, já sem celej kryťyk...

Smetiprach
02. 10. 2005
Dát tip
Jestli ta levá žena dává při chůzi maličko příliš přehnaně zeleně nohu z cesty té noze, co se opozdila, tak si nejspíš za chvíli maličko nabije hubu a to zcela bez přehánění... :-)

Smetiprach
02. 10. 2005
Dát tip
nevymlouvej se na tohle... :-))

Smetiprach
02. 10. 2005
Dát tip
tak zase intelektuálně povstaň, budu se za tebe modlit, dokonce raději hned k několika bohům, ono se to někde ujme... :-)

Smetiprach
02. 10. 2005
Dát tip
ave

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru