Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěla bych být......

02. 10. 2005
3
4
2333
Autor
megahit

Chtěla bych být natěračem pouličních lamp.
Vylezu si až na samotný vrcholek lešení, lehnu si a s rukama za hlavou se dívám na nebe.
Do uší mi zaznívají tolik známé, ale nyní tak vzdálené, zvuky všedního dne.
Nechávám se unášet na blankytných vlnách fantazie.
Když mě začne bolet za krkem, velice,velice pomaloučku se zvednu a natřu vršek lampy - to aby si snad nějaký \"šmoula\" nemyslel, že nemakám...
Odložím štětec a opět zaujmu pozici pozorovatele nebeských stád.
Měla bych slézt a natřít i spodek lampy, ale nějak nemůžu odtrhnout oči od dění nahoře. Až vzdálený triskáč udělá čáru přes mé úvahy a já s nechutí slézám dolů na poplivaný chodník. Je tu tak nějak šedo.
No nic, natírám ten spodek lampy.
Stmívá se, ale už zítra se zas vyšplhám nahoru k nebi.

14 lamp na náměstí = 2 týdny cachtání ve vlnách fantazie, 2 týdny života s bílými nebeskými beránky...
A nakonec?
Vyhazov z práce!
Důvod?
Že prý nemakám...

Chtěla bych být natěračem pouličních lamp...


4 názory

Makoves
24. 12. 2009
Dát tip
Tenhle styl poezie nemám rád. Připomíná mně to spíše prózu. To ovšem neznamená, že není dobrá.To znamená, jen,že já tomuto stylu vůbec nerozumím a nic mně neříká. Jen piš dál, je spousta čtenářů kteří se m,nou nesouhlasí.

megahit
07. 12. 2008
Dát tip
:o) koukám a děkuju za zvěčnění a originální komentáře :o) jsi střevo-myšleno tedy samozřejmě básnické :o)

Barbar
30. 11. 2008
Dát tip
Tak jsem si tě přečet! Teda tě mám přečtenou :-)

Peeta
01. 10. 2006
Dát tip
ne-e, promin

zorka
15. 09. 2006
Dát tip
no to je fakt důvod:-)*

bombasnek
10. 09. 2006
Dát tip
moc hezký taky by mě to bavilo Tip

megahit
04. 07. 2006
Dát tip
kec, fakt? tyjo, dík...to jsem tenkrát tak šla po náměstí a natírali zrovna lampy :o)

Noe1
03. 07. 2006
Dát tip
:-))) tahle mi příjde milá, fajn nápad

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru