Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šneky

04. 10. 2005
11
9
3566
Autor
Alojzia_W

viečka

ťažejú

a že ju

dočítam

dúfam.

 

knižka

zložitá

si na mňa

trúfa.

zúfam?

 

brečka

vonku

sýta

na chodníkoch

šneky

zejú z dier,

 

mäkký

tvojich

dotyk

pier a deky.

opreteky

mier.


9 názorů

Ostrich
23. 05. 2010
Dát tip
šneky zomierajú v mieri labyrintu závitov dažďa nakvapkaná ťažkoknihovražda :-)

Alojzia_W
25. 06. 2009
Dát tip
to ma tesi:-)

guy
22. 06. 2009
Dát tip
fajn, ve vaší mateřštině pro mě dvojnásob :-)

Alojzia_W
11. 05. 2008
Dát tip
vdaka, vdaka...aj ked ja sama tejto zrovna moc nerozumiem:-)

Bíša
08. 05. 2008
Dát tip
Je to pro mne srozumitelné a milé...

Alojzia_W
22. 06. 2006
Dát tip
vdaka:-)

Baziliška
21. 06. 2006
Dát tip
milé:-))

Alojzia_W
21. 03. 2006
Dát tip
dakujem filomenka:-)

filomenka
19. 03. 2006
Dát tip
Pro me nadmíru srozumitelné:)... tip

Alojzia_W
31. 10. 2005
Dát tip
nie, sneky su bohapusty cechizmus, no zo zvukomalebneho hladiska velmi pritazlive slovo:-)aspon pre mna

Aha, a zatial sa ti tu páči?? Půjdeš se podívat na ten nový film "Doblba"? Tam byla též nějaká slovenská dáma a tvá báseň mi její proslov poněkud připomněla :-). Přeji hodně štěstí na škole.

CheGuevara
06. 10. 2005
Dát tip
avi

Alojzia_W
06. 10. 2005
Dát tip
zatial sa paci, a to dost, no vobec mi prostredie nepride ako cudzie a nove...doblba si asi pozriem, diky.

pozorovatel
06. 10. 2005
Dát tip
no, možná tomu úplně nerozumim ale poetická se mi zdá*

Alojzia_W
06. 10. 2005
Dát tip
vdaka, za tip, zdanie aj precitanie:-)

Alojzia_W
05. 10. 2005
Dát tip
diky Che:-) Assurballit, to si trafil:jasne, ze si robim srandu, preto koniec koncov pisem:-)mozno to nie je typicky dovod, ale u mna je to tak.

Alojzia_W
05. 10. 2005
Dát tip
ahoj, myslim, ze tato basen nie je tak moc o chapani, ale ked uz o tom hovoris, tak som rada, ze som sla studovat do brna a budem mat moznost v ramci porozumenia cesi-slovaci nieco malo spravit aj osobne:-)

Výborně, Alojzia- za česko-slovenské přátelství. Já měl jen, alespoň už takhle k večeru, pocit, že schválně používáš slova, kterým nerozumím. Kdybych já studoval na Slovensku, též by mi to samozřejmě nečinilo problém :-).

...tak to je dobre...lebo su ludia co takto pisu smrtelne vazne......usmevyyyyyyyy... ...ale ako zabava a ironia je to fajn.... ...inak ked odpovedas...treba posielat aviza... ...cize klikni na meno komu odpovedas...v lavom stlpceku...AVIZO...

Alojzia_W
05. 10. 2005
Dát tip
dakujem za cenne info ohladne pouzivania tej velkej svietiacej krabice a tej mensej, do ktorej sa tuka:-) tento server sa mi tusim zacina pacit...

Alojzia_W
05. 10. 2005
Dát tip
nezrozumitelnost pre ceskych citatelov rozhodne nebol zamer, lebo ked som ju pisala som este nevedela ani na aku skolu sa budem hlasit...a o tom, ze existuje nieco ako pismak tiez nie:-) ...a inak studujem len 2 tyzden...

...neviem....mne to pride ze si robis srandu...usmevyyyyy...

CheGuevara
04. 10. 2005
Dát tip
libí :-)) *

Uf, tak jsem nějak na tve básni začal cítit, že jsme vskutku cizinci, nerozumiem, zložitééé :-).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru