Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dárek

04. 10. 2005
3
0
3381

SKOROPORNO zjišťuju reakce a dál?

    Tentokrát už stejnou chybu neudělá, tentokrát se nebude holit úplně novejma holítkama, zvlášť těmahle fakt dobrejma, strčila mu jedno růžový holítko ráno do ruky a pak si s ním oholila nohy. Je dobrý nejdřív je trošku ztupit, ta kůže je tam choulostivá. Stejně se pořezala, ale na noze, to nevadí tolik. Sledovala pramínek krve, jak teče po hladký kůži ke kotníku. Setřela ho prstem a prst položila na jazyk. Pevně stiskla ústa a zavřela oči…

     Oholila se dobře, kromě šrámu na lejtku nikde nic. Potřebovala, aby kůže byla hladká, bez chloupků a bez hnusnejch strupů, který se v těch místech blbě hojej. Potom dlouho vtírala olej. Oběma rukama. Zapomněla, kde se vlastně holila a vtírala si ten olej důkladně i v místech, kde nikdy žádný chloupky nerostly. Orgasmus byl silnej. Vždycky byl silnej, když myslela na tohohle chlapa, ale tentokrát byl ještě vydatnější. Tenhle plán se jí líbil. Dala si vlhký prsty do pusy a zavřela oči.

     Připravila si foťák. Svlíkla si kalhoty a v kalhotkách si lehla na postel nohy rovně vedle sebe a foťák zamířila přímo doprostřed na hrbolek v bílým prádle. Roztáhla nohy a zmáčkla spoušť ještě jednou. Sundala kalhotky a udělala ještě jednu cudnou, panenskou fotku s nohama u sebe. A potom se uvelebila, jednou rukou namířila foťák a druhou našla klitoris. Několikrát zapózovala pro fotoaparát a přišel další orgasmus. Potom vyfotila jeho průvodní jevy.

     Natáhla fotky do PC a zavolala mu: „Těším se na tebe, lásko, mám pro tebe dárek, koukni se na mail.“ Usmála se a klikla na tlačítko POSLAT. Telefon zvonil ve chvíli. Pohodlně se usadila v křeslě. „Chci tě teď hned, už to nemůžu vydržet!“ řekla a vydechla. Byl v práci, nebyl sám, věděla, že bude jen zírat do sluchátka a snažit se, aby na něm kolegové nic nepoznali. Znal ji, věděl, že nelže a nehraje, věděl, že to prožívá doopravdy. Poslouchal její vzdechy, nekoordinovaný funění i výkřiky a věděl, co se zrovna teď v tom křesle odehrává. Na monitoru měl jednu z jejích fotografií a tahle situace se fakt nedala zvládnout. „Vydrž tak, jedu za tebou.“

     Vyskočila z křesla a vetřela si poševní sekret do kůže na krku a na prsou. Hodila přes sebe šaty, učesala se a v ložnici zatáhla žaluzie.


Andulka
08. 12. 2005
Dát tip
co na tvym psani vzdycky potesi, je , ze si na nic nehraje.....jsou to zkratka momentky ze zivota.....at je to o cem je to.....a dokazes to napsat tak, ze jeden ma pocit, ze te pozoruje skrz sklenenou stenu......Tobe by meli dat reality show....u tebe by se jeden nenudil...:-))*

já vim, ale je to na tebe moc vulgární, viď :-)))

Andulka
08. 12. 2005
Dát tip
tady ne....na orgasmu neni nic vulgarniho...:-)

Milly
07. 10. 2005
Dát tip
legrační mi přijde, že se snažil, aby na něm kolegové nic nepoznali- a přitom měl na monitoru ty fotky...- no, asi ho ani nenapadlo, že by se tam moh některej z kolegů podívat... :o))

ulita
05. 10. 2005
Dát tip
tady výjimečně nic :(

Mezon
04. 10. 2005
Dát tip
Sugestivní. Už jedu!

Silvita
04. 10. 2005
Dát tip
to je fičák

Marthin
04. 10. 2005
Dát tip
:-) S roztaženýma žaluziema je to lepší..:-)

Smetiprach
04. 10. 2005
Dát tip
Sranda... :-)))))

Havranka5
04. 10. 2005
Dát tip
Rafinované... zvlášť úkony popisované v předposlední větě.. taky jsem je nadhodila v závěru svého posledního (motýlího) dílka.. Zjišťuješ reakce samečků, nebo literárních kritiků? Pro děvčata tam nic není. (krom návodu) Moje reakce je, že při pomyšlení na olíznutí prstu od oleje, se mi trošku zavlnil žaludek, jako poté, co jsem neuváženě zhltla pár hranolek nacucaných přepáleným tukem. Jak se zírá do sluchátka? :-) Sama živočišná sexualita nestačí, musíš do díla přimíchat i trošku intošky, citů, aby to mělo nejen živočišnou hloubku, a taky mateřství. (nemám ze své hlavy, ale došlo mi to před chvílí písmáckou poštou)

Bledulka
04. 10. 2005
Dát tip
Pro mě nicneříkající, myslím, že stojíš spíš o reakce pánů, tak jsem zvědavá, co se dozvíš.

Presbyter
04. 10. 2005
Dát tip
Dlouho jsem se čílil, že ještě nedávno existoval Index zakázaných knih, teď už ale vím proč.

JiKo
04. 10. 2005
Dát tip
infaltilní zápletka, moc plytká; ta porno část to nezachrání, ta to jen posunuje k extrémnímu tématu. Je to jako scénář na porno po 5minutách úvodu filmu popsaném zde režisér může natočit ještě 25 minut divokého sexu

dík :-) tak já se tim teda nebudu živit :-)))))

Presbyter
04. 10. 2005
Dát tip
Já myslím, že by ses tím i uživila, zkus to poslat do Playboye!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru