Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čekal jsem

08. 10. 2005
3
0
1843
Autor
Aiscis
čekal jsem dlouho pod sluncem i mesícem,
nespočet dní uplynulo kamsi za vzpomínku.
čekal jsem oklamán zlým zlatým snem,
a ty jsi nepřišla.

přemýšlel jsem možná jen zpočátku,
o tobě o sobě, než jsem to vzal jako realitu.
křičel jsem volal v tichu i zmatku
a ty jsi nepřišla.

dlouho jsem jen seděl a nedělal nic.
co když se objevíš až tu nebudu
dlouho jsem si seděl ve svitu svíc
a ty jsi nepřišla.

zvedl jsem se a šel se projít
vrátil jsem se a našel stužku do vlasů.
V tu chvíli jsem mohl zemřít,
a ty jsi nepočkala.
T_O_M_
03. 11. 2005
Dát tip
...jak známé nejsem ten kdo by se tady nějak víc rozepisoval, ale tohle je prostě dobré *

Sael
12. 10. 2005
Dát tip
Máš, pravdu, že tam "koncepčně sedí" ale nevim, jestli to u básní tak uplně potřebuju. Mě tam nesedí pocitově... Ta třetí sloka taky ukazuje ten ubíhající čas. Nevim, je tvoje, tak tak myslíš. A refrén stále sám je dobrý, ale nevim, jak by byl v té poslední sloce, aby zvíraznil ten jeden moment...

Aiscis
11. 10. 2005
Dát tip
no jo máš recht, co myslíž kdybych tam dal stále sám???? šlo by to i líp do rýmu, ta první je o čase, o tom jak dlouho, z ní by mělo být cítit jak dlouho jsem čekal, ne prázdnota, nevim možná je nejslabší, ale koncepčně mi tam celkem seděla...

Sael
09. 10. 2005
Dát tip
Nenašel jsem tu atmosféru, kterou bych čekal. Poslední dvě sloky už ji mají, ale příjde mi, že ne dost za celou báseň. Refrén je tu víc než na místě, protože vytváří ten závěrečný zlom, ale jednak mi připoměl báseň "Tys nešla" a druhak mi to celé trochu rozmělnil, protáhl... První sloka mi příjde bez obsahu. Její obsah líp vyjadřuje druhá sloka. Je silnější, ta první spíš taková apatická=( Z třetí už čiší ta prázdnota a to je správně, jen co ji narušuje je dvoje dlouho a "svit" je dělá takovou teatrální, možná světlo? Nevím... K té poslední už nemám co dodat. Je vynikající, mohla by stát jako miniatura sama o sobě!

Přeslička
08. 10. 2005
Dát tip
fajn

vesuvanka
08. 10. 2005
Dát tip
moc hezky vyjádřené.... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru