Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi

10. 10. 2005
1
0
3298
Autor
miluška

Jsi moje láska veliká,

jsi život, co mi utíká,

jsi studánka, ze které jsem vodu pila,

jsi světadíl, který jsem objevila.



Jsi slunce, které budilo mě ráno,

jsi štěstí, které mi bylo dáno,

jsi má desátá planeta,

jsi barev duhy paleta.



Jsi štěstí, které v mé duši,které kolem sebe rozdávám,

Jsi víra, kterou znovu mám,

jsi mé moře i má pevnina

jsi touha, která umírá



Když tu nejsi…

Zbora
16. 12. 2005
Dát tip
Lyrae: :o))))))) je čistě na autorovi jakým způsobem chce psát a pokud se ti to takhle líbí, tak si to hlavně nenech vzít (vtom případě by ovšem bylo krajně neslušné zaškrtávat hlubší kritiku) :o)

Lyrae
16. 12. 2005
Dát tip
zbora: jojo, jenže pokud si přečteš ty vaše výlevy, nemusíme si snad nalhávat, že patří do kolonky "kritiky k dílu"...., že? nemám proti tobě ani ostatním tady nic, ale tohle nebylo úplně košer...tedy, hezký den nehledě na pár výtek, které k tomu mám... Carpe Diem!:)

Zbora
16. 12. 2005
Dát tip
Lyrae: i Tobě. Je to zvyk, který přetrval z období prokletých říkankářů. U nich se tvořila podobná "diskusní fóra" pravidelně, nicméně přiznávám, že toto dílko je pro podobné věci nevhodné.

miluška
15. 12. 2005
Dát tip
Jste hloupí.

a Ty chytrá.

Zbora
15. 12. 2005
Dát tip
Ta nejchytřejší. Bohužel každý nemůže dosáhnout Tvé mentální úrovně.

miluška
15. 12. 2005
Dát tip
Jste ještě hloupější než jsem si myslela. Pokud umíte číst, tak asi vidíte, že jsem napsala, že jste hloupí a ne že já jsem chytrá. Mě se vaše kritiky nijak nedotkly, spíš naopak. Ale to vaše hloupé "vykecávání se" pod mojí básničkou mi vážně vadí. K tomu jsou snad jiné prostředky, nebo ne?

tak k tomu stačí říct, odejděte... nic jednoduššího není potřeba.... :-)) Zborouši, táhnem vo dům dál...

miluška
15. 12. 2005
Dát tip
Tak tedy: Seber si Zborouše a táhněte ........... :-)))

tak tak... vidíš, jak je to jednoduché...:-))

sidonia
15. 12. 2005
Dát tip
nechapu proc avi jesy ti muj jeden prispevek obsahujici tri slov a tri tecky prijde jako vykecakavani, pak nevim.)))))))

Lyrae
15. 12. 2005
Dát tip
No s odstupem času...četl ajsem ji znovu a musím říct, že mi to nevadí, tak jak tady ostatním (a plně chápu, že tě naštavi květinka se zborou), je čistě na autorovi jakým způsobem chce psát a pokud se ti to takhle líbí, tak si to hlavně nenech vzít...jedno je jisté, že v té básni řekneš všechno co chceš, a pokud je tohle to důležité, tak hola hej! ne vážně, přeju další dobré a lepší kousky, zkus tak nelpět na rytmu, jinak fajn:)

sidonia
28. 10. 2005
Dát tip
ježkovy voči miluško...

Zbora
26. 10. 2005
Dát tip
Ty? ....ne!

proč ne? Ty máš problémy s pamětí!

Zbora
26. 10. 2005
Dát tip
Já ne, Ty! Ani nevíš koho biješ!

jak to, že nevím, koho biju? sem mlátila Tebe!

Zbora
25. 10. 2005
Dát tip
Ne, nic. Nebušila si třeba do nějakého jiného chudáka?

nevím, mi se to už plete poslední dobou, ale zase na druhou stranu, bych si to i možná pamatovála... ne?!

Zbora
24. 10. 2005
Dát tip
A to zase jó, citit jsem porádně.

nooo, tak vidíš.... tak si to přece musel cítit!

asi nemáš cit.

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Já bych uhnul...a Ty by sis zlomila ruku o ten klandr před kterým bych stál.

co je klandr? a jen tak pro Tvou info... já nikdy neminula! :-)

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
a jen tak pro Tvou info... já vždycky uhnul. Klandr...to je něco jako kláda.

nooo, to je Tvůj problém, já Tě trefila... takže ne vždycky!

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Já nic necejtil.

grrr.... doufám, že Ti zaskočilo

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
Děkuji za optání...právě snídám. Zaskočilo mě, že už brzo budou vánoce a já ještě nenapsal ježíškovi.

Zborouši, Ty už jsi dlouho nedostal výprask, viď!

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
Ano...ale ani mi to moc nevadí...nejsem sadomasochista.

Já bych Ti jednu ráda vrazila.... jen tak pro mé potěší z toho, že žádná facka nepadne vedle... he!

Zbora
19. 10. 2005
Dát tip
Děkuji za optání...právě večeřím.

Zbora
18. 10. 2005
Dát tip
Furt se něco děje...a u vás? :o)

já se ptám na Tebe, ne na sebe, ne?

Zbora
17. 10. 2005
Dát tip
Velikou.

tak to mě těší.... btw: děje se něco?

se sírou? a co Ti přináší?

Zbora
16. 10. 2005
Dát tip
Radost přeci, co jiného?

to je milá básnička, optimistická a čistá jako studánka. A žádný ze zdejších duševních okoralců ji zatím notipoval. Já to udělám, ať si mne třeba seřerou :-P Jo a dala bych tipa i Siral(ovi?)

raaaf.... zelená :-))) jakou radost Zboroušku?

co zas máš se sírou?

Zbora
14. 10. 2005
Dát tip
Nic, jen že mi je s ní dobře.

Zbora
13. 10. 2005
Dát tip
Ty máš rohy?...a voníš po síře?

nikdo není dokonalý, ani člověk, kterýho milujeme ne?

Velkeeej.... co kdybych si vzala vlastní francovku a tu bylinnou a bych Tě podplatila třeba okenou? :-))) mrrrk.... napiš, já nevím kolikrát na to... co a jak.....kuji a mlask :-)) Zboro: ale já trknu Tebe :-))

mám vyrážku, chci hospitalizovat, hele..... chci by kolem mě někdo běhal a staral se a pečoval a ... vůbec...

Zbora
11. 10. 2005
Dát tip
nebo kouzelná_kvjětinka - to tady taky nikoho netrkne :o))

Siral
10. 10. 2005
Dát tip
v oblasti nadprůměr, ale přesto... mám dneska buřičskou... jsi epilog jsi přemoudřelý vodopád jsi terénní auto na Elbrusu Jsi jadeitový náhrdelník z potopeného města jsi abeceda jsi časoprostor jsi ostrý roh jsi otvírák na konzervy ad infinitum...

Zbora
10. 10. 2005
Dát tip
Ta druhá dnešní (konec) je tak nějak obyčejně hezká. Ovšem tady bych podotknul něco ve smyslu citového egzémku. Klub. Zkus se příště rýmu raději vyhnout...mohlo by to vypadat lépe.

Whitesnake
10. 10. 2005
Dát tip
jsi obloha co na mě padá jsi patos co ti nepřipadá když ovšem takto píšeš ráda pak to není žádná vada tělesná snad přecitlivělost úděsná ... pro mě příliš afektované

Lyrae
10. 10. 2005
Dát tip
trochu tak bych řekla "nasilu". ke konci je to o něco lepší, ale zkusila bych se víc rozepsat, tím "jsi" je to celé hodně svázané.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru