Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reason against us

Výběr: Permon9k
10. 10. 2005
9
0
3698
Autor
45rpm

Šimon stál v noci na mostě a pravil: "Jsem ztracená existence v chmelu a dehtu, nechte mě nadechnout se, stejně brzo zdechnu."
Pod ním a za ním jezdila auta. Poblíž stála Šárka hluboce nakloněná přes zábradlí a zvracela.
Šimon pokračoval: "Slyšte, smrtelné duše, zanechte slastí, jež jsou pomíjivé a oddejte se utrpení, které vytrvá."
Položil ruku Šárce na záda. "Má pobočnice z vás smyje hříchy. Hehe. Vaše hlavy jsou mými hlavami a vaše srdce vymačkám jako maliny."
Nad Prahou padaly hvězdy. Šimon si sednul na chodník a zády se opřel o zábradlí. "Fuck the milenium," řekl a napil se dobré vody. "Kam ty lidi furt jezdí." Šárka se svezla podle něj. Trochu se usmála. "Utři se," řekl Šimon, "slintáš." "To nejsou sliny." Roztáhla rty a utřela se do rukávu. Zprava se přibližovala auta a míjela se s dalšími, jako by noc neměla nikdy skončit. Šimon se napil vody. "Musíme jít." "Já nikam nechci," opřela o něj hlavu. Vzdychla a usnula. Dotknul se jejích vlasů. Měla je slepené a mastné. Cítil z ní kouř, který byl usídlený v celém těle. Kůži měla popelavou a drsnou. Kolem rtů zaschlo víno. Černé zakroucené řasy se lehce pohybovaly. Zaklonil hlavu. Nechtěl se hýbat aby necítil slepené podpaží. Věděl, že je na tom stejně jako ona. "Jsme špína," šeptal. "Sešli jsme se tu, abychom vzdali úctu všem minulým a báli se budoucích. Abychom odpustili svým činům, že nás zhřešily. Modleme se za vše, co je v nás a jde z nás a po nás ať přijde potopa, která tohle všechno smyje. Amen. A rychle." Na mostě zastavila černá oktávka. Vystoupil muž a volal na ně. Šimon zvedl ruku a zamával. Zdálo se, že se muž přibližuje, ale to ho jen osvítilo přijíždějící auto. Šimon chtěl něco zavolat, ale první slova přerušila rána, déšť skla vylétl do vzduchu a bylo ticho. Každých osm vteřin, vzpomněl si Šimon, a já jsem u toho poprvé. "Šári," mluvil. "Co je?" šeptala se zavřenýma očima. "Jdeme domů, tady už nebude klid." Šárka zatočila hlavou a slabě se usmála. "Chci spát."
:o) si to přečteme, až budeme mít trochu času... ahóój

45rpm
12. 01. 2006
Dát tip
Našla, potvora. Nečti to, já to přečtu sám.

StvN
09. 12. 2005
Dát tip
Text kritiky.

45rpm
12. 10. 2005
Dát tip
Nicollette - já u toho poslouchal ruskej hardcore

45rpm
11. 10. 2005
Dát tip
No fear. This is no end. Nicollette - jakou muziku?

absurd
11. 10. 2005
Dát tip
jo!!zábavný jako ty většinou,aokrát mi nějak nesedl déšť skla ale to je prkotina ...,asd.,asd.a,T

Eidam
11. 10. 2005
Dát tip
nenajdu ty správný slova abych to popsal. zkusím to vyjádřit jinak: ************************************************************************************************************************************************************************************************** **********************. nějak takhle bych to chtěl vyjádřit. + avi

45rpm
11. 10. 2005
Dát tip
A kdo miluje tebe, nesnáší mě.

Nicollette
11. 10. 2005
Dát tip
byl to nějakej tichej jazz

pozorovatel
11. 10. 2005
Dát tip
tak to počkat...! koho z vás dvou nesnášim? jeden to být musí...:)

pozorovatel
11. 10. 2005
Dát tip
co? nechápu..

Honza_Princ
11. 10. 2005
Dát tip
Eidam říká: "Čti a až dočteš napiš hvězdičku a klikni na butonka Odeslat." Tak jo. *

Honza_Princ
11. 10. 2005
Dát tip
vi

Eidam
11. 10. 2005
Dát tip
eidam říká čtyři kroky vpřed.

Nicollette
10. 10. 2005
Dát tip
skvělý prima večerní počtení když si to zkombinuješ se správnou muzikou da *

Siral
10. 10. 2005
Dát tip
atmoška**

pozorovatel
10. 10. 2005
Dát tip
já věděl, že jsi filosof, strojaři

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru