Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..tak jsem ho podrazila

11. 10. 2005
0
0
1508
Autor
Ezechiel

Zpověď jedné slečny absolutně cizímu člověku o tom, jak skončila s někým, s kým nebyla krátkou dobu.

u nás to bylo tím, že už jsme začali spíš lízt na nervy...víš, že on mi furt říkal, že určitě někde jinde si najdu někoho jinýho, nebo že někoho mám tajně...protože já mám spoustu kamarádů a míň kamošek a to on nemohl pochocpit...že radši jdu na pivo s kámošem než s kámoškou, že radši jsu v práci než na festiválku kde jen sedím a poslouchám muziku, protože on je na podiu a vyčetl by mi každý krok k někomu jinýmu...

chápeš? takový už to bylo ...stíhaný...a taky jsem už to nechtěla dál poslouchat...už jsem ho odbývala...už to nebylo ono...on mě pak tím víc vyslýchal....a já napůl i z trucu jsem ho už i podvést chtěla...prostě..aby měl proč o tom pořád mluvit..a pak se objevil tenhle, co s ním jsem...a půl roku jsme se tak nějak obcházeli, a povídali si a tak dál..až po hádce..jsem byla zase s ním..naštvaná a tak se to stalo...

jo jo to je ten jedinej můj podvod... ale byl z části i oprávněnej...

moc mě to mrzelo a nechtěla jsem mu nějak ublížit...ale prostě už jsem to dál nemohla poslouchat...a teď jsem ráda..

jsem ráda, že už je to za mnou..

tak tak nějak zhruba...tenrkát na tom festivale to už skřípalo ...víš jak jsi tam byl i ty..my jsme se tam i pohádali a to tak,že jsme spolu ani dost dlouho neseděli...nevšiml sis...?

vím, krutě a nechtěla jsem..vlastně jsem se neuvěřitelně opila a dala se s tím nynějším dohromady...spala jsem s ním až po dvou týdnech...když jsem mu to pořád ještě nedokázala říct...

strašně mě to mrzí a to vážně...vzít zpátky bych to vzala....ale vím, že by se to přesto stalo..třeba až za měsíc...dva nebo za rok...ale stalo...vím to, a proto jsem ráda, že už je to za mnou..


Zetor
11. 10. 2005
Dát tip
obyčejné ženské Psycho, překvapí to snad jen tínejdžry, a prosím tě nepiš tučně, blbě se to čte

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru