Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sraz Písmáků u Lipnice nad Sázavou v Chalupě pod Melechovem

14. 10. 2005
0
0
3250
Autor
tulacek

Číslo na mě: 608 931 734

SRAZ PÍSMÁKŮ U LIPNICE NAD SÁZAVOU   V CHALUPĚ POD MELECHOVEM

 

 

Kdy: 11. – 13. 11. 2005 (pátek, sobota, neděle)

 

 

Kde:  Chalupa pod Melechovem v obci Meziklasí ( 7 km od Světlé nad Sázavou, 15 km od Humpolce, 22 km od Havlíčkova Brodu, 6 km od Lipnice nad Sázavou)

 

 

Organizátoři: Tuláček a ostatní obyvatelé chalupy

 

 

Přijedou: Empty, Petr Pan a jeho ségra Lucka,

 

 

Meziklasí: Malebná vesnička na Vysočině lehce horského charakteru, která dřímá pod vrchem Melechov  (709 m) nad údolím Sázavy, jen pár kilometrů od vyhlášených a vodáky vyhledávaných peřejí Stvořidel. Celá víska včetně údolí Sázavy je součástí přírodního parku. Víska má asi 70 obyvatel a skýtá krásné výhledy do krajiny (zvláště na podzim).

 


 
Ubytování: Část podkroví Chalupy pod Melechovem poskytuje po celý rok ubytování ve čtyřech pokojích( dva čtyřlůžkové, jeden třílůžkový, jeden dvoulůžkový s vlastní koupelnou a záchodem…potom spousta místa na zemi).Ubytování na celý víkend přijde každého na 150 Kč. K dispozici je společná vybavená kuchyň, která je vhodná pro autorská čtení a jiné aktivity (chlastání a muzicírování), koupelna, wc. Zkrátka celé podkroví bude patřit nám! Veškeré informace o ubytování možno najít na www.meziklasi.wz.cz

 

 

Program: Společný i individuální. Všichni se na něm mohou podílet. Jak se komu bude chtít. Vzhledem k tomu, že máme celý víkend,  bude mít každý možnost v klidu přečíst svá díla ( číst můžeme kdekoli – na procházce, v kuchyni, v hospůdce, na stromě, v králíkárně…).V sobotu bychom mohli uskutečnit výlet do krajiny se zastávkou v Lipnici nad Sázavou, kde se nabízí prohlídka krásného středověkého hradu a návštěva památníku Jaroslava Haška (domek kde pobýval a napsal  podstatnou část Švejka) a hospodu do které chodil (tam vznikla druhá podstatná část Švejka). V této hospůdce se vaří. Na večer mám možnost zamluvit sál hospůdky v Koňkovicích, kde je kulečník, pinčes a šipky.

 

 

Pozor!!!: V Meziklasí není obchod. Nakoupit je možno jen v sobotu dopoledne ve vedlejší vesnici. Myslím, že většina z nás nebude chtít příliš brzy vstávat! Nakupte si raději jídlo a alkohol předem.

 

 

S sebou: Jídlo a pití na celý víkend, jakýkoliv přenosný hudební nástroj, 150 Kč na ubytování a peníze na vlastní útratu (pivko, oběd, cigára), cédečko, kazetu…

 

 

Doprava: Do Světlé nad Sázavou vlakem, pak autobusem do Meziklasí. Po čtvrté hodině autobusem do Dolního Města a pak pěšky 2 km.
Pokud přijede větší skupina najednou později, je možné dohodnout odvoz autem.


Kontakt: Tuláček – telefon: 608 931734


gemina
26. 10. 2005
Dát tip
tulacek: prosim pokud jede vic lidi, tak to tam pisni...potrebovala bych to vedet

Slza_hvězd
17. 10. 2005
Dát tip
Petr_Pan: Hlinsko jistě ještě bude hodněkrát, proč se jednou nepodívat jinam ? Pojďme se spojit a udělat jeden větší srázek...

tulacek
17. 10. 2005
Dát tip
Možnost spojit více akcí dohromady o víkendu v Meziklasí(Hlinsko + sraz Posledních Romantiků) tu zatím je a pro některé lidičky by to mohl být výhodný kompromis.Říkám zatím, poněvadž ten termín ubytování, který je tedˇ volný si může každou chvíli někdo zamluvit. Takže je třeba jednat RYCHLE.Výhoda tohoto srazu spočívá v tom, že bude trvat celý víkend, takže nikdo nemusí mít strach, že se jeho program nestihne. Já respektuju sraz v Hlinsku, protože má tradici, byl naplánován určitě dříve než sraz u mě a navíc se mi moc líbil. Nevýhodou je, že je to vůbec první sraz, který jsem se rozhodl uspořádat po svém zatím velmi krátkém pobytu na písmáku a protože nemám ještě toliko zkušeností, nedovolím si jej upřednostnit a ani dopředu říci, že bude senzační (ale věřím, že bude), nebo dokonce lepší, než sraz v Hlinsku. Sám jsem měl v plánu udělat sraz ještě dříve, než Hlinsko, ale z kapacitních důvodů Chalupy to nebylo možné.. Jde hlavně o POČASÍ, které pro nás bude velmi důležité - ne, že bych bůhvíjak věřil dlouhodobým předpovědím, ale jednu takovou jsem nedávno četl v novinách a vypovídala o výrazném ochlazení a sychravém počasí právě od začátku listopadu. Z toho mám strach. Zatím se ale ke srazu u mě nevyjádřili ostatní, kteří jezdí do Hlinska a na Hlinsko je nahlášeno více lidí než do Meziklasí, takže já se nemůžu snažit něco měnit. At´ se k tomu vyjádří více lidí. Já jsem Petru Panovi volal s tím rozhodnutím, že ustoupím. A on trvá na tom, že Hlinsko bude.

Petr_Pan
17. 10. 2005
Dát tip
protože pan petr je bídááák .. ne - já už jsem zmiňoval sraz, na kterej tady všichni zapomínaj - a to sraz v českym švícarsku pořádaný jablkůmem, kde bude návštěvnost velká zajisté velice velmi a kde bude spoustu písmáků trávit spoustu dní mimo domov a ten další víkend si určo budou ctít vydechnout. budou mít chatovýho válení tak akorát dost. co se počasí týče, souhlasím, že to nebude jen tak. ostatně mě teď napadá - ta chalupa je na zimu zavřená ? že by se dala udělat ňáká sněhuláková párty tam .. :-) je těch akcí teď moc moc, mrzí mě to, ale - naférovku - sám budu celý prázdniny odjetej a nehodí se mi hned další víkend vypadnout na tři dny - ani časově, ani finančně ..

Petr_Pan
17. 10. 2005
Dát tip
super ;-))

Slza_hvězd
16. 10. 2005
Dát tip
Empty: jj a ještě bych to spojil se srazem Posledních Romantiků který má být taky druhý týden v listopadu...:)

Petr_Pan
16. 10. 2005
Dát tip
empty> na košínově nebo v zalíbenym si nikdy nebyl, tak nepindej

Petr_Pan
16. 10. 2005
Dát tip
mine_hava> určitě dopohody - + 22. v praze ten piknik - budeš tam ? :-)

Empty
16. 10. 2005
Dát tip
petr: škoda, že aspoň jednou nechceš ustoupit. Je to trochu hloupý, jnak všem, kteří by chtěli jet jenom na jednu z těchhle akcí, určitě doporučuju Lipnici

Petr_Pan
16. 10. 2005
Dát tip
mirek> nemůžu zaštítit akci někde, kde jsem nikdy nebyl. to po mě nemůžeš chcít

Empty
16. 10. 2005
Dát tip
Nechci to po tobě. Chci jen aby ses vysral jednou na Hlinsko. My si to zaštítíme sami

Empty
16. 10. 2005
Dát tip
avi

Petr_Pan
16. 10. 2005
Dát tip
hele - většina lidí bude o prázdninách u jablkůma na chatě a určitě se jim nebude chtět trávit dva víkendy po sobě stejnym stylem - to je pitomost. navíc vidíš, jakej je zájem o tuhle akci - plácáš blbosti

tulacek
15. 10. 2005
Dát tip
Tak jsme se dohodli s Petrem Panem, že sraz v Meziklasí se přesune na 11. - 13. 11., což je hned další víkend po srazu v Hlinsku. Jen doufám, že nikoho neodradí, že to jsou dva víkendy za sebou.

Empty
15. 10. 2005
Dát tip
Asi budu muset bejt v práci, dřívější datum se mi hodil víc. Pochybuju, že někdo pojede na Vysočinu třeba z Prahy či Brna dva víkendy po sobě. Tohle řešení je tudíž na hovno, ale dělejte jak myslíte

Petr_Pan
15. 10. 2005
Dát tip
přijede ještě určitě ségra + asi jedna její kámoška + pravděpodobně vezmu pár lidičků z hlinska ( takový nejvíc dopohody holky ) - pozvu je do hlinska a myslím, že je to dobře naladí an to, strávit s Tebou/s náma celej příští víkend. zatím si piš mě + ségru určitě :-)

Petr_Pan
15. 10. 2005
Dát tip
+ když nebude mirek, aspoň nebudu mít starost o lucku .. :-) + klub + hodím to hned zítra aj jako přílohu k vysočině

Empty
15. 10. 2005
Dát tip
Budu tam, nějak si to zařídim:-) Petr: O ségru se bát nemusíš, je sice krásná, ale moc mladá:-) Na ženský teď mimoto seru a tvou ségru bych nechtěl už jen kvůli tomu, že je tvoje ségra:-))))

Petr_Pan
15. 10. 2005
Dát tip
mirek> ho hó - ještě chvilku mi budeš lhát a rád Tě uvidim klidně dva víkendy za sebou ;-)) btw - moh by sis myslíš připravit ňákýho českýho poetu do hlinska ? pár informací + pár textíků - budu číst asi já + gemina + Ty - bych to viděl - hm ? :-)

Slza_hvězd
15. 10. 2005
Dát tip
ne že bych Vám do toho chtěl kecat, ale co takhle oba zmiňované srazy spojit v jeden ? jinak já se předběžně hlásím, ale prosím o avi na případně aktualizace, díky

Empty
15. 10. 2005
Dát tip
Slza: Taky sem to navrhoval. myslim že by bylo mnohem inteligentnější, jednou se na Hlinsko vykašlat a udělat to tady. Je to koneckonců nejkrásnější část Vysočiny. Hlinsko ještě bude mnohokrát

tulacek
14. 10. 2005
Dát tip
Zdarec Míro, právě jsem vložil do nabídky sraz Písmáku u nás v Meziklasí. Zkus prosím Tě poslat avíza nějakým lidem. Dík

Petr_Pan
14. 10. 2005
Dát tip
ajaj - v tom termínu bude aj vysočinaaa .. :-/ a ségra Tě chce vidět, protožes jí byl jeden z mála sympatickejch na povídání .. chjo ..

Empty
14. 10. 2005
Dát tip
Termíny je potřeba nějak sladit, to je na hovno, aby se to překrejvalo. Nemůžeš to posunout o tejden dál třeba, Zdendo?

Empty
14. 10. 2005
Dát tip
jinak přijeďte všichni!!!! Je tam strašně krásně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru