Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opět tím, čím na začátku

14. 10. 2005
7
0
4311
Autor
Kandelabr

drama o třech časech

Vesnice

 

Lidé viděli  jak jim domy chátrají. V rozích se začaly objevovat plísně, které obyvatelé vytrvale seškrabávali a přetírali a vysušovali, ale ty odpudivé šedavé, modravé, fialové fleky se vracely, rozpínaly se kypěly a mohutněly, rozlézaly se po stěnách, šplhaly po trámech a dřevo černalo, drolilo se a padalo na zem, odkud jej obyvatelé nejprve usilovně vymetali či sbírali, ale později nechávali ležet jen tak, až jej někdo rozšlápl nebo se samo rozpadlo v prach.

 

Krajní domy se pomalu propadaly do lesa, stromy je svíraly čím dál vřeleji a pevněji, lidé se stěhovali blíže srdci vsi, okraje odumíraly a les je pomalu zpracovával, větve prorážely okny dovnitř, střechy se propadaly a lidé už tam ani nechodili, protože domy se staly lesem, dřevo se rozpadlo a vyrostlo z něj nové dřevo a lidé utíkali nebo umírali a les si je pomalu podával, nespěchal, až už ve vsi nezůstal nikdo a ves se stala, poté co byla přechodně vsí, opět tím, čím byla na začátku.

 

Les

Utrhl jsem první dům, pak druhý, třetí a čtvrtý.Prorostl jsem, zakořenil, vzal si co je mé. Vrátil jsem se.

 

Hora

Chvíli tu byl les. Nebo se mi to jenom zdálo?
katugiro
11. 11. 2005
Dát tip
:))) *

Nicollette
17. 10. 2005
Dát tip
no ano *

StvN
15. 10. 2005
Dát tip
:) Bezva pointa.

Alojs
15. 10. 2005
Dát tip
zajímavý experiment. líbilo. ale zase ne tolik, abych urval hvězdu.

MeTB
15. 10. 2005
Dát tip
"The birds have vanished in the sky, and now the last cloud drains away. We sit together, the mountain and I until only the mountain remains." Li Po Líbilo se mi to, možná je smysl textu trochu moc očividný, ale co, je to fajn. Tip. T.

pozorovatel
14. 10. 2005
Dát tip
lesní válka pro radost:))) no, pro mě nezáživný

alina
14. 10. 2005
Dát tip
a hele, to je mi věcička!!! Zrovna jsem Tě chtěla hubovat, že nic nepíšeš :o)..

alina
14. 10. 2005
Dát tip
no, pro mě to nezáživný není ... já mám ráda Tvůj styl!

fungus2
14. 10. 2005
Dát tip
Zvláštní povídečka, ale líbila.**

Plopez
14. 10. 2005
Dát tip
Paráda, máš cit pro nesmysl s smysl pro humor.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru