Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reason out stupidity

14. 10. 2005
6
0
2027
Autor
45rpm

Šimon podlezl závoru v K. a prohlédl si krátké nástupiště a lidi z vesnice. Všechny je znal od dětství. Nikoho nepozdravil a sednul si do stínu za čekárnu. U zdi byla prázdná láhev od vína. Vysokou travou se prodírala černá kočka. "Štěstí pro mě," řekl si. Vlak měl dva vagóny. V prvním seděla Martina. "Mrzí mě, že tě můj bejvalej zmlátil, kvůli tomu, že jsme spolu tancovali," řekla, když si byla jistá, že jí poslouchá. "Ani se nepamatuju." "Vypadáš dobře," Martina si ho s úsměvem prohlížela. Jednu ruku položila na Šimonovo nohu. "Já s nim nechodim, to jenom on má občas takvý záchvaty. Můžeme si někdy vyjít spolu." "Co takhle vyjít si tady na záchod?" "Za chvíli vystupuju," řekla s naučenou omluvou v očích. "Tak se ozvi, jo?" poplácala ho po stehně a vstala. Šimon se díval z okna do pole. Na Martinu čekala Šárka. "Potkala jsi Šimona?" řekla hned na uvítanou. "Jo. Je divnej." "Že s tebou nejde neznamená, že je divnej." "Kdo řekl, že nepůjde?" Martina zvedla nos k nebi a vykročila podpadkovým krokem směrem do civilizace. Šárka se mračila a počítala dlaždice na chodníku. "Proč ho tak chceš?" zeptala se po chvíli, "je úplně mimo. Myslim mimo tebe, jiná třída." "Ano, je mimo a je špinavej a nechutnej, ale prej je dobrej v posteli." Šárka se znechuceně odvrátila. "A mám ještě jeden skrytej důvod," řekla nakonec a chtěla dodat - a tím důvodem jsi ty, Šári. Ale byla rozhodnuta, že se neprořekne a vysměje se jí až poté, co ho dostane a samozřejmě také pokoří. "Proč jsi taková?" Šárka nechápala, že její nejlepší kamarádka je úplně jiná než ona sama. "Mám už takovej štýl," řekla pobaveně.
pozorovatel
15. 10. 2005
Dát tip
dobrý

45rpm
15. 10. 2005
Dát tip
Těší mě.

45rpm
15. 10. 2005
Dát tip
Tak trochu, ale ne tak docela. Koukni mail.

Mezon
14. 10. 2005
Dát tip
A přesto je milujeme ... dost dobrý ... ***

absurd
14. 10. 2005
Dát tip
bavíš mě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru